طراحی سایت فلت

طراحی سایت فلت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

.طراحی سایت فلت

طراحی سایت فلت ، از جدیدترین روش های طراحی سایت ، طراحی وبسایت فلت (طراحی سایت تخت ) است. این نوع طراحی سایت که به آن flat design گفته می شود، دارای ویژگی های متعددی است.

از ویژگی های مهم این نوع طراحی سایت که اصلی ترین نقطه تمایز طراحی وبسایت فلت با سایر انواع طراحی سایت در کرج است، عدم وجود آیتم های سه بعدی است. در این طراحی سایت در کرج تمام آیتم های مورد استفاده از تصاویر و آیکون ها گرفته تا نوشته و افکت همگی در حالت دو بعدی طراحی می شوند. از این رو سایت نمایی تخت و مسطح به خود می گیرد.

طراحی وبسایت فلت یک روش ساده گرا است که تاکیدش بیشتر برروی کارآمدی است تا نزدیکی به واقعیت!

این روش طراحی سایت دارای فضاهای خالی زیاد، عناصر دو بعدی با لبه های تیز و رنگ های روشن است.

شرکت مایکروسافت اولین شرکتی بود که اینگونه طراحی سایت را پیاده سازی کرد. تا به رقابت با طراحی واقع گرای IOS بپردازد و به جای وارد کردن عناصر دنیای واقعی در طراحی ، تفاوت تکنولوژی و اشیای قابل لمس را به کاربر انتقال دهد.

به دلیل عدم استفاده از آیتم های نسبتا پر حجم، این نوع طراحی سایت دارای حجم پایینی است و از این رو می توان سبک بودن طراحی وبسایت را به عنوان یک مزیت بزرگ برای آن بیان کرد. مزیت دیگر این نوع طراحی سایت، رنگ بندی زیبا است که در آن به کار می رود. از ویژگی های اصلی طراحی سایت کرج که باید در هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به کاربردن css بسیار
حداقل استفاده از عکس
سبک فلت و مسطح
استفاده نکردن از گرادیانت
به کاربردن رنگ های شاد و متنوع
تمرکز بر موارد بصری
تمرکز بر روی تایپوگرافی

به عبارت دیگر طراحی وبسایت فلت باید در عین سادگی ، زنده، جذاب و حرفه ای انجام شود تا بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]