طراحی سایت انتشارات

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات می تواند نقش مهمی را در ارتقای سواد و فرهنگ جوامع  دارا باشد. با این دید ناشران فرهنگ سازان هر جامعه هستند و استفاده هرچه بهتر از امکانات دنیای فناوری در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی حرکتی مثبت و موثر در راستای رشد ادب و فرهنگ است.

از این رو بهره بردن از یک طراحی حرفه ای در طراحی سایت انتشارات می تواند گامی تاثیرگذار در ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار بیاید.
در طراحی سایت انتشارات فروش آنلاین در دو قسمت نسخه چاپی کتابها و فایل الکترونیکی کتابها می تواند دو محور اصلی باشد. با این متد در طراحی سایت در کرج انتشارات افرادی که علاقه مند به استفاده از روش های به روز و الکترونیکی مطالعه هستند امکان دسترسی به فایل پی دی اف و فایلهای الکترونیکی مناسب موبایل را خواهند داشت و افرادی که از مطالعه نسخ چاپی لذت می برند امکان تهیه راحت تر آنها را دارند.

جهت افزایش فرهنگ مطالعه می توان بخشی را جهت ارائه فایلهای کامل الکترونیکی کتاب ها در طراحی سایت در کرج انتشارات در نظر گرفت.

طراحی وبسایت انتشارات

در بخشهای دیگر از طراحی سایت کرج می توان به معرفی پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده، بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان، معرفی کتابهای در دست چاپ، تبلیغ کتابها، آخرین اخبار کتابها و نمایشگاهها و نویسندگان و انتشار خلاصه ای از فایل پی دی اف یا نسخه موبایلی رایگان برخی از کتابها جهت تبلیغات و بازاریابی پرداخت.

گزینه دیگری که در طراحی وبسایت انتشارات اهمیت بسزایی را دارد ارائه مطالب در قالبی منظم و زیبا می باشد. آمار بازدید بالاتر در گرو توجه به استفاده از فضای گرافیکی مناسب، محتوای جذاب و رنگها طراحی سایت در طراحی سایت انتشارات می باشد. همچنین بهینه سازی سایت برای سئو یا همان موتورهای جستجو مورددیگری است که در طراحی سایت در کرج از اهمیت بخصوصی برخوردار می باشد.

بخش دیگری که می تواند در طراحی وبسایت انتشارات لازم باشد بخشی برای دعوت به همکاری است. با ارائه لیستی از کتابهای مورد نیاز برای تالیف می توان مولفین را از این مورد آگاه کرد. همچنین با ارایه بخشهایی از کتابهای لاتین می توان از مترجمین زبانهای مختلف به همکاری دعوت کرد.

اکثر صفحاتی که می تواند در طراحی سایت انتشارات وجود داشته باشد:

۱- معرفی کتابهایی که در دست چاپ هستند
۲- فروش آنلاین و  نسخه چاپی کتابها
۳- فروش آنلاین و فایل الکترونیکی کتابها
۴- بیوگرافی نویسندگان بزرگ
۵- پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده جهان
۶- تبلیغ کتابها و آخرین اخبار مربوط به کتابها و نمایشگاه ها
۷- دعوت به همکاری از مترجمین و مولفین
۸- خرید و پرداخت آنلاین
۹- انتشار قسمتی از فایل الکترونیکی کتابها جهت بازاریابی و تبلیغات

با توجه به این نکته که قسمت های مختلف طراحی سایت تنوع و کیفیت هر یک از این قسمت ­ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت و قیمت طراحی سایت دارد می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین جهت مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.   

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]