چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

خانه / آموزشی / چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

داشتن وب سایت

داشتن وب سایت ،سوال: بیزینس من کوچک است، فقط خودم و دو نفر کارمند هستیم. درواقع محصولاتمان را به صورت آنلاین نمی توانیم بفروشیم. آیا به وب سایت نیاز داریم؟

▪ جواب: سوال خوبی است. درحقیقت، یکی از رایج ترین سوالات عصر بیزینس دیجیتالی است. قبل از اینکه جواب بدهم، بگذاربد به عقب برگردیم، تقریبا سال ۱۹۹۸ و سالهای آغازین اینترنت بود.

من یک سخنرانی در مورد اثر اینترنت بر بیزینس های کوچک در مونتگمری، آلاباما و در یک گردهمایی ناهار داشتم. این مساله به سال ۱۹۹۸ که تقریبا به دو دهه قبل بر می گردد. آینده تجارت اینترنتی حدس و گمان هرکسی بود.

اما بدبین ترین آنان هم موافق بودند که تمام نشانه ها دال بر اینست که بخش اعظم درآمدهای بیزینس از تراکنش های آنلاین یا آفلاینی می باشد. که نتیجه بازاریابی های آنلاین است.

بنابراین آیا بیزینس شما باید طراحی سایت داشته باشد حتی اگر بیزینس شما کوچک بوده یا محصولات و سرویس هایی را می فروشید که فکر نمی کنید بشود به صورت آنلاین فروخت؟

بیزینس سایت

پاسخ من همان است که در سال ۱۹۹۸ بود. بله! شما اگر صاحب بیزینس هستید، باید بدون شک و حتما وب سایت داشته باشید. و محصولات خود را حتی اگر آنلاین به فروش نمی رسند، نادیده نگیرید.

امروزه چیزهای کمی هستند که نمی توانید در اینترنت بفروشید. بیش از ۲۰ میلیون خریدار امروزه به صورت آنلاین همه چیز از قبیل کتاب، کامپیوتر، اتومبیل، املاک، هواپیما، گاز طبیعی و… را خریداری می کنند. اگر می توانید تصور کنید، می فهمید که چگونه می شود در اینترنت همه چیز فروخت!

تحقیقات بازاریابی اینترنتی پیش بینی می کنند که تعداد مصرف کنندگان آنلاین در چند سال آینده ۳۰-۵۰ درصد افزایش خواهد یافت. همین تعداد کافی است تا شما را قانع سازد که باید برای بیزینس خود وب سایت داشته باشید.

بگذارید نکته ای را توضیح دهم: شما باید تمام تلاش خود را به کار برید تا اجناس خود را آنلاین بفروشید حتی اگر محصولات خود بالقوه قابل فروش در اینترنت باشند. نکته اینجاست که شما باید حضور دائمی در وب داشته باشید.

تا مشتریان، کارمندان، همکاران و حتی سرمایه گذاران به راحتی بتوانند شما را یافته و اطلاعات بیشتری در مورد بیزینس، محصولات و سرویس هایی که ارائه می دهید کسب کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس

در اینجا باید بگویم که تنها داشتن طراحی سایت در کرج کافی نیست. طراحی سایت در کرج شما باید یک دیزاین حرفه ای داشته باشد. از آنجایی که بسیاری از خریداران قبل از خرید از یک فروشگاه خرده فروشی مایل به کسب اطلاعات آنلاین می باشند.

بنابراین سعی کنید اولین شانس را برای تاثیر گذاری بر روی یک خریدار داشته باشید. به عنوان مثال اگر در طرح سایت تان از میمون های رنگی استفاده کنید شانس شما برای اولین تاثیر گذاری موثر به صفر می رسد.

همانطور که گفته شد، شما اولین تاثیر خوب را بر مشتری می گذارید. با یک سایت خوب طراحی شده، بیزینس کوچک شما بیش از یک شرکت بزرگ موفق خواهد بود. حالت معکوس هم صادق است.

وب سایت های زیادی حتی از شرکت های بزرگ دیدم که بسیار بد طراحی شده و حرفه ای نبودند. خوش به حال شما و بد به حال آنان!

در ابتدا گفتید که یک بیزینس کوچک دارید، اما هنگامی که از طراحی سایت کرج سود کسب کردید.حجم بیزینس دیگر مهم نیست. اهمیتی ندارد که یک نفر هستید یا هزاران کارمند دارید، اگر سایت نداشته باشید، بیزینس را به دیگر شرکت هایی که آن را دارند، باخته اید!

یک مورد استثنا: بهتر است اگر دیدید سایت بیزینس شما را ناجور جلوه می دهد، از داشتن وب سایت صرف نظر کنید. سایت شما در مورد بیزینس تان حرف های زیادی برای گفتن دارد. “نگاه کنید! بیزینس ما آنقدر جدی است که ما این سایت زیبا را برای مشتریانمان طراحی کرده ایم.”

وب سایت شما مهم ترین بخش بیزینس تان می باشد. بنابراین آنطور که لایق بیزینس خود می دانید، آن را پیاده سازی کنید

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]