نکاتی برای افزایش رتبه سایت در الکسا

خانه / آموزشی / نکاتی برای افزایش رتبه سایت در الکسا

نکاتی برای افزایش رتبه سایت در الکسا

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

رتبه سایت در الکسا

رتبه سایت در الکسا ، آمار ترافیک وب سایت یکی از نیازهای ضروری صاحبان طراحی سایت می باشد. که به آنها کمک می کند درک درستی از پتانسیل طراحی سایت در کرج خود داشته باشند. Alexa یکی از بزرگترین و معتبرترین وب سایتهایی است که به شما در این زمینه کمک می کند. 

در ادامه قصد داریم نکات مفیدی در رابطه با افزایش رتبه طراحی سایت کرج در آن بیان کنیم. که به کار بستن آنها الکسا سایت را بهبود می بخشد.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا (Alexa Rank)، سیستم رتبه بندی سایتها می باشد و بر اساس تعداد بازدید کنندگان وب سایت که نوار ابزار آن را نصب کرده اند، سایتها را رتبه بندی می نماید. 

روشهایی برای افزایش رتبه سایت در Alexa

در این بخش از مقاله شیوه هایی برای افزایش رتبه سایت در Alexa ارائه شده است. که با رعایت آنها می توانید مرتبه وب سایت خود را افزایش دهید.
  1. نوار ابزار الکسا را نصب کنید و سایت یا وبلاگ خود را به عنوان صفحه خانگی مرورگر خود قرار دهید.
  2. اسکریپت ویجت را در وب سایت خود نصب کنید. برای این منظور باید کدی را از وب سایت آلکسا دانلود کنید. و در مستر وب سایت خود قرار دهید که میزان پیشرفت وب سایت شما را در الکسا نشان دهد.
  3. ابزار رتبه الکسا را در وب سایت خود قرار دهید. این باعث دریافت تعداد قابل توجهی کلیک روزانه می شود و هر کلیک به منزله یک بازدید کننده به شمار می رود.
  4. به دنبال افزایش تعداد و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت خود باشید. لینک‌های ورودی در طراحی سایت شما می‌توانند به عنوان یکی از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت در الکسا محسوب شوند.
  5. به‌روزرسانی محتوای سایت شما به طور دوره‌ای باعث بهبود رتبه سایت شما در الکسا می‌شود. مطالب جدید و به‌روز باعث جذب کاربران جدید و بازدیدکنندگان قدیمی‌تر شما خواهد شد.
  6. (حتی اگر کاربر از نوار ابزار الکسا استفاده نکرده باشد). دیگران را به استفاده از نوار ابزار الکسا تشویق کنید زیرا از این طریق تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد و روی رتبه آن تأثیر مثبت می گذارد.
  7. از دوستان بخواهید که برای پروفایل وب سایت شما در الکسا، نظر و امتیاز بدهند. این به طور مستقیم بر روی رتبه تأثیر گذار نیست اما به هر حال ممکن است کمک کند.
  8. بهینه‌سازی محتوا، محتوای سایت شما باید خوانا و جذاب باشد و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت شما را در بر داشته باشد.
  9. مقالات و مطالب جدیدی که مخاطبان زیادی دارند منتشر کنید زیرا این کار نه تنها ترافیک سایت شما را بهبود می بخشد بلکه موجب افزایش رتبهای الکسا می شود.
  10. در سایت های پر بازدید عضو شوید زیرا تعداد بازدید کننده را افزایش می دهد و به طور حتم این بر روی افزایش رتبه آن تأثیر مثبتی می گذارد. 
  11. اطلاعات سایت خود را بروز کنید چون الکسا نیز همانند گوگل به وب سایتهایی که به طور منظم به روز می شوند رتبه بیشتری می دهد.
  12. از ابزارهایی مانند Google Search Console و Bing Webmaster Tools استفاده کنید تا مشکلات فنی سایت خود را شناسایی کنید و آن‌ها را برطرف کنید.
  13. به افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما، به ویژه بازدیدکنندگان واقعی، توجه کنید. از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. در موتورهای جستجو مثل گوگل تبلیغات بدهید یا به دنبال عباراتی باشید که بیشتر جستجو می شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایید. می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی، بهبود رتبه سایت خود را در الکسا را ایجاد کنید.

 بهبود سئو سایت برای افزایش رتبه الکسا

اطمینان داشته باشید یکی از بهترین و معقولانه ترین روش ها برای بهبود رتبه الکسا سایت، بهبود سئو سایت طراحی سایت در کرج و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل می باشد. سئو سایت در فضای دیجیتال مارکتینگ امروز حرف اول و آخر را می زند، چه بهتر که هر چه زود تر برای بهبود سئوی سایت خود یک استراتژی طراحی نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]