قیمت طراحی سایت در کرج

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت
بازاریابی آنلاین مقاله

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج چگونه است؟ هزینه طراحی سایت در کرج به چه چیز هایی بستگی دارد؟ قیمت طراحی سایت در کرج به چه صورت محاسبه می شود؟ طراحی سایت در کرج بصورت رایگان امکان پذیر است؟ طراحی سایت ارزان در کرج به چه صورت می باشد؟

شاید برای بسیاری از افرادی که به دنبال شرکت طراحی سایت در کرج هستند. این سوال برایشان پیش آمده باشد که هزینه طراحی سایت در کرج چقدر برآورد می شود؟

برای طراحی سایت در کرج تعرفه و قیمت واحدی وجود دارد؟ بر چه اساسی می توان قیمت طراحی سایت در کرج را معین و مشخص کرد؟

طراحی سایت در کرج مانند بسیاری از کالا ها و خدمات دیگر شامل تغییر و عدم ثبات در قیمت­ گذاری ­ها می باشد. قیمت طراحی سایت در کرج به عوامل متفاوتی وابسته است که از این میان سه شاخصه سرآمد اند:

در ابتدایی ترین بخش قیمت سفارش طراحی سایت در کرج به نوع شرکت یا شخص پیمانکار بر میگردد. که اصلا شما با شخص پروژه سایت خود را انجام می دهید.

که هزینه کمتری پرداخت کنید. و یا برای اعتبار و کیفیت بالاتر با شرکتی که بصورت تخصصی و حرفه ای طراحی سایت انجام خواهید داد. قرار داد و یا سفارش سایت خود را عقد می کنید؟

در طراحی سایت اختصاصی در کرج قیمت ها بستگی به درخواست کارفرما و دیزاین های اختصاصی که مورد دلخواه شخص کارفرما متغیر بوده است. این نوع طراحی سایت ها میتواند هم به صورت کد نویسی باشد و هم به صورت قالب که با  هم قیمت طراحی سایت در آن ها متغیر می باشد.

مهمترین هدفی که یک شرکت برای طراحی وبسایت شرکتی دنبال می کند، معرفی شرکت و خدمات تجاری خود و البته رسیدن به مفهوم برند سازی برای شرکت است. قیمت طراحی سایت شرکتی با توجه به تعرفه های موجود بسیار معقول می باشند.

در طراحی سایت فروشگاهی می بایست بر اصول سئو و بازاریابی آنلاین تمرکز ویژه ای داشت. سایت فروشگاهی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار مناسب می باشد. و قیمت این نوع سایت وابسته به اختصاصی بودن و یا به صورت قالب بودن هزینه متفاوتی خواهد داشت.

تعرفه قیمت طراحی سایت با قالب آماده وردپرسی با با قیمت های طراحی سایت‌ هایی که از پایه و اساس برنامه نویسی می‌شوند بسیار متفاوت بوده و پایین تر می باشند.

انتخاب نوع سبک طراحی سایت

مرحله بعدی باید انتخاب کنید که طراحی سایت خود را به چه روشی می خواهید انجام دهید؟ استفاده از قالب های آماده و بسته های باز و رایگان CMS یا طراحی سایت کرج بصورت حرفه ای و کاملا اختصاصی و بصورت سفارشی؟
استفاده از برنامه های آماده CMS ارزانتر و سریعتر هستند و طراحی سایت خیلی سریعتر تمام میشود. اما در طراحی سایت های اختصاصی هزینه سایت و زمان راه اندازی و تولید آن قاعدتا بیشتذ خواهد بود.

هزینه طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی سایت در کرج و آماده کردن گرافیک سایت مرحله بعدی از کار می باشد. اگر از برنامه های آماده CMS و ارزان قیمت استفاده می کنید که برای آنها هم طراحی و قالب گرافیک پیش فرض وجود دارند.

و هم می توان بصورت خیلی ارزان گرافیک سایت را برای برنامه های آماده و ارزان قیمت خرید. ولی در صورتیکه برای طراحی سایت خود به سمت سایت های اختصاصی میروید. باید با توجه به سبک طراحی سایت و خواسته هایتان هزینه بالاتری را پرداخت نمایید.

هزینه برنامه نویسی سایت

اگر استفاده از قالب های آماده را مد نظر خود قرار داده اید که تعدادی از امکانات و ماژول های این برنامه ها بصورت رایگان در اینترنت هستند. (البته در صورتیکه نخواهید در سایت کار خاصی انجام دهید). و برنامه با هزینه پایین در اینترنت وجود دارد اما تعرفه مشخصی وجود ندارد.

اگر می خواهید به سایت بعنوان یک ابزار فروش و بازاریابی فکر می کنید. و از آن می خواهید کسب درآمد کنید و سایت بتواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد. بهتر است که از طرح ها آماده استفاده نکرده و بصورت سفارشی و اختصاصی طراحی سایت را انجام دهید.

در این نوع روش شرکت کارفرما با توجه به نوع نیازهایتان ، درخواست و اتفاقاتی که در سایت روی می دهد. قیمتی را اعلام می کند که قیمت هر قطعه و یا ماژول کاملا با هم متفاوت می باشد. و به صورت حدودی است و اصلا نمی توان به طور کلی براورد قیمت کرد.

هزینه بهینه سازی سایت

پس از طراحی سایت یکی از مهمترین بخش های هزینه برای طراحی سایت در کرج هزینه بهینه سازی  آن سایت می باشد. که این بخش نیز کاملا بصورت توافقی ، با توجه به حجم و گستردگی سایت، انتخاب کلمات کلیدی قیمت ها متفاوت می باشند.

بهینه سازی ارگانیک وب سایت به ازای کلید واژه های مورد نظر کارفرما انجام میگیرد. و اگر بخواهید بهینه سازی تبلیغات گوگل را به ازای کلیدواژه ای خاص انجام دهید. میتوانید به تعرفه های منسیکس مراجعه کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]