طراحی سایت نیازمندی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی ، در جهان اینترنتی امروز، که کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است، داشتن وب سایت نه تنها برای شرکت ها وادارات، بلکه برای افراد مختلف نیز امری الزامی است. هر کسی که به نوعی خدمات یا محصولی را ارائه میدهد باید یک وبسایت برای معرفی یا فروش آن داشته باشد. علاوه بر این بسیاری از افراد برای کسب درآمد از طراحی سایت با اهداف متفاوت استفاده میکنند. پس برای داشتن بستری که بتوانید خدمات خود را در آن ارائه دهید نیاز به یک سایت آگهی دارید.
هدف در طراحی سایت نیازمندی و آگهی ارائه خدمات تبلیغاتی از حالت چاپی به حالت آنلاین و آسان نمودن ارائه نمونه کارها از طریق سایت و نیز نمایش ریز خدمات سایت است.
طراحی سایت در کرج علاوه بر اینکه امری است تخصصی، کاری سلیقه ای نیز هست. بازدیدکننده سایت اولین چیزی که از سایت میبیند خدمات آن نیست، بلکه ظاهر آن است.اما چیزی که مهمتر از ظاهر سایت است، سئوی سایت است. سایت باید به گونه ای بهینه سازی شده باشد که موردعلاقه موتورهای جستجو باشد تا آنها نیز بازدیدکنندگان را به سایت هدایت کنند.

طراحی سایت آگهی و نیازمندی ها از جمله سایت هایی هستند که صرفا برای آگهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سایت ها اگر اصولی و دقیق طراحی شده باشند می توانند بازاریابی شما را ارتقا دهند، زیرا اگر طراحی سایت کرج آگهی و نیازمندی شما دقیق باشد تعداد بازدید از سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد درنتیجه آگهی بیشتری دریافت خواهید کرد.

هدف از طراحی سایت نیازمندی

هدف از طراحی سایت آگهی ایجاد تبلیغات در بستر وب است که با این کار بازدید از وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد و شما میتوانید بصورت آنلاین وبدون استفاده از تبلیغات چاپی تبلیغات خود را انجام دهید.

مشتریان این سایت های آگهی کسانی هستند که می خواهند بازاریابی خود را افزایش دهند درنتیجه می توانند با طراحی سایت آگهی و نیازمندی به هدف خود برسند.

علت موفقیت طراحی سایت نیازمندی

 آمار بازدیدکنندگان زیاد از این سایت ها بصورت واقعی مهمترین دلیل موفقیت یک سایت نیامندی است و رسیدن به درآمدزایی از سایت نیازمندی، تنها با پُربازدید کردن اینگونه وب سایت ها میسّر می باشد.

با توجه به اینکه وبسایت نیازمندی محلی برای درج آگهی شرکت ها و ارایه دهندگان خدمات و فروشندگان است در حالیکه آنها از آگهی های ثبت شده در یک سایت نیازمندی ها جواب بگیرند و به اصطلاح زنگ خور پیدا کند آگهی خود را در آن سایت ویژه می سازد تا بهتر دیده شوند. پس باید سایت نیازمندی ها پربازدید باشد تا آگهی آگهی دهندگان دیده شود.

گوگل مهمترین روش پُربازدید کردن این سایت ها، بصورت هدفمند، می باشد. چرا که اغلب کاربران سایت های مختلف از طریق گوگل به وب سایت ها وارد می گردند. پس اگر قصد داشته باشیم سایت نیازمندی ای داشته باشیم که با پایین ترین هزینه و کمترین بازه زمان به درامد برسد، طراحی سایت در کرج باید براساس سئو و الگوریتم ها و ضوابط موتورهای جستجو باشد.

ویژگی طراحی سایت آگهی و نیازمندی:

قالب داینامیک
مدیریت نظرسنجی
ایجاد منوی دلخواه

قابلیت ثبت کلمات کلیدی
ایجاد فرم ارتباط با ما
درج و یا حذف آگهی های جدید
امکان قرار دادن نظرات در سایت پرتال آگهی
ایجاد اعتبار برای آگهی
آمار بازدیدکنندگان سایت
ارسال ایمیل برای کاربرانی که عضو سایت هستند
ایجاد نقشه برای سایت پرتال آگهی
ایجاد گالری تصاویر سایت پرتال آگهی
حذف یا اضافه کردن عکس ها و متن ها
نمایش تعداد افرادی که از سایت بازدید کرده اند

نمایش محصولات، خدمات  و پروژه ها و نیز نمونه کارهای آگهی توسط آگهی دهنده باید به صورت بسیار زیبا و گرافیکی جذاب به کاربران ارائه گردد.

آگهی امکان موضوع بندی نوع کار تبلیغاتی در نمونه کارها و یا پروژه ها، تفکیک بر اساس منطقه، آرشیو مجلات برای پیک های تبلیغاتی، تفکیک مناطق در نقشه برای پیک های تبلیغاتی، عضویت مشتریان و نمایش دمو از کار در حال اجرای مشتری بصورت آنلاین برای آنها از جمله ویژگی هایی است که در طراحی سایت آگهی باید وجود داشته باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]