لینک های پنهان

خانه / آموزشی / لینک های پنهان

لینک های پنهان

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

لینک های پنهان

لینک های پنهان ، در مورد لینک های پنهان یا link cloaking در ایجاد بک لینک سردرگمی های زیادی وجود دارد. خود کلمهء cloaking به نظر کمی مشکوک است! مثل بازاریابی در بازار سیاه و یا پنهان کردن هویت و یا تغییر قیافه می باشد.

واقعیت امر این است که هیچ کدام از استراتژی های ایجاد بک لینک شبیه آن نیست. اما موضوع این است که هر بازاریاب اینترنتی باید از این نوع استراتژی link building. به دلایل مختلف آگاه بوده و از آن برای افزیش ترافیک طراحی سایت خود و بازاریابی اینترنتی استفاده نماید.

هنگامی که وب سایت شما دارای ارتباطات وابسته (لینک های وابسته) است. شما بر روی آن تبلیغات لینک های وابسته کدی نصب می کنید. با این روش هنگامی که افراد بر روی لینک کلیک می کنند.

به وب سایت وابسته هدایت می شوند. جزئیات بیشتر در خود لینک جاسازی شده. بنابراین در حالت تئوری حداقل باید درصدی از فروش و یا (کمیسیون) را دریافت نمایید. اگر بک لینک شما پنهان نیست ممکن است خیلی چیزها اشتباه شود.

بسیاری از مشتریان باید سپاسگذار اطلاعات ارائه شده در مورد محصولات و یا خدمات باشند. اما گاهی اوقات فکر می کنم که آنها هوشمندانه مشخصات ID مربوط به لینک وابسته شما را از روی لینک پاک می کنند.

(شناسهء وابستهء روی لینک را پاک می کنند.) آنها اشتباهاً فکر می کنند به این صورت معامله بهتری انجام میدهند. همهء کاری که انجام می دهند این است. که کمیسیون خوبی که از بابت لینک مربوط به شما بوده را منکر می شوند.

هکر های حرفه ای

دوماً هکرهای بسیار حرفه ای می توانند از اطلاعات مربوط به شما در لینک استفاده کنند. و از درصد درآمد کمیسیون شما دزدی کنند. در واقع کمیسیون پرداخت می شود. اما نه به شما!

در حالی که هکرها معمولاً در حوالی لینک های وابسته با ترافیک بالا می گردند. و معمولاً به اندازه کافی زرنگ و دانا هستند. که فقط بخشی از کمیسیون فروش را بدزدند. در این مورد باید بدانید که حتی کسب و کارهای اینترنتی کوچک هم در معرض خطر می باشند.

لینک ها ی جایگزین پنهان یک آدرس منحصر به فرد به جای یکی از لینک هایی که به شما داده شده. تغییر مسیر به یکی از لینک های وابسته می دهد، آن هم بدون اینکه برای کاربران شما ظاهر شده و آن لینک را ببینند.

با پنهان کردن لینک شما باید کارهایی را انجام دهید. اولین چیزی که اتفاق می افتد. این است که دیگر شناسه های وابسته برای مشتریان بی پروا برای حذف کردن آنها وجود ندارد.

در واقع این امر به ندرت اتفاق می افتد، اما چرا باید خطر کنید؟ بعلاوه بسیاری از مشتریان بالقوه هنگامی که با لینک عجیب و غریب مواجه می شوند. به آن لینک مشکوک می شوند.

لینک های پنهان

در واقع به چشم مشتریان خود بد به نظر خواهید رسید. لینک های پنهان شدهء شما قدرت و اقتدار و مشروعیت در نظر افراد ایجاد می کند. شما شایستگی استفاده از حسن شهرت را دارید. پس چرا با استفاده از قدرت تان از آن محافظت نمی کنید؟

مهمتر از همه لینک شما دراین صورت برای هکرها آسیب ناپذیر خواهد بود. اگر لینک شما پنهان باشد، بخش اساسی و حیاتی مربوط به آن که اطلاعات شخصی شماست را حذف و یا رد می کنند.

همانطور که می بینید پنهان کردن لینک ها هیچ ربطی به تکنیک های بازاریابی اینترنتی مخفیانه ندارد. برعکس آن تکنیک ها یک ابزار مشروع و قانونی است. که می توانید برای حفاظت از خود و بالا بردن اعتبار آنلاین خود استفاده نمایید.

اگر بک لینک های وب سایت خود را پنهان نکرده اید. در واقع برای مشتریان و شرکت های وابسته ای که با آنها link building انجام می دهید. آماتور به نظر خواهید رسید.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی یک قدم بیشتر برداشته و اقدام به ساخت صفحهء iframe در طراحی سایت در کرج خود می کنند. این صفحه دقیقاً شبیه صفحه ای است. که مشتریان هنگام کلیک بر روی لینک، به آن صفحه هدایت می شوند.

در نگاه مشتریان این امر باعث می شود تا به شما اطمینان پیدا کرده و به دلیل وجود ارتباط مستقیم به شما و شرکت تان اعتماد می کنند. اگر هرگونه شکی در ذهنتان باقی مانده از شرکت های وابسته ای که با آنها پیوند لینکی برقرار می کنید. به راحتی سوال نمایید.

آنها برای اینکه به قوانین و سیاست های آنها احترام قائل هستید. شما را درک می کنند. حتماً اگر اجازهء ایجاد پیوند را هم به شما ندهند. معمولاً شما را تشویق به انجام link building با دیگر طراحی سایت کرج ها خواهند کرد. 

روش های پنهان کردن یک لینک داخل صفحات وب سایت طراحی سایت در کرج

  • همرنگ کردن متن با زمینه
  • قرار دادن متن در پشت تصویر
  • استفاده از CSS برای مخفی کردن متن
  • استفاده از فونت با اندازه ۰
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]