طراحی سایت خدماتی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی ، در دنیای تجارت، کسب و کارها و صاحبین مشاغل معمولا به سه روش، درآمد دارند. آنها یا کالایی را تولید می کنند، و یا کالای تولید شده را می فروشند و یا آنها خدماتی را ارائه می دهند. که به آنها شرکت های خدماتی گفته می شود. برای شرکت های خدماتی نیز طراحی سایت یکی از نیازهای حیاتی امروز است.

در دنیای واقعی، یک کسب و کار یا شرکت خدماتی می تواند یک شرکت آموزشی باشد. یک آرایشگر باشد، یک ترمیم کننده پوست و یا یک طراحی سایت در کرج باشد. تمامی این کسب و کارها، یک خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات آنها، کالا نیست بلکه منشا گرفته از ارزش کارهایی است که آنها به مشتریان خود می فروشند. این شرکت خدماتی حتی می تواند تلفیقی از یک شرکت تولیدی و یک شرکت خدماتی باشد. که اصطلاحا به آنها شرکت های تولیدی خدماتی اطلاق می شود.

یک شرکت طراحی سایت در کرج و یا یک برنامه نویس، علاوه بر آنکه کارش خدماتی می باشد، ولی در پایان، یک محصول یا کالا تولید خواهد شد. این محصول می تواند یک نرم افزار باشد و یا یک اپلیکیشن تحت وب برای گوشی های هوشمند و موبایل و یا یک طراحی سایت. یک کارمند و یک کارگر نیز، شغل آنها می تواند در زمینه شغل های خدماتی تقسیم بندی شود چراکه آنها خدماتی را به ارباب رجوعان خود ارائه می دهند.
در طراحی سایت خدماتی باید تمام خدمات به اسانی در دسترس باشد به این صورت که در منو یا بخشی جداگانه خدمات سایت ارائه داد شده باشند تا کاربران بعد از ورود با سایت بتوانند از خدمات استفاده کنند.

انواع طراحی وبسایت های خدماتی

طراحی وبسایت های خدماتی، بر حسب نیاز مشتریان، خود به دو دسته خدماتی و مشاوره ای تقسیم بندی می شوند. یک سایت خدماتی می تواند در ارائه مشاوره به مشتریان خود عمل کند و از این راه کسب درآمد داشته باشد. با چنین تقسیم بندی از طراحی سایت کرج ها، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها در ردیف مشاغل خدماتی و مشاوره ای جای خواهند گرفت.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]