نکاتی برای ارسال مطالب به تالارهای گفتگو

خانه / آموزشی / نکاتی برای ارسال مطالب به تالارهای گفتگو

نکاتی برای ارسال مطالب به تالارهای گفتگو

تالار گفتگو

تالار گفتگو ، ارسال مطالب به تالار گفتگو  یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه ها برای تبلیغات محصولات وابسته در اینترنت می باشد. با این حال به منظور انجام این کار با موفقیت، باید با دقت فرایندی را انجام داده و نکاتی را رعایت نمایید. در واقع نمی توانید فوراً یک موضوع که حاوی لینک های وابسته به شماست را برای آنها ارسال نمایید. در این صورت قطعاً فعالیتهای شما از طرف آن انجمن مسدود خواهد شد. و مطمئناً هیچ فروشی از طرف آن انجمن نخواهید داشت.

تالار گفتگو

تالار گفتگو

 

روند کلی شامل ایجاد پست چندگانه در تالار گفتگو، قبل از تنظیمات و نصب فایل مرتبط که حاوی لینک طراحی سایت شما می باشد. حتی اگر از انجمن خاصی استفاده می نمایید و آن تالار گفتگو به طور خاص وآنطور که مورد نظر شماست کار نمی کند. می توانید از آن انجمن بخواهید که کار مورد نظر شما را انجام دهد. به هر حال این انجمن ها می توانند اعتبار شما را افزایش دهند. همان چیزی که هدف واقعی شماست!

پیدا کردن تالار گفتگو

پیدا کردن تالار گفتگو مرتبط با اهداف شما نسبتاً آسان است. به راحتی علاقمندی خود را همرا با کلمهء “فورم” در موتور جستجوی مورد نظر خود تایپ کنید. به طور مثال هدف شما گلف است. در مرورگر خود “تالارگفتگو گلف” را تایپ کنید. نتیجه بدست آمده لیستی از تالارهای گفتگوی فعال گلف می باشد. به طور متناوب در میان آن لیست تعدادی آدرس url نیز برای دریافت اطلاعات مشابه خواهید یافت.

وب سایتی با نام “big-boards.com” وجود دارد که در حال حاضر بزرگترین فهرستی از دایرکتوری های انجمن های گفتگو در طراحی سایت در کرج را به شما ارائه می کند. و یا می توانید از “board123.com/forum_directory.php” که البته دارای دایرکتوری کمتری نسبت به آدرس اول می باشد. اما دارای بعضی دایرکتوری هایی است که در اولی موجود نیست، استفاده نمایید.

هنگامی که شما تعدادی از این تالارهای گفتگوی مورد نظر خود را انتخاب می نمایید. نیاز به دریافت قوانین آنها و پیروی از آن را دارید. برخی از این تالارهای گفتگو، لینک نمی پذیرند و برخی دیگر، لینکهای شما را قبول می کنند. اما ممکن است لینکهای تبلیغاتی و تجاری شما را نپذیرند. بنابراین در ابتدای امر توجه به قوانین این انجمن ها بسیار حیاتی و مهم بوده. و در غیر این صورت پس از مدت زمان کمی لینک شما توسط این تالارها مسدود خواهد شد.

هنگامی که تالار گفتگو اجازه ارسال لینک تبلیغاتی شما به تالار خود را داد؛

حالا وقت پست کردن آن می باشد! درست از زمان شروع، از پست پیغامهای معنا دار و مرتبط خود اطمینان حاصل فرمایید. اهداف خود را مانند یک متخصص تنظیم نموده. و سعی کنید با ارسال مقالات سودمند و لیست سپاسگذاری افراد، به گروه خود اعتبار بیشتری بدهید. هنگامی که شما تنها یک بار شهرت خوبی در تالارگفتگو برای خود ایجاد نمایید و حدوداً یک تا دو هفته به نوشته های خود به طور منظم ادامه دهید. می توانید تبلیغات خود را در تالار گفتگوآغاز نمایید.

اگر از طرف تالار گفتگو مجاز شناخته شدید با استفاده از مجموعه ای از رنگه، کلمات و نمادها در لینک خود، توجه افراد را به خود جلب نمایید. لینک مورد نظر خود را به محصولات وابسته و سیستم پاسخ گویی خودکار که به صورت هدفمند آدرس ایمیل ها را دریافت می کند، پیوند دهید.

تمامی این مراحل را در تمامی انجمن های مرتبط تکرار نموده. تا به زودی توسط افراد کشف شوید. اما قبل از آن از بالا بودن میزان ترافیک آن تالارهای گفتگو و استفاده مداوم توسط مخاطبان خاص که مرتبط با اهداف شما هستند، اطمینان حاصل فرمایید. زیرا تمامی این انجمن ها از یک کیفیت برخوردار نبوده و مانند هم نیستند. همچنین احتمالاً تمایلی ندارید که وقت خود را در تالارهایی که در جلب توجه افراد بسیار منفعل بوده، صرف نمایید.

به خاطر داشته باشید برای فایل لینک خود در تالارهای گفتگو در طراحی سایت کرج از فایل یادآوری استفاده نمایید. با این روش که به طور قابل توجهی سریعتر از روشهای دیگر بازدهی دارد. توجه افراد را برای کلیک بر روی لینک خود جلب خواهید کرد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 12 میانگین: 4.8]