نحوه ی تنظیم DNS دامنه ir

خانه / راهنمای کاربران / نحوه ی تنظیم DNS دامنه ir

نحوه ی تنظیم DNS دامنه ir

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در راهنمای کاربران

نحوه ی تنظیم DNS

نحوه ی تنظیم DNS : با تنظیم DNS یا  Domain Name Server دامنه شما به هاست مورد نظر اتصال می یابد. جهت این منظور به پنل خود در سایت www.nic.ir وارد شوید.

DNS مخفف کلمات Domain Name System می باشد. دی ان اس سیستمی است که این اتصال را برقرار می کند. زمانی که شما سایتی را ایجاد می کنید برای ثبت دامنه آن باید نامی را مشخص کنید که به طراحی سایت شما به ویژه طراحی سایت در کرج نیز اشاره نماید.

برای راه اندازی وب سایت خود نیاز به خرید هاست و ثبت دامنه دارید. جهت نمایش وب سایت پس از ورود نام دامین در مرورگر ها، لازم است دامنه شما به سرویس میزبانی وب خریداری شده متصل شود. در صورتی که خرید میزبانی وب خود را همزمان با ثبت دامنه در IRPOWER انجام داده باشید، سیستم به صورت خودکار مراحل اتصال هاست و دامین (تنظیم نیم سرورهای سرور مورد نظر) را انجام خواهد داد.

این تنظمیات توسط کنترل پنل هاست و ثبت کننده نام دامین انجام می شود. اگر هنوز به عضویت این طراحی سایت در کرج در نیامده اید ابتدا عضو شوید سپس برای تنظیم DNS وارد پنل خود شوید.

نحوه تنطیم dnsپس از آن وارد گزینه ی دامنه های من شوید. در بخش دامنه های من، دامنه های خود را می بینید. دامنه مورد نظر را انتخاب کنید.


در پایین صفحه ی جدید بر روی گزینه ویرایش ردیف های کارگزاری نام و میزبانی دامنه کلیک نمایید.

همانند شکل زیر در قسمت نام کارگزار DNS های مربوط به سرور هاست را وارد کنید و کلید اعمال را بزنید.  بخش آی پی کارگزار چیزی وارد نکنید.

در صورتیکه سرویس هاست از شرکت طراحی سایت کرج منسیکس خریداری کرده اید به شکل زیر عمل کنید:

دی ان اس های سرورهای لینوکس منسیکس :

ns1.mansix.net

ns2.mansix.net

و

ns1.mansix.com

ns2.mansix.com

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 8 میانگین: 5]