چگونگی تغییر نام کاربری مدیر در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / چگونگی تغییر نام کاربری مدیر در وردپرس

چگونگی تغییر نام کاربری مدیر در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس, آموزشی

تغییر نام کاربری در وردپرس

تغییر نام کاربری در وردپرس شاید شما هم گاهی اوقات نیاز داشته باشید که نام کاربری در وردپرس طراحی سایت کرج خود را تغییر دهید میدانید که این تغییرات از طریق مدیریت وردپرس قسمت کاربران قابل تغییر نیست برای این کار بهترین راه استفاده از phpmyadminn است.

برای این کار کافیست وارد phpmyadmin خود شوید خود شوید دیتابیس وردپرس طراحی سایت در کرج خود را انتخاب کنید سپس قسمت sql بروید :

سپس کد زیر را وارد کنید :

;'UPDATE wp_users SET user_login = 'New login' WHERE user_login = 'Admin

admin نام کاربری قبلی است و New login نام کاربری جدید است

برای اطمینان حتما قبل از انجام این کار از دیتابیس خود بک آپ تهیه کنید

نام کاربری در سایت باید پس از در نظر گرفتن جنبه­‌ های مختلف با دقت انتخاب شود. اما در صورت اشتباه در انتخاب نام کاربری و تغییر آن، امکان تغییر و اصلاح آن وجود دارد. اینک نام کاربری جدید خود را با دقت انتخاب و سعی کنید از موارد منحصر به‌ فرد و درعین‌حال به یاد ماندنی استفاده کنید. در ادامه به بررسی روش­‌های مختلف برای تغییر نام کاربری در وردپرس خواهیم پرداخت.

اولین و ساده‌ترین روش برای تغییرات نام کاربری وردپرس طراحی سایت شما حذف حساب کاربری قدیمی و ایجاد یک کاربر جدید و انتقال کلیه محتوای موجود به آن می‌باشد. با فرض اینکه به حساب مدیر دسترسی دارید، مطابق تصویر زیر از طریق داشبورد وردپرس به قسمت “کاربران” مراجعه و “افزودن” را برای ایجاد کاربر جدید انتخاب کنید.

در این صفحه باید اطلاعات حساب کاربری جدید را با دقت وارد و یک رمز عبور مطمئن انتخاب کنید. (بهترین انتخاب گزینه‌هایی هستند که وردپرس به‌ صورت خودکار تولید می‌کند)، و در گزینه آخر “نقش” حساب کاربری را بر روی “مدیرکل” قرار دهید. همچنین آدرس ایمیل برای حساب کاربری جدید باید با آنچه برای حساب کاربری فعلی خود استفاده کرده‌اید، متفاوت باشد. (پس از اتمام مراحل ایجاد حساب کاربری جدید، با حذف حساب کاربری فعلی قادر خواهید بود از آدرس ایمیل قبلی خود استفاده کنید). با ما در طراحی سایت در کرج سایت می توانید دلخواه خود را داشته باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]