تولید محتوا در طراحی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / تولید محتوا در طراحی سایت

تولید محتوا در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

تامین محتوای سایت

تامین محتوای سایت در طراحی سایت بر کیفیتش تاکید بسیار شده و امری مهم می باشد که روی سئوی سایت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وب سایت شما بعد از طراحی سایت به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین بیشتر مدیران وب سایت یکی از بخش های خود را به تولید محتوا در طراحی سایت اختصاص داده اند و سعی دارند که افراد با تجربه ای را در زمینه تامین محتوای وب سایت استخدام کنند.محتوای با کیفیت و سئو شده امری تخصصی برای رشد سایت محسوب می شود.

تولید محتوا دو ویژگی اساسی باید داشته باشد

1- کپی نباشد
2- حاوی مطالب (علمی ، فنی و…) معتبر وصحیح باشد.
هر محتوایی اعم ازمتن، تصویر،فیلم ،صوت و… که در یک وب سایت قرار می گیرد و یا به اصطلاح هرچیزی که داخل سایت آپلود می شود محتوا نام دارد فرایندی که به تولید این محتوا در طراحی سایت در کرج می انجامد تولید محتوا نام دارد. تولید محتوایی که مرتبط با اهداف سایت باشد و از نظر مخاطب ارزش مطالعه را داشته باشد مهمترین هدف یک سایت است.

تولید محتوا در طراحی سایت

و تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی را نیاز دارد. اما این نیز مهم است که به قدری مفید و جالب باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند.

بسیاری نهاد ها و سازمان ها این اصل اساسی که در طراحی سایت کرج باید از محتوایی مرغوب استفاده کنند را نادیده گرفته و اهمیت آن را درک نمی کنند شیوه کار در این سازمان ها تولید محتوای خود ساخته در جهت تعریف و تمجید از عملکرد خودشان است اما این دسته از سازمان ها انقدر در تعریف و تمجید از خود و محصولات خود زیاده روی می کنند که مخاطب نه تنها از سایت فراری می شود بلکه از خرید محصولات این شرکت منصرف شده و در خصوص اعتبار این مجموعه با تردید مواجه خواهد شد.

محتوای خوب در طراحی سایت

با مخاطب ارتباط برقرار میکند به نحوی که مخاطب احساس می کند با شخص او صحبت میشود و درواقع به او ارزش می دهد به نحوی که مخاطب به متن و نگارنده اعتماد کرده و از مشاوره و نظراتش استفاده خواهد کرد.

محتوایی دارای این مشخصات است که ساده نگاشته شده باشد و حجم معقولی داشته باشد و دارای تجربیات کافی باشد و مهم تر از آن به روز باشد.

تامین محتوا امری هزینه بر است و برخی از سازمان ها برای اینکه صرفه جویی در هزینه ها کنند این کار را به افرادی در سازمان که کار کمتری دارند میسپارند و از افراد با تخصص در زمینه طراحی سایت و تامین محتوای سایت استفاده نمیکنند. که این موجب میشود سایت هیچوقت دیده نشود که بخواهد مطالب آن خوانده شود!

محتوای خوب و مناسب قطعا بازدیدکنندگان زیادی دارد. در نتایج جستجوهای گوگل در رتبه بالایی حضور دارد. اظهار نظر در خصوص آن زیاد است و در نهایت اینکه مخاطب به خواندن متن تا انتها ترغیب شده و از آن لذت می برد و برای مطالعه متن تا انتها احساس نیاز می کند.

عنوان جذاب و مناسب

از مهمترین موضوعات برای تولید محتوا در سایت عنوان های مناسب می باشد.بعضی افراد امکان دارد عنوان را برای محتوا دست کم بگیرند و یا از عنوان جذاب استفاده نکنند.استفاده از عنوان های مناسب و جذاب باعث جذب شدن مخاطب به طراحی سایت در کرج شما می شود

مشخصه های اصلی تامین محتوای وب سایت

شکل تعاملی

یک محتوای مناسب و خوب دارای شکلی تعاملی است و مخاطب نه تنها به پیگیری و مطالعه مطلب تشویق می شود. بلکه متن را تا انتها دنبال می کند و در بحث مشارکت نموده و اظهار نظر می کند. انتقاد و پیشنهاد نسبت به یک نوشته به معنای این است که متن مورد توجه مخاطب قرار گرفته است. و حتی انتقاد علاوه بر اینکه به مفهوم توجه مخاطب است نویسنده و گروه برنامه ریزان را درجهت تولید محتوای مفید تر و کاربردی تر هدایت می کند.

جذابیت

مهمترین ویژگی در طراحی سایت جذابیت یک محتوای خوب است. که خواننده را ترغیب به مطالعه و مشاهده متن کرده و شخص مخاطب پس از مطالعه متن احساس رضایت دارد. و میداند که چیزی به دانش و مهارت های او افزوده شده است.

تیم متخصص

یک محتوای مناسب توسط تیمی متخصص طراحی سایت، که به تامین محتوا و مسائل مربوط به طراحی سایت آگاه هستند انجام پذیر است. این مشاورین متخصص تولید محتوا هستند که به متن اعتبار می دهند.

ساختار قوی

ساختار قوی از دیگر ویژگی های یک محتوای خوب است که درعین سادگی کلیه زوایای یک موضوع را آشکار کرده و با کمک اطلاع رسانی دقیق ذهن خواننده را روشن می کند. کلیه تصاویر، افکت ها و سایر جلوه های ویژه در جهت تفهیم بیشتر محتوا ودر خدمت ساختار محتوا هستند. و محتوای وب سایت را تحت تاثیر قرار نمی دهند بلکه آن را تکمیل میکنند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]