طراحی سایت رزرو آنلاین

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت رزرو آنلاین

طراحی سایت رزرو آنلاین

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت رزروهای آنلاین

طراحی سایت رزروهای آنلاین برای رزرو نمودن وقت و پرداخت های الکترونیکی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

با توجه به اینکه استفاده از خدمات مراکزی  آژانس های مسافرتی، هتل ها و کنسرت ها و گردشگری معمولا لازمه رزرو قبلی می باشد، انجام مراحل رزرواسیون با این شیوه علاوه بر کاهش رفت و آمد در سطح شهر و کاستن از آلودگی هوا سبب صرفه جویی در وقت افراد هم می شود. همچنین ارائه توضیحات، تصاویر و ویدیوها و قابلیت بررسی گزینه ها دلیلی بر استقبال و ترجیح کاربران در استفاده از این سایت ها است.

پیاده سازی بخش هایی با دسته بندی های مختلف برای رزرو هتل، رزرو بلیط و اعلام نرخ ها از مهمترین بخش ها در طراحی وبسایت رزرو آنلاین است.

راه اندازی بخش ثبت نام

راه اندازی بخش ثبت نام و پرداخت های اینترنتی ایمن یکی دیگر از بخش های ضروری در طراحی سایت در کرج رزرو آنلاین است. طراحی بخش ویرایش در طراحی سایت رزرو آنلاین از بخش هایی است که جهت کنسل کردن رزرو و یا تغییر آن و به هدف مشتری مداری، افزایش احتمال بازدیدها و استفاده های بعدی کاربران از سایت انجام می شود.

دو بخش گالری تصاویر و راهنماهای رزرو در طراحی سایت کرج به نمایش ویدیوها و عکس های موارد رزرو و توضیح روش های رزرو می پردازند. بخش جستجو و نمایش نمادهای اعتماد الکترونیکی از بخش های لحاظ شده در طراحی وبسایت رزرو آنلاین هستند. همچنین بخش تماس با ما در طراحی سایت در کرج برای قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس طراحی می شود.

یکی دیگر از قسمت هایی که در جلب رضایت مشتری اهمیت بسزایی دارد و در نظر گرفتن آن در طراحی سایت رزرو آنلاین پیشنهاد می نماییم قسمت ارتباط با مشتریان و پشتیبانی می باشد. همین طور امکان ارسال پیام به تلفن همراه و ایمیل مشتریان از دیگر خدمات ارائه شده در طراحی سایت در کرج رزرو آنلاین می باشد. و برای اطمینان مشتری از ثبت درخواستش اجرا می شود.

 قسمت هایی که در طراحی وبسایت رزرو آنلاین بیشتر وجود دارند:

۱- دسته بندی رزروها
۲- ثبت نام و پرداخت اینترنتی
۳- ویرایش رزرو
۴- جستجو
۵- گالری تصاویر
۶- ویرایش رزرو
۷- پشتیبانی و ارتباط با مشتریان
۸- تماس با ما

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]