نکات قبل از راه اندازی وب سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / نکات قبل از راه اندازی وب سایت

نکات قبل از راه اندازی وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

راه اندازی وب سایت

راه اندازی وب سایت ، امروزه راه اندازی طراحی سایت برای هر کسب‌ و‌ کاری قدم مهمی در شروع یک تجارت است. دنیای بزرگ اینترنت تبدیل به جایگاه مناسبی برای دیده شدن تجارت ها محسوب می شود. به طوریکه در کنار عرضه و معرفی کالا و خدمات در بازار سنتی همه تمایل به بودن در دنیای الکترونیک هم دارند. در کنار بیشتر دیده شدن و رشد بازدیدکننده‌های یک سایت، قطعا افزایش فروش و ارائه خدمات به مشتریان هم دیده خواهد داشت.

1. انتخاب یک نام مناسب مربوط به کارتان

کسانی که برای طراحی سایت در کرج خود نام انتخاب کرده اند می دانند که انتخاب یک نام سخت تر از آن چیزی است که به چشم می آید زیرا این نام باید کاربرپسند باشد. لیستی از اسامی مورد نظرتان تهیه کنید سعی کنید از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان آغاز کنید شاید بتوانید راحتتر نام مورد نظر را انتخاب کنید.

2. ثبت دامنه- domin web site 

دامنه همان نشانی سایت است، مانند نشانی منزل شما که باید هر کسی که میخواهد به منزل شما بیاید ضروری است. درنتیجه داشتن دامنه کاملا ضروری است تا سایت شما پایدار باشد. دامنه ها به صورت سالیانه اجاره داده می شوند و شما باید قبل از رسیدن موعد انقضا آن را تمدید کنید.

3.طراحی نرم افزار تحت وب (برای سایت داینامیک ) و انجام  گرافیك سایت 

طراحی یک نرم افزار تحت وب اگر طراحی سایت در کرج تان داینامیک باشد فوق العاده ارزشمند است زیرا نرم افزار تحت وب دارای قابلیت مهمی همچون دسترسی بدون محدودیت مکانی و زمانی است، نرم افزار تحت وب در هر زمان و مکانی در دسترس شماست و شما میتوانید در هر کجا که هستید از آن استفاده کنید.

4. خرید فضا ( هاست) – مکان قرار گیری اطلاعات شما

هاست از مهم ترین نیازهای فنی به حساب می آید. فقط با داشتن هاست قادر به راه اندازی سایت خود می باشید. که بدون آن هیچ کار نمیتوانید بکنید. اگر هاست نباشد سایتی هم در کار نیست. هاست حکم زمین را دارد.

5.قراردادن سایت طراحی شده روی فضای خریداری شده 

و در نهایت طراحی سایت کرج شما آماده ی راه اندازی است.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]