سايت دايناميک با استاتيک چه تفاوتی دارد؟

خانه / آموزشی / سايت دايناميک با استاتيک چه تفاوتی دارد؟

سايت دايناميک با استاتيک چه تفاوتی دارد؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

سايت دايناميک با استاتيک چه تفاوتی دارد؟

سايت دايناميک با استاتيک چه تفاوتی دارد؟ طراحی سایت معمولا به دو صورت است. سایت ها یا استاتیک (ایستا) هستند و یا داینامیک. استاتیک وب سايتي است که طراحی آن ساده و با HTML طراحی شده است .

در سایت استاتیک شما می توانید بدون دانش فنی خاص در زمینه طراحی سایت در کرج ، آپدیت سایت را انجام دهید. سایت های استاتیک معمولا بعد از طراحی کم تر دچار تغییر و تحول محتوایی می شوند. و این یعنی سایت استاتیک به صورت ثابت باقی می ماند ولی می شود. محتوایش را از جمله متن، تصاویر و … را عوض کرد. سايت دايناميک یا پويا می باشد. سايتي است که توسط يک نرم افزار سایت ساز ، محتوای وب سایت را کنترل می کند. مزیت این نوع سایت ها این است که به راحتی می توان محتوای این نوع سایت ها را با  نرم افزار تغییر داد.

سایت داینامیک

وبسایت داینامیک بوسیله نرم افزار مديريت محتوا ایجاد می شود.
در وبسایت داینامیک و سایتهای داینامیک در واقع تغییر محتوای وب سایت داینامیک به عهده ی مدیریت وب سایت می باشد. در وب سایت داینامیک زبان برنامه نویسی می تواند بر اساس نیاز فرق داشته باشد. اما معمولا از زبان های برنامه نویسی Silverlight ،CSS ،.NET ،PHP ،ASP و Ajax استفاده می شود.

معایب سایت استاتیک :

  • هزینه تغییرات و مشکلات ارتباطی با طراح سایت بالا است
  • برای تغییرات و بروز رسانی در این سایت ها باید با زبان های برنامه نویسی وب آشنایی داشت
  • محدودیت بودجه در تعداد صفحات این سایت ها تاثیر گذار است
  • قابلیت سئوی کمتری نسب به سایت های داینامیک دارند

طراحی سایت وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس است. که شما به وسیله آن قادر خواهید بود طراحی سایت حرفه ای و یا حتی وبلاگ نویسی را انجام دهید.

سایت داینامیک

طراحی سایت وردپرس یکی از قدرتمند ترین،جامع ترین و مورد پسندترین روش های طراحی سایت از نظر متخصصین طراحی سایت در کرج می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]