کسب و کار اینترنتی – سئو از طریق گوگل places

خانه / آموزشی / کسب و کار اینترنتی – سئو از طریق گوگل places

کسب و کار اینترنتی – سئو از طریق گوگل places

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی ، شاید شما هم مانند صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کوچک با اولین وب سایت شان، فوراً قادر به درک و میزان اهمیت کلمات کلیدی و بهینه سازی وب سایت. در موتور جستجو برای دیده شدن توسط مشتریانی که در نزدیکی شما زندگی می کنند، نشده باشید. 

باید بدانید که یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار اینترنتی، به کارگیری سئو به صورت (local) در وب سایت تان می باشد. آمارها نشان می دهد. که اکثر مشتریان از شرکت هایی خرید می کنند.

که تقریباً تا 5 مایلی آنها واقع شده است. البته اگر کسب و کار اینترنتی این شرکت ها دارای آدرس محل استقرار شرکت در طراحی سایت باشد. افراد اعتماد بیشتری نسبت به آنها پیدا خواهند کرد.

در حال حاضر باید بدانید که کلید طلایی برای قرار گرفتن در صفحهء اول گوگل توسط کلمات کلیدی محلی. قرار گرفتن در لیست seven-pack در صفحهء گوگل Places همراه با یکی از بالون های قرمز می باشد.

جستجوی گوگل

سرویس گوگل Places یکی از ابزارهایی است که برای بهبود سئو در طراحی سایت محلی به کار می‌رود. با استفاده از این سرویس، می‌توانید اطلاعات محلی کسب و کار خود را در گوگل به روز کنید. برای استفاده از سرویس گوگل Places، ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید. سپس می‌توانید اطلاعات محلی کسب و کار خود را، مانند آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری و توضیحات کوتاه، در سرویس گوگل Places به روز کنید. همچنین، می‌توانید نظرات و امتیازات کاربران را در سرویس گوگل Places مدیریت کنید تا بهبود سئو سایت محلی خود را تضمین کنید.

گوگل به صورت رایگان به کسب و کارهای اینترنتی از طریق این وب سایت با تشخیص خود این اجازه را می دهد. که در مکان های مورد نظر برای ارائه سرویس ها و یا محصولات خاص در محل خاص خودشان توسط افراد دیده شوند.
گوگل این تصمیم را می گیرد. که کدامیک از طراحی سایت در کرج ها با کلمات کلیدی و توضیحات مرتبط شان در 7 رتبهء اول لیست این صفحه قرار گیرد.

در مجاورت مرکز نقشهء محل برای دیده شدن کسب و کار اینترنتی .شما در انواع لیست دایرکتوری های محلی و پلت فرم های شبکه های اجتماعی قرار خواهید گرفت. همین موضوع تفاوت میان بالون قرمز و نقطهء قرمز را ایجاد می کند.

با این حال ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی کوچک بدون هیچ گونه دانش فنی سئو. به صورت محلی و غیره، از تفکر پشت این روش و انتخاب آگاه نباشید.

اما باید بدانید که باید در صفحهء گوگل places قرار بگیرید. در چند ماه اخیر توصیه های ضد و نقیضی به عنوان داشتن بهترین روش برای قرار گرفتن در گوگل places شنیده شده است.

صفحهء موجود در گوگل

برخی از کارشناسان توصیه می کنند. که صفحهء موجود در گوگل places باید بلافاصله برای جلوگیری از هرگونه ادعای رقبای موذی نسبت به استفاده و شلوغ کاری کردن. در مورد شماره تلفن و یا آدرس کسب و کار اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهد.

در حالی که دیگران پیشنهاد می کنند که بهتر است. تمامی افراد حاضر در گوگل places اطلاعات لازمه و مختلف شرکت خود را تکمیل کنند. و سپس نسبت به آن ادعا داشته باشند.

هنوز هم عده ای می گویند که اگر گوگل در حال حاضر هنوز شما را شایسته و آمادهء حضور در گوگل places به صورت رایگان نمی داند. بنابراین شما باید شخصاً اقدام به ایجاد و تغییر اطلاعات و مطالب نموده و حضور آنلاین خود را ثابت کنید. تا گوگل به شما توجه نماید.

اما یکی از مسائلی که در نهایت همه با هم توافق دارند این است. که نباید سعی کنید. که به گوگل نفوذ نکنید و یا مشتریان بالقوه ای را با چپاندن کلمات کلیدی در عناوین کسب و کار اینترنتی در لیست گوگل places اغوا ننمایید.

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سرویس گوگل Places برای بهبود سئو سایت محلی پرداخته می‌شود:

  1. افزایش پیدا شدن در جستجوی گوگل: با به روز کردن اطلاعات محلی کسب و کار خود در سرویس گوگل Places، احتمال پیدا شدن کسب و کار شما در جستجوی گوگل افزایش می‌یابد.
  2. بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجو: با به روز کردن اطلاعات محلی کسب و کار خود در سرویس گوگل Places، می‌توانید به رتبه‌بندی بهتری در نتایج جستجوی گوگل دست یابید.
  3. افزایش تعامل با مشتریان: با استفاده از سرویس گوگل Places، می‌توانید نظرات و امتیازات کاربران را در مورد کسب و کار خود مدیریت کنید و با ارائه خدمات بهتر به مشتریان، تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشید.
  4. افزایش اعتماد مشتریان: با به روز کردن اطلاعات محلی کسب و کار خود در سرویس گوگل Places، می‌توانید به اعتماد بیشتری از سوی مشتریان خود دست یابید و مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید.

طراحی وبسایت

متاسفانه برای من دیگر خیلی دیر شده زیرا در حال حاضر مطالب مورد نیاز همراه با کلمات کلیدی توضیحی به همراه نام اصلی کسب و کار اینترنتی ام قبلاً وارد شده است. نکته بعدی که در آن توافق رسیده اند این است. که در گوگل places باید آدرس کامل و واقعی ارائه شود.

ارائه آدرس صندوق پستی و آدرس مجازی به تنهایی برای تایید شدن کافی نیست. عدم وجود یک آدرس مناسب و کامل به معنی این است. که امکان اثبات این که شما واقعاً کسب و کار اینترنتی تان فعال است نخواهد بود.

با این حال مجدداً باید گفت که این یک واقعیت است. که بعد از وارد کردن اطلاعات (برای با دوم به صورت یک آدرس ناقص برای حفظ گمنامی به عنوان یک کارگر خانگی) به نظر می رسد. که گوگل places اطلاعات اولیه وارد شده من را خورده است!

دو ماه بعد کلمه کلیدی و مکان خود را در کادر جستجوی گوگل تایپ کرده و کشف شد. که هر دو مورد اطلاعات وارد شده به نمایش درآمد.

و هیچ یک از جزئیات آن دو مورد اطلاعات ثبت شدهء من صحیح نبود. جای بهت و حیرت داشت که یکی دارای دایرهء قرمز بزرگ و دیگری دارای همان بالون استاندارد قرمز رنگ بود.

هنگامی که با شخصی مواجه شدم که در این مورد اطلاعات کافی داشت. دانستم که تحت راهنمایی های افراد متخصص قادر خواهیم بود.

که دوباره این پروسه وارد کردن اطلاعات در گوگل places را به درستی و با روش مناسب انجام دهیم. به طوری که گوگل به طور رایگان طراحی سایت کرج ها را با تمامی اطلاعات در مورد کسب و کار اینترنتی برای مشتریان محلی به نمایش در خواهد آورد.

آیا ثبت مکان در گوگل مپ بر تاثیری رتبه بندی سئو شما دارد؟

کسانی که طراحی سایت در کرج و یا سئو وبسایت ها را بر عهده دارند اگاه هستند که لوکال سئو یا سئوی محلی در حال حاضر بخش مهمی از بازاریابی های آنلاین را به وجود می اورد. در واقع گوگل ابزاری را معرفی کرد تا بتوان به وسیله آن محصولات یا خدماتی که در اطراف محدوده مکانی خود به دنبال آن می باشیم را به اسانی در صفحه جستجوی گوگل یافت کنیم در این هنگام شما با تایپ عبارت مورد نیاز خود در سرچ گوگل و جستجوی آن قادر هستید به اطلاعات تماس نزدیک ترین مکان ارائه آن خدمت یا محصول دسترسی داشته باشید. در روز گوگل مدیریت حدود ۳.۵ میلیارد جستجو را بر عهده دارد و تقریبا ۸۸٪ از کل این جستجوها به وسیله تلفن های همراه انجام می شود جستجوی محلی گوگل قادر است تا ۷۶٪ از نتایجی که افراد در جست و جوی ان می باشند را به مرحله فروش تبدیل نماید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]