فروشگاه اینترنتی مگنتو Magento

خانه / آموزشی / فروشگاه اینترنتی مگنتو Magento

فروشگاه اینترنتی مگنتو Magento

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

مگنتو

Magento یا مگنتو (مجنتو) پلت فرم  تجارت الکترونیک است که بر روی  تکنولوژی open source ساخته می شود. مگنتو  علاوه بر ایجاد یک تجارت آنلاین به همراه سبد خرید، به کنترل مقدار و عملکرد فروشگاه های آنلاین خود نیز می پردازد.

مجنتو مارکتینگ قدرتمند، بهینه سازی موتور جستجو و اسباب مدیریت کاتالوگ را ارائه می دهد. ما بر این باوریم که Magento یکی از بهترین پلت فرم های تجارت الکترونیک موجود در حال حاضر است.

توانایی Magento  در انعطاف پذیری این اجازه را می دهد که بدون ایجاد تغییر در پلت فرم ها، فروشگاهی با تعداد کمی محصول و سطح نیاز ساده، به فروشگاهی با تعداد محصولات بالا و سفارشات زیاد تغییر کند.

Magento

گونه های گوناگونی از نحوه ی ورود و تم ها را ارائه می دهد، که می تواند تجربه مشتریان رابالا ببرد. جنبه های مختلفی در فروشگاه های آنلاین وجود دارد که نیاز به پیکره بندی دارند. هنگامی که نوبت به custom functionality  میرسد، نیاز به برنامه نویسی پیچیده است.

مگنتو به گونه ای طراحی شده است که افراد عادی نیز بتوانند از آن استفاده کنند. مگنتو بسیار بزرگ و مفید است. اما در بعضی موارد میانگین افراد در استفاده از آن، به بن بست می رسند.
دلایل زیادی برای درخواست از توسعه دهندگان برای تطبیق طراحی سایت های مگنتو وجود دارد.

این سرویس حتی در سطح ابتدایی خود نیز از طراحی سایت در کرج Drupal، بهتر بوده و یک سیستم قوی و بازدارنده از خطا ست. زمانی که شما شروع به ادغام با دیگر سیستم ها می کنید، یا که میخواهید محصولات خود را به صورت انبوه معرفی کنید، نیاز به همکاری یک توسعه دهنده ی مجرب دارید.

برای مثال، ما مشتریانی داشتیم که نیاز به امکانات اضافی برای نمایش صفحات اصلی، داشتند. معمولا شما می توانید محصولات را در گروه های 5، 25 و 50 تای نمایش دهید. ما یک متقاضی داشتیم که خواهان 2000 نمایش بود. عملکرد ممکن است تا حدی تغییر کند. بالاتر از آن نیز، برای بالا بردن سطح کارایی سیستم، نیاز به یک متخصص واقعی در مگنتو  است.

یک توسعه دهنده ی مجرب اغلب به شما میگوید که اساس تجارت الکترونیک، سرعت است. هیچ کسی نمی خواهد وقتی که در حال خرید آنلاین است، منتظر بالا آمدن طراحی سایت کرج شود. با همچین لیست قوی از ویژگی ها در یک برنامه ی کاربردی، می توانید آنها را بر روی سرور قراردهید.

مزایای استفاده از Magento:

  • نصب راحت و اضافه کردن گزینه ی ورود و خروج
  • وجود تکنولوژی open source که تجارت الکترونیک را انعطاف پذیر و مقیاس پذیر می کند.
  • برنامه ای موثر و به صرفه
  • امکان اعمال تخفیفات و تبلیغات
  • ایجاد و پیشتیبانی بیش از 50 درگاه پرداختی
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]