طراحی سایت در گوهردشت

خانه / طراحی سایت در کرج / طراحی سایت در گوهردشت

طراحی سایت در گوهردشت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در گوهردشت

طراحی سایت در گوهردشت ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی سایت. شرکت طراحی سایت منسیکس، که سال‌ها است در زمینه طراحی سایت فعالیت تخصصی و حرفه‌ای دارد. با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، که هر یک در کار و تخصص خود حرفه‌ای می‌باشند. این افتخار را دارد که با ارائه راهکار های تخصصی و نرم افزار های پیشرفته طراحی سایت، کسب و کار، شرکت و یا سازمان شما را، اعتباری ویژه بخشد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت طراحی سایت، با طراحی قالب اختصاصی و در کوتاه ترین زمان ممکن، صاحب یک سایت متناسب با سلیقه خود شوید. طراحی سایت های مناسب و قوی که براساس آخرین الگو های روز دنیا طراحی شده باشند و با آخرین استاندارد ها هماهنگ باشند.

طراحی سایت در گوهردشت

نکات طراحی سایت:

طراحی سایت مدرن اختصاصی: شناختن متد های طراحی اینترفیس و روش‌های روز وب‌ دیزاین. مانند طراحی ریسپانسیو، طراحی پروگرسیو، طراحی تخت، ماتریال دیزاین و … و بکارگیری استاندارد های UI و UX در طراحی تم سایت. تلاش برای شناختن دقیق از کسب و کار و سازمان کارفرما. زمینه و محصولات و خدماتش، نوع مخاطب سایت و ارائه پیشنهاد های مناسب تخصصی. و شنیدن نظرات مشتری و انجام تغییرات مورد نیاز تا بدست آوردن رضایت کامل مشتری از طراحی سایت کرج خود.

مدیریت محتوا: زمانی طراحی سایت را درست و کامل می‌توان دید. که طراحان سایت، طبق پارامترهایی مثل: موضوع و نوع سایت، اهداف سایت (اطلاع رسانی، فروش، تبلیغات، بازاریابی اینترنتی) و نوع محتوا (متن، عکس، فیلم، صوت) و با در نظر گرفتن میزان توان مشتری در تولید محتوای درست، تولید عکس‌ ها و فیلم‌ های با کیفیت و حجم و نرخ آپدیت لازم، طوری محتوای سایت را بارگزاری کند. که مشتری بتواند با قیمتی کم، پاسخی درست و بهینه از طراحی سایت خود بگیرد. و زیبایی و گیرایی سایت، در ترکیب تم آن با محتوای آن، نمایش داده شود.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و سئو نویسی: از نکات طراحی سایت و سئو این می‌باشد که شرکت طراح با اطلاع دقیق از آخرین آپدیت‌های الگورتیم‌های گوگل و آگاهی از قواعد بهینه سازی موتورهای جستجو، سئو، کاربر را در گرفتن سئوی صحیح و کامل، راهنمایی کند.

طراحی سایت در گوهردشت

طراحی وب‌سایت 

سادگی در کاربرد و کاربر پسند: وقتی کاربر ادمین و وبمستر مدیر سایت، با پنل سیستم مدیریت محتوا، کار می‌کند. بتواند با کمترین دانش فنی، به راحتی و بدون مشکل، سایت را بروزرسانی کند. و از کار کردن با نرم افزار مدیریت سایت، حسی مطلوب و خوشایند داشته باشد. در این صورت می توان گفت طراحی سایت داینامیک انجام گرفته است.

یکپارچگی نمایش در مرورگرهای متفاوت: بررسی و تست نهایی سایت در انواع مختلف مرورگر های اینترنتی از کروم و فایرفاکس گرفته تا سافاری و اپرا و حتی اینترنت اکسپلورر! نسخه‌ های قدیمی تر مرورگرها، سیستم عامل‌های مختلف. نحوه نمایش راست به چپ، چپ به راست حروف و علائم و اعداد. بررسی روانی عملکرد افکت‌ ها و کد های سمت کلاینت. و حداقل استفاده از پهنای باند و پردازش مرورگر و پی سی کاربر.

طراحی نمایش مخصوص موبایل و تبلت: استفاده از روش‌های طراحی ریسپانسیو برای مدیریت نمایش سایت در ابعاد و رزولوشن‌ های متفاوت دیوایس‌ های مختلف. مثل: موبایل‌ ها، فبلت ها، تبلت‌ های هفت اینچی و ده اینچی و مانیتور های دستکتاپ و ابعاد بزرگ تر. امکان ارائه نسخه مخصوص موبایل و تبلت، قابل نصب به صورت اپ اندرویدی. روی دیوایس‌ هایی با سیستم عامل اندروید و یا آی او اس برای آیفون، آیپاد و اپل.

طراحی مالتی مدیا و چندرسانه‌ای: یکی دیگر از نکات طراحی سایت در کرج ، استفاده از چندرسانه‌ای‌ ها. مانند: عکس، ویدیو و فیلم، صوت و تصویر است. استفاده نکردن از فلش که امروزه  کمتر مورد استقبال است. و در عوض بکارگیری افکت‌ها و انیمیشن های روز HTML5 و CSS3و JQuery و دیگر کتابخانه‌ های جاوا اسکریپت که با ایجاد جلوه بصری به سایت. و جذابیت خیره کننده، سرعت لود صفحه را پایین نمی‌آورد و مرورگر کاربر را سنگین نمی‌کند.

برنامه نویسی ایمن: از دیگر نکته‌های طراحی وبسایت، وجود نداشتن ضعف‌ های امنیتی و نقاط آسیب‌پذیر است. که به هکرها و نفوذگران امکان تخریب، مخدوش کردن سایت را بدهد. عدم بکارگیری کامپوننت‌های مشکوک‌، برنامه‌نویسی امن، انجام بررسی‌های متفاوت روی کدهای توسعه یافته قبل از منتشر شدن. و بررسی‌های فصلی امنیت سایت، مانع از بروز مشکل برای صاحبان سایت می‌شود.

طراحی سایت در گوهردشت

سرعت لود شدن صفحات: اگر طراحی سایت زیبا و گیرا و بروز باشد. اما با کمترین سرعت و پهنای باند، طوری که دیر لود شود و کند باز شود. قطعا آن سایت، سایتی مناسب نخواهد بود. کم شدن حجم کد های اچ تی ام ال، بکارگیری دستگیره‌ های مناسب سی اس اسی. بکارگیری روش های فشرده‌ سازی فایل‌های متنی سی اس اسی و جی اسی قبل از ارسال به مرورگر مخاطب. و کاهش مناسب بدون افت کیفیت تصاویر و فیلم‌ها، در کنار سرورهای قدرتمند و نرم افزار مهندسی با کد های بهینه و تنظیمات کش کردن استاندارد. کمکی موثر برای بهبود سرعت ویزیت سایت شما و دادن تجربه‌ای دلپذیر به کاربران در کارکردن با طراحی سایت در کرج است.

طراحی سایت

اما طراحی سایت در گوهردشت را، کادری حرفه‌ای متشکل از کارشناسان حرفه‌ای و شرکتی با مدیریتی متخصص، طراحی خواهد کرد. البته بررسی میزان حرفه‌ای بودن سایت‌ های طراحی شده از یک شرکت، می‎ توان میزان تخصص و حرفه ای بودن پرسنل و کارکنان و کادر فنی. و پشتیبانی آن را هم براساس نکته‌ هایی که در پی می‌آید. سنجید و همچنین می‌ توان میزان قدرت و قوت شرکت و مدیریت آن را هم مورد ارزیابی قرار داد.

طراحی سایت در گوهردشت

طراحی سایت در گوهردشت

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]