تصاویر اینستاگرام در وردپرس WP Instagram Widget

خانه / آموزش وردپرس / تصاویر اینستاگرام در وردپرس WP Instagram Widget

تصاویر اینستاگرام در وردپرس WP Instagram Widget

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

تصاویر اینستاگرام در وردپرس

تصاویر اینستاگرام در وردپرس ، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ دنیا می باشد که مانند تلگرام نزد کاربران ایرانی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خیلی از کسانی که شروع به فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت کرده اند. بی درنگ سراغ این نرم افزار و یا طراحی سایت یا اصلا شبکه اجتماعی رفته اند.

و همان طور که میدانیم اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و رو بورس ترین شبکه های اجتماعی در جهان و در ایران بعد از تلگرام اهمیت ویژه ای برای ایرانیان دارد.  و کسانی که در اینستاگرام بازاریابی رو شروع کردند نتیجه خیلی بهتری گرفتند.

افزونه ی نمایش تصاویر اینستاگرام در طراحی سایت در کرج شما باعث میشه شما بتوانید یک تبلیغات رایگان ایجاد کنید. و محصولات خود را تبلیغ کنید و فروش محصولات رو افزایش بدید.

 افزونه تصاویر اینستاگرام در وردپرس

گام اول افزونه تصاویر اینستاگرام در وردپرس را دانلود و سپس در وردپرس نصب و فعال سازی کنید.
بعد از دانلود و نصب و فعال سازی آن افزونه و یا پلاگین به سراغ قسمت نمایش می رویم. و از زیر منو ها روی گزینه ابزارک کلیک می کنیم. این افزونه و پلاگین کاربردی وردپرس تنظیمات خاصی ندارد.

با ورود به بخش ابزارک ها، ابزارکی جدید تحت عنوان “Instagram” ایجاد شده است. که ما با عمل کشیدن و رها کردن ان را در ساید بار مورد نظر خود قرار می دهیم. با انجام این عمل تنظیمات مربوط به نام کاربری و دیگر مشخصات مشخص می شود که می توانید با انجام آن ها تصاویر اینستاگرام در وردپرس طراحی سایت کرج را نمایش دهیم.

Username : نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.
Number of Photo : تعداد تصاویری که قرار است نمایش دهد.
Open Links in : در این قسمت باید مشخص کنیم که با عمل کلیک بر روی تصاویر و منتقل شدن به پست در اینستاگرام چگونه باشد.
Link Text : نام لینک پایانی می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]