طراحی سایت داینامیک

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک بر خلاف طراحی سایت استاتیک دارای محتوای قابل تغییر و بدون محدودیت می باشد.در طراحی وبسایت داینامیک طراح یک پنل مدیریتی را جهت کنترل و تغییرمحتوا برای مدیر سایت ایجاد می کند. تا بتواند بدون نیاز به طراح مطالب مورد نظر خود را در وب سایت قرار دهد. ازآنجایی که طراحی وبسایت داینامیک (پویا) قابلیت های بیشتری نسبت به طراحی سایت استاتیک(ایستا) دارد هزینه طراحی سایت آن به مراتب گرانتر اما هزینه بروز رسانی سایت داینامیک بسیار کمتر از سایت های استاتیک می باشد.

در طراحی وبسایت داینامیک از زبان های برنامه نویسی مانند ASP.NET,PHP,C… وتکنولوژی هایی مانند AJAX برحسب نیاز استفاده می شود.
محتوای وب سایت های داینامیک توسط Application Server در حال کنترل است وبا توجه به ورودی و پارامتر هایی که از معیارهای جستجوی کاربر دریافت می کند تعیین می کند که چه محتوایی را برای کاربر به نمایش دربیاورد. محتوای وب سایت های داینامیک شامل انواع متون، تصاویر، ویدیوها و فایل های فلش می باشد وبه دلیل حجم بالای اطلاعات سرعت بارگذاری آن ها به مراتب کمتر از وب سایت استاتیک می باشد. اطلاعات ورودی و به نمایش درامده دروب سایت های داینامیک توسط مدیر سایت تعیین می شود ولی این ویژگی ها به موجب برنامه نویسی های زیاد و حجم اطلاعات ایجاد می شود. که سبب امنیت پایینتر وب سایت داینامیک صفحه می شود.

مزایای طراحی وبسایت داینامیک :

مدیریت طراحی سایت در کرج خیلی آسان و نیاز به دانش فنی ندارد و می توان اطلاعات سایت را بدون هیچ دانشی فنی اضافه و کم کرد و یا طلاعات ثبت شده را تغییر داد.

به روزرسانی سریع توسط مدیر وب سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در طراحی سایت کرج

صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی وب سایت

انعطاف پذیری بسیار بالا

توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر

امکان اضافه کردن امکانات سفارشی

معایب طراحی وبسایت های داینامیک :

هزینه اولیه بالاتر

در صورتی که استاندارهای کد نویسی رعایت نشود و هاست مناسب وب سایت نباشد سرعت بارگذاری پایینی دارند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]