افزودن محصول در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / افزودن محصول در وردپرس

افزودن محصول در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

افزودن محصول در وردپرس

افزودن محصول در وردپرس ، در طراحی سایت فروشگاهی یکی از عوامل مهم افزودن محصول در وردپرس در طراحی سایت می باشد. که برای معرفی محصولات و خرید آسان تر محصولات توسط کاربران می باشد.

اگر از پنل وردپرس برای سایت ( طراحی سایت در کرج ) خود استفاده می کنید می توانید خیلی ساده تر محصولات خود را وارد طراحی سایت کرج کنید. چرا که پنل مدیریتی ساده وردپرس این کار را برای مدیران سایت کاری لذت بخش به ارمغان آورده است. قرار دادن محصول در پنل وردپرس مانند قرار دادن تکست یا هر مطلب دیگر در وردپرس به راحتی انجام پذیر است. با تفاوت های بسیار ناچیز که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در نوار مشکی رنگ کنار پنل وردپرس گزینه ی افزودن محصول را انتخاب می کنید. و بعد از گذاشتن نام محصول و توضیحاتی که در رابطه با محصول وجود دارد. به قسمت پایین صفحه رجوع کنید.

افزودن محصول

شما با چنین دیدی روبه رو هستید که دو گزینه ی دانلود و مجازی وجود دارد. اگر می خواهید قیمتی را مشخص کنید و نوع محصول خود را مجازی معرفی کنید.

افزودن محصول

اگر می خواهید محصول شما قابلیت دانلود داشته باشد. می توانید گزینه ی دانلودی را نیز انتخاب کنید. که در این صورت نوار جدیدی قابل رویت می شود.

افزودن محصولشما در این قسمت  نام محصول خود را درج کرده و آدرس فایل مورد نظرتان را به قسمت انتخاب فایل اضافه می کنید.

برای ویژگی های بیشتر از جمله موجودی انبار شناسه ی محصول و غیره از قسمت اطلاعات محصول می توانید استفاده کنید.

پیشخوان وردپرس

همانطور که می دانید با کلیک بر روی گزینه ی رسانه در پیشخوان وردپرس به بخش کتابخانه ی چند رسانه ای منتقل خواهید شد. بالای این صفحه دو گزینه برای نوع نمایش مشخص شده. که می توانید هر کدام را بر اساس خواسته ی خود تنظیم نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]