طراحی سایت شرکتی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی وبسایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی با توجه به اینکه معرفی شرکت و تخصص شما به شکل سنتی با هزینه‌های بسیار بالایی انجام می‌شود، به عنوان مثال آگهی در روزنامه‌ها، اجاره کردن بیلبورد‌های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و…… قابل مشاهده است  که امروزه تبلیغات در اینگونه رسانه‌ها از بازخورد بالایی برخوردار نیست.

توجه به این نکته ساده که امروزه سایت‌های اینترنتی و فعالیت در فضاهای مجازی بازخورد چند برابری نسبت به تبلیغات سنتی را دارند. شما با طراحی سایت  اینترنتی و تولید محتوای درست و ارزشمند در زمینه تخصصی خودتان به راحتی می‌توانید، کاربرانی را که به دنبال آن هستند به سمت کسب و کار خود هدایت کنید و با استفاده از روش‌های بازاریابی اینترنتی آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

مشخصه‌های سایت شرکتی

نکته اول: مزیت طراحی سایت در کرج این است که در ۲۴ ساعت شبانه روز کسب کار شما در دسترس است. و مخاطبان از هرجای دنیا و در هر ساعتی به اطلاعات شرکت و کاتالوگ‌های شما دسترسی پیدا می‌کنند و این قابلیت را دارد. که از طریق فرم تماس برای شما  نظرات و پیام  ارسال کنند و شما در ساعات مشخص و اداری به آن‌ها پاسخ گو باشید!

نکته دوم: طراحی سایت این مزیت را برای شما دارد. که حتی در تعطیلات نیز بازاریابی خدمات و کسب و کار خود را انجام دهید و اطلاعات تماس مشتریان خود را توسط ایمیل دریافت کنید.

 نکته سوم:

پس از طراحی سایت کرج و تحویل گرفتن سایت خود، در شرکت طراحی سایت منسیکس یک جلسه رایگان مشاوره برای بازاریابی و معرفی سایت در اینترنت از ما دریافت خواهید کرد! در این جلسه روش‌های مختلف معرفی سایت و افزایش بازدید سایت خود را آموزش می‌بینید. و نیز روش تبدیل بازدید کننده به کاربر و کاربر به مشتری را در طیف بازاریابی کسب و کار خود خواهید آموخت.

فرصت خود را از دست ندهید؛ می‌توانید علاوه بر داشتن یک سایت حرفه‌ای از یک جلسه آموزشی رایگان برای کار با سایت و معرفی آن در اینترنت بهره‌مند شوید.

شما هم پیش از طراحی سایت در کرج مورد نظر خود در اینترنت جستجو کرده‌اید. و به این مطلب رسیدید! پس شما هم می‎توانید حضور فعال در اینترنت داشته باشید و شانس این را که جزو نتایج اول جستجوها باشید را برای کسب و کار خود امتحان کنید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

مدت زمان اماده سازی طراحی سایت شرکتی:

طراحی سایت به حجم کار و موارد اختصاصی مورد نظر شما بستگی دارد اما معمولا این زمان می‌تواند بین ۱۵ تا ۳۰ روز کاری باشد.

قیمت طراحی سایت:

این مورد به نوع سایتی که مورد نظر شما هست بستگی دارد. برای اطلاع دقیق و مشاوره با کارشناسان ما در مورد طراحی سایت و آگاهی از قیمت لطفا با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر مشاوره رایگان، موارد مورد نیاز شما را بررسی می‌کنند. و بنا به حجم کاری قیمتی را به شما اعلام خواهند کرد.

نحوه بازدید سایت و تولید محتوا:

در مورد بهینه سازی سایت میزان فعالیت شما در تولید محتوای سایت و بازاریابی اینترنتی تاثیر مستقیمی دربازدیدهای روزانه و قرار گرفتن در رتبه‎ های بالای جستجوی گوگل دارد. در جلسه رایگان مشاوره با کارشناسان طراحی سایت تمام موارد و کارهایی که باید انجام دهید تا تعداد بازدید و نرخ تبدیل سایت افزایش پیدا کند به شما آموزش داده می‌شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]