سئو و تاثیر متا

سئو و تاثیر متا

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

سئو و تاثیر متا

سئو و تاثیر متا ، در طراحی وب باید تا جایی که ممکن است توجه به طرف مخاطبین جلب شود. اما هنوز هم بررسی “هنر نوع نوشتن ” امری حیاتی در عین سادگی است.
بعد از هر بررسی گوگل بازار هدفتان را در نظر می گیرد. برای یادآوری مهم بودن توضیحات مثال هایی را بررسی می کنیم.

آخرین سکوی پرتاب بازاریابی سنتی… توضیحات متا است. بین بازاریابی و بهینه سازی موتور جستجو تنها نقطه ی مشترک به حساب می آید. زمان زیادی است که گوگل با توجه کردن به توضیحات متای هر طراحی سایت آن را علامت گذاری و رتبه بندی می کند.

و اینکه یاهو و بینگ نیز تا حدودی از آن منبع استفاده می کنند. این امر بیانگر ارزش 156 کاراکتری است. که بیانگر اولین معرفی طراحی وب شما در جهان است.

در این جهان پر از تجربیات مختلف همه در حال جستجو هستند از جمله جستجو برای طراحی سایت در کرج مورد علاقه شان.

سئو

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها وب‌سایت‌ها و صفحات وبی را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنند. توصیفات متا نیز به عنوان یکی از عوامل سئو محسوب می‌شوند.

توصیفات متا یا Meta Description، قسمتی از کد HTML یک صفحه وب است که توضیحی مختصر در مورد محتوای صفحه را در بر دارد. این قسمت از صفحه در نتایج جستجو به عنوان توضیح کوتاه زیر عنوان صفحه نمایش داده می‌شود و می‌تواند برای کاربران جذابیت خاصی داشته باشد.

توضیحات متا چیست؟

در حقیقت این توضیحات نوشته ی کوتاهی است که هنگام جستجو در زیر لینک آبی رنگ در گوگل نمایان می شود. با توجه به عبارتی که توسط کاربر جستجو شده اگر کلماتی مطابقت داشته باشد  برجسته و پررنگ نمایش داده می شود.

توضیحات متا، به عنوان یکی از عوامل سئو در طراحی سایت ، تاثیر بسیاری بر روی جایگاه صفحات وب در نتایج جستجو دارند. اگر توضیحات متا به صورت دقیق و جذاب نوشته شوند، می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران به صفحه وب شما شود و در نتیجه باعث افزایش ترافیک وب سایت شما نیز شود.

علاوه بر این، توصیفات متا به عنوان یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری کاربران برای بازدید از صفحه وب شما نیز بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، اگر توصیفات متا شما خیلی کوتاه و جذاب نباشد، کاربران احتمالاً به صفحه وب شما علاقه‌مند نخواهند شد و به جایگاه بالاتری در نتایج جستجو نخواهید رسید.

هنر چگونه نوشتن توضیحات متا :

این توضیحات را بصورت ساده وروان میتوان نوشت و کاملا به نویسنده بستگی دارد. که با توجه به تعداد محدود کاراکتر های مجاز(156عدد) چه اطلاعات و مطالبی را در اختیار بگذارد که جذاب باشد.
نکات مهمی که برای ایجاد توضیح موفق باید توجه کنیم :
•    عبارات جستجو. اگر کلمات کلیدی با آنچه کاربر جستجو می کند مطابق باشد بصورت پررنگ نشان داده می شود. پس باید حتما به این کلمات توجه کنیم چون بر شانس کلیک برروی وب سایت خود را افزایش می دهیم .
•    پیام تجاری. یکی از نکات مهم موارد جذب مشتری این است که باید دقیقا توضیح دهید که محصولتان چیست. و در این مورد حتما باید صادق باشید.
•    پیام تجاری باید به صورت مختصر و مفید باشد  و  نکاتی را بنویسید که محتوای طراحی سایت کرج را به خوبی عرضه کند.
•    تبلیغات ارزشمند/تخفیف/پیشنهاد.
به همین سادگی می توانید 156 کاراکتر را به طور مناسب برای موتور جستجو ساماندهی کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]