آپدیت سایت و بروزرسانی آن

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / آپدیت سایت و بروزرسانی آن

آپدیت سایت و بروزرسانی آن

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

آپدیت سایت و بروزرسانی آن

آپدیت سایت و بروزرسانی آن بعد از طراحی سایت خوب و بهینه سازی سایت نوبت به آپدیت سایت و بروزرسانی آن می رسد.
و آپدیت سایت و بروزرسانی آن به معنای ایجاد تغییر در محتوا، کلمات کلیدی، لینک ها و .. می ‎باشد. که اهمیت زیادی در ارتقا رتبه سایت و بهبود سئو دارد. بطوری که یکی از قواعد و پارامترهای بهینه سازی وب سایت، آپدیت و بروزرسانی آن می باشد.

چه قسمت هایی از سایت قابلیت تغییر و آپدیت را دارد؟

به روزرسانی محتوای سایت: در بروزرسانی محتوای سایت، تمامی مطالبی که در سایت بارگذاری شده اند. بازنویسی، غلط گیری، کاهش یا افزایش داده می شوند. یا به عبارتی، در زمان تولید محتوا، ممکن است برخی نکات از نظر دور بماند. اطلاعات در مورد یک موضوع تغییر کنند. و یا اطلاعات و دیتاهای جدید به آن اضافه شود.

آپدیت لینک‎‎: لینک ها منظور لینک درون سایت و یا خارج سایت می باشد. با بررسی لینک‎ها‎ی که وارد طراحی سایت شده اند. و همچنین تجزیه و  تحلیل صفحات پیوند داده شده، لینک‎ها‎ی بی اعتبار حذف و به جای آن از لینک‎ها‎ی جدید استفاده ‎شود.

آپدیت کلمات کلیدی: به این معنا که با تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد رقبا، کلمات کلیدی مهم را شناسایی و سپس با آپدیت نمودن طراحی سایت کرج ، آنها را جایگزین کلمات کلیدی قبلی ‎کرد.

بارگذاری مطالب جدید: انتشار مطالب جدید در طراحی سایت در کرج نیز یکی دیگر از روش‎ها‎ی آپدیت سایت می ‎باشد.

آپدیت سایت

به روزرسانی سایت

مواردی که باید در به روزرسانی سایت به آن دقت کنید:

– آپدیت باید هدفمند باشد و جهت بهبود سئو باشد.

– آپدیت باید در بازه زمانی معین انجام گیرد.

– بروزرسانی را با موضوع و زمینه کاری وب سایت خود انجام دهید.

– از قرار دادن مطالب بی ارزش صرفا جهت بروزکردن وبسایت خودداری کنید.

– برای آپدیت مطالب تداوم مهمترین ویژگی است اینکه در زمانهای مناسبی مطالب را قرار دهید بهتر از قرار دادن کلیه مطالب در یک زمان است.

مواردی که باید به آن توجه داشت:

اگر بروزرسانی طراحی سایت در کرج از طریق تولید محتوا صورت می ‎گیرد. بارگذاری مطالب و محتوا باید بطور مداوم انجام شود. موتورهای جستجو باید متوجه نظم کاری و بروزرسانی سایتها در یک زمان مشخص باشند.

در به روزرسانی سایت از طریق تولید محتوا، نباید زیاده روی کرد. برای مثال انتشار 10 محتوا در یک روز، از حوصله کاربران خارج است. و تعداد بازدیدکننده‎ها‎ را کاهش می‎ دهد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]