طراحی سایت دایرکتوری

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت دایرکتوری

طراحی سایت دایرکتوری

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت دایرکتوری

طراحی سایت دایرکتوری ، بسیاری از کاربران اینترنت دوست دارند. که با دریافت اطلاعات کامل خدمات شرکت های مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر بهترین شرکت و خدمات مد نظر خود را انتخاب نمایند. در نتیجه طراحی وبسایت دایرکتوری در هر زمینه کاری می تواند راهگشای نیاز کاربران باشد.

طراحی وبسایت دایرکتوری و طراحی سایت کرج بانک اطلاعاتی باید بصورت کاملاً طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت داینامیک اجرا گردد. تا مدیران سایت بتوانند محتوای ساخت یافته خود را در اختیار کاربران طراحی سایت در کرج قرار دهند.

شرکت طراحی سایت منسیکس تجربه زیادی در زمینه اجرای تخصصی سایت های دایرکتوری دارد. و با آنالیز کامل نیاز کاربران هر سایت و استراتژی مدیرسایت بهترین طراحی سایت در کرج را انجام می دهد.

ایجاد بانکهای اطلاعاتی مورد نیاز و طراحی سایت اختصاصی برای مشتریان می تواند یکی از ویژگی های طراحی وبسایت دایرکتوری در ارائه بهتر اطلاعات و نمایش بدون ایراد اطلاعات در داده ها باشد.

از دیگر نکات در طراحی وبسایت دایرکتوری، قرار گرفتن در رتبه بالای موتورهای جستجو با کلمات کلیدی مختلف است.

طراحی وبسایت دایرکتوری به عنوان یک بانک اطلاعاتی برای دسته بندی اطلاعات ضروری می باشد.
برای مثال طراحی وبسایت دایرکتوری مشاغل را در نظر بگیرید: این سایت باید یک دسته بندی موضوعی و یک سیستم جستجو پیشرفته داشته باشد. (در دسته بندی ها اطلاعات بر اساس نوع فعالیت ، مکان ، نام ، شخص و یا شرکت قرار می گیرند).

هدف از طراحی وبسایت دایرکتوری

طراحی وبسایت دایرکتوری یا وب تار نما: علت ابن نام گذاری ارتباط و پیوند بین لینک ها و وبسایت های مرتبط است.
با گذشت زمان و افزایش تعداد سایت ها آنقدر لینک ها زیاد شد. که پیدا کردن سایت دیگر آسان نبود و نیاز به وجود یک سایت بانک اطلاعاتی برای معرفی و لینک دهی به سایتها احساس شد. و در طراحی این سایت ها لینک ها بر اساس موضوع دسته بندی شده است.

طراحی سایت در کرج

امکانات و قابلیت های طراحی وبسایت جستجوی پیشرفته و هوشمند در طراحی وبسایت دایرکتوری ضروری است. تا سرچ و یافتن اطلاعات را ساده تر کند. دسته بندی اطلاعات به صورت موضوع بندی نیز ضروری است.

انواع طراحی وبسایت دایرکتوری
بانک اطلاعاتی مشاغل : پزشک ها -طراحان -معلمان، بانک اطلاعاتی سایت های سرگرمی،بانک اطلاعاتی سونوگرافی ها و ….

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]