شرکت طراحی پرتال در کرج

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / شرکت طراحی پرتال در کرج

شرکت طراحی پرتال در کرج

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

شرکت طراحی پرتال در کرج

شرکت طراحی پرتال در کرج ، پرتال (portal) به نوعی سایت گفته میشود که در آن کاربران سایت به جز قابلیت خواندن مطالب و اطلاعات داخل سایت می توانند عملکردهایی را بر روی سایت انجام دهند. مثلا طراحی سایت فروشگاهی که یک نوع پرتال فروشگاهی به حساب می آید، در آن کاربران می توانند کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و در نهایت کالاهای مورد نظر را ثبت سفارش کنند. سایت های فروشگاهی دارای ناحیه کاربری هستند تا کاربران بتوانند سفارش خود را رهگیری و سفارش ها و پرداخت های قبلی خود را مشاهده کنند.

در حقیقت به سایتی که از تنها جنبه اطلاع رسانی ندارد و کاربر در آن فعالیت های خاصی را انجام می دهد پورتال گفته میشود. طراحی پرتال می تواند انواع زیادی داشته باشد که هر کدام جداگانه قابل بحث هستند مثلا یک پورتال می تواند یک طراحی سایت ساده فروشگاهی باشد و یا پرتال پیچیده یک وب سایت دانشگاهی که ارتباط بین چندین کاربر متافوت و ارتباط همه آنها با هم می باشد.

طراحی پورتال باید حتما زیر نظر متخصص و برنامه نویسان وب انجام شود. که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی پرتال باید حساسیت زیادی به خرج داد.

برای مثال اگر ساکن کرج هستید. و قصد طراحی پورتال و طراحی سایت کرج را دارید بهتر است به شرکت طراحی پرتال در کرج مراجعه کنید. چرا که طراحی پرتال بسیار پیچیده از طراحی سایت در کرج می باشد و بهتر است نزدیک به طراحان باشید تا در مواقع لزوم به راحتی مراجعه کنید و پیشرفت پروژه خود را از نزدیک پیگیری کنید.

شرکت طراحی پرتال در کرج

شرکت طراحی سایت

که صرفا عملیات طراحی سایت انجام می دهند. برای واگذاری طراحی پورتال مناسب نبوده و حتما باید کار ساخت پرتال خود را به شرکت هایی بسپارید. که قابلیت توسعه و برنامه نویسی وب را داشته باشند. شرکت های برنامه نویس برای طراحی پورتال مناسبتر هستند و بهتر است عملیات طراحی پرتال خود را به شرکت های واگذاری کنید. که مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز را دارا باشند. همچنین می توانید به سوابق و نمونه کار طراحی سایت در کرج و طراحی پرتال آن شرکت مراجعه کرده است. تجربه شرکت را در زمینه طراحی مورد بررسی قرار دهید. انتخاب شرکت مناسب برای طراحی پرتال می تواند آینده و موفقیت سایت شما را تضمین کند درنتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب شرکت وسواس لازم را به خرج دهید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]