تکنیک های spamming که در ساخت سایت باید از آنها اجتناب کنید

خانه / آموزشی / تکنیک های spamming که در ساخت سایت باید از آنها اجتناب کنید

تکنیک های spamming که در ساخت سایت باید از آنها اجتناب کنید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

تکنیک های spamming

تکنیک های spamming ، راه های زیادی برای اسپم کردن در موتور جستجو و فوت و فن های زیادی برای این وجود دارد. که اسپایدرهای موتور جستجو ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند.

برخی از این روش های محبوب و معمول در ساخت سایت، به عنوان “هرزه نگاری در موتور جستجو” شناخته شده است.

اجازه دهید به منظور وضوح بیشتر دربارهء این روشها بیشتر بدانیم:

  • انباشتن کلمات کلیدی معمولاً با تکرار استفاده از کلمات و عبارات کلیدی به منظور هرچه بیشتر مرتبط شناخته شدن صفحات در موتور جستجو صورت می گیرد. یک روش خاص برای قرار دادن کلمات کلیدی در طراحی سایت وجود دارد. باید مرتبط ترین و دقیق ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود تعیین کرده. و از آن به اشکال مختلف در صفحات استفاده نمایید.
  • متن های پنهاندر این روش اسپمرها معمولاً متن هایی با استفاده از ترکیبی از کلمات کلیدی به وب سایت اضافه می کنند. جنبهء اصلی این نوع روند اسپم، تغییر رنگ آن محتوا بوده. و آن متن را کاملاً همرنگ پس زمینه کرده. و از دید کاربر معمولی کاملاً مخفی و نامرئی خواهد بود.
  • متن های ریز اسپمرها مدت های طولانی و در اکثر موارد از سایز فونت کوچک برای قرار دادن محتوای خود در صفحات استفاده می کردند. با انجام دادن این کار به صورت مکرر موتور جستجو آن طراحی سایت در کرج ها را جریمه خواهد کرد.

روز کردن متا تگ

  • کلاهبرداری صفحه، به روز کردن متا تگ، راهنمایی مجدداین فرایند به طور خودکار مسیر کاربران را به یک صفحهء تازه توسعه یافته از وب سایت تغییر می دهد. معمولاً اسپمرها یک صفحهء جداگانه برای کلمات کلیدی خاص ایجاد می کنند. بنابراین هنگامی که کاربران بر روی لینک کلیک می کند. آن کاربر به یک صفحهء متفاوت با محتوای زیاد که هیچ ارتباطی به کلمه کلیدی ذکر شدهء او ندارد. هدایت می شود. در نتیجه اکثر موتورهای جستجو به سادگی و راحتی چنین صفحاتی را رد می کنند.
  • جا سازی متا تگ هامعمولاً با اضافه کردن کلمه کلیدی به صفحات وب سایت. بدون قرار دادن بیش از حد کلمات برای موتور جستجو قابل قبول و محبوب می باشد. با این حال بسیاری از افراد کلمات کلیدی پر ترافیک را که به طور مستقیم. و به هیچ وجه با صفحات طراحی سایت کرج و محتوای آن صفحات ارتباطی ندارد. در وب سایت خود قرار می دهند.

ایندکس تکنیک های spammingشامل مطالب اسپم و لینک های اسپم می باشد:

  • محتوای اسپم عبارتند از:
    انباشتن کلمات کلیدی در متن، محتوای نامرئی و یا آشکار، انباشتن متا تگها، صفحات doorway, getway ، سایت های زداینده یا scraper و مقاله بافی می باشد.
  • لینک اسپم عبارتند از:
    لینک های پنهان، ایجاد لینک  در طراحی سایت در کرج با استفاده از نرم افزار، ربودن صفحات، انباشتن cookie، Sybil attacks و ایجاد لینک بیش از حد می باشد.
  • از دیگر تکنیک های هرزه نگاری پنهان سازی یا cloaking و تغییر مسیر URL نیز می باشد.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]