ترافیک هدفمند وب سایت – 5 نکته برای افزایش حجم ترافیک

خانه / آموزشی / ترافیک هدفمند وب سایت – 5 نکته برای افزایش حجم ترافیک

ترافیک هدفمند وب سایت – 5 نکته برای افزایش حجم ترافیک

ترافیک هدفمند سایت

ترافیک هدفمند سایت ، ترافیک هدفمند وب سایت مانند”جام مقدس” برای مدیران طراحی سایت می باشد. البته برای مدیرانی که می خواهند نتیجهء خوبی از فروش محصولات و یا خدمات در وب سایت خود داشته باشند. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد. شما برای وب سایت خود ترافیک می خواهید. در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند.

اما وب سایت شما به هر نوع ترافیکی نیاز ندارد. فرض کنید محصول وب سایت شما ” چتر باران” می باشد، شما به نوعی از مشتری نیاز دارد که “خریدار چتر بارانی” می باشند.

در حال حاضر یکی از مشکلات “ایجاد ترافیک هدفمند وب سایت” ، این است که بسیاری از مدیران وب سایتهای اینترنتی برای یک چیز مشابه تلاش می کنند، به عبارت دیگر رقابت می کنند. این موضوع می تواند کمی استرس زا باشد، اما اگر این 5 نکته را به خاطر بسپارید و بر روی آنها کار کنید؛ می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از تلاقی “کیفیت بهتر” ترافیک با چیزی که ما در کسب و کار خود به آن “خریدار کلمات کلیدی” می گوییم، خرسند شوید.

1- اطلاع از اهداف مخاطب

شما نیاز به دانستن بعضی مسائل در مورد خریداران معمولی دارید. اما مسئلهء مهمتر برای دانستن این است که “این افراد از چه کلمه کلیدی برای جستجوی محصولاتی که شما ارائه می دهید، استفاده می کنند.” در مورد مطالب و محتوای وب سایت خود غفلت نکنید. این مطالب باید حتماً مرتبط با اهداف مخاطبان شما باشد. در صورتی که وب سایت شما بسیار آموزنده و جالب برای این افراد باشد. حتماً به وب سایت شما باز خواهند گشت.

2- نوشتن مقاله یکی از استراتژی های مناسب برای وب سایت شما، نوشتن مقاله است.

در نتیجه این کار باعث بالا رفتن رتبهء طراحی سایت در کرج توسط کلمات کلیدی خاص و اصلی می شود. موضوع مقالات می تواند:

الف) موضوعات مورد علاقهء شما، هدفمند و مرتبط با وب سایت – ب) کلمات کلیدی هدفمند

در انتهای مقالات یک “کادر مرجع” وجود دارد که آن کادر برای قرار دادن لینک اصلی مقاله جهت پیوند با وب سایت شما است! در آنجا محلی برای قرار دادن “لینک های متنی کلمات کلیدی” وجود دارد. که در این لینک ها امکان کلیک کردن بر روی کلمات کلیدی شما نیز وجود دارد. گوگل لینک هایی که دارای کلمات کلیدی قابل کلیک کردن هستند را دوست دارد. شما هم که دوست دارید مورد پسند گوگل باشید!

3- لینک ها – لینک های یک طرفه

یکی از مطمئن ترین راه ها برای گرفتن رتبه های بالای لیست موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص، داشتن “لینک های یک طرفه” از وب سایت هایی با رتبه بالا که مطالب آن نیزمرتبط با وب سایت شما باشد. این روش مورد پسند گوگل بوده و به لینک های یک طرفه به عنوان یک امتیاز برای وب سایت شما نگاه می کند.

با استفاده از استراتژی مقاله که در بالای این متن مطرح شد، می توانید لینک یک طرفه برای طراحی سایت در کرج خود ایجاد نمایید. اما شما به لینک های مختلفی نیاز دارید، همچنین به وب سایت هایی نیاز دارید. که با اهداف شما مرتبط بوده و هرگز اقدام به انتشار مقالات شما نمی کنند. بسیاری از وب سایت های انتشار مقاله (که اقدام به انتشار مقالات با کیفیت پایین می کنند). دارای رتبهء پایینی در لیست موتورهای جستجو هستند. صد ها وب سایت ارسال مقاله وجود دارد که همگی آنها در لیست 50 وب سایت اول در لیست رتبه بندی موتورهای جستجو نمی باشند. این چیزی است که شما می خواهید!

مقاله وب سایت

من به شدت این وب سایت های ارائه دهنده مقاله را به شما توصیه می کنم: Ezinearticles.com-Goarticles.com-sitepronews.com شرکت ها و وب سایت های بزرگ ارسال مقاله، شدیداً علاقمند به انتشار مقالات مفید و آموزندهء شما هستند. همچنین نظراتی که برای وبلاگ ها ارسال می شود. نیز بسیار مفید می باشد. وبلاگ هایی با رتبه بندی بالا پیدا کنید و برای نوشته های آنها نظر و ایدهء خود را ارسال نمایید! این روش بسیار ساده است. می توانید از لینک مقاله خود در کامنت ارسال شده در وبلاگ ها نیز استفاده نمایید.

از کیفیت نظر و ایده ارائه شده خود اطمینان حاصل فرمایید. مطمئن شوید که نظر شما معنی دار بوده و به درستی نوشته شده و با مطالب ارسالی وبلاگ مرتبط می باشد. درست از اینجاست که بک لینک ها فعالیت خود را آغاز می کنند. از طرف سایت هایی با رتبه های بالا… و بهترین های رتبه بندی… پس بهتر است. از این لینک ها استفاده نمایید. ترافیک هدفمند طراحی سایت کرج شما دقیقاً با انجام همین کارهای کوچک ایجاد می شود.

4- بهینه سازی وب سایت

بازاریابان موتورهای جستجو به دنبال ترافیک هدفمند برای وب سایت هایی هستند. که بر اساس بهینه سازی موتورهای جستجو پایه گذاری شده اند. بهینه سازی وب سایت باعث ایجاد مطالب مرتبط و مناسب در قالب مقالات و نوشته می شود. این مسئله و تلاشهای شما برای ساخت و ایجاد بک لینک باعث قرار گرفتن صفحاتوب سایت شما در بالای لیست رتبه می شود. در نتیجه ترافیک هدفمند زیادی به سمت وب سایت شما به جریان می افتد.

5- ایجاد یک لیست

به طور معمول این لیست شامل افرادی است که تصمیم می گیرند در لیست شما قرار بگیرند. زیرا آنها علاقمند به مطالب و آنچه شما ارائه می دهید هستند. شما می توانید از این لیست برای هدفمندی بهتر وب سایت خود استفاده نمایید. بنابراین یک لیست برای خود تهیه نمایید.

این یک تجربه بسیار بزرگ است که می توانید برای کسب و کار وب سایت شما بسیار سودمند باشد. یکی از چیزهایی که ما در مورد ترافیک هدفمند وب سایت از موتورهای جستجو می خواهیم. ایجاد یک چشم انداز با کیفیت بالا و رایگان برای وب سایت است. فکر می کنید واقعاً نمی توانید به این سطح برسید!

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]