بازاریابی موتور جستجو – بهترین شکل افزایش ترافیک وب سایت

خانه / آموزشی / بازاریابی موتور جستجو – بهترین شکل افزایش ترافیک وب سایت

بازاریابی موتور جستجو – بهترین شکل افزایش ترافیک وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجو ، برای هر یک از صاحبان وب سایت یکی از مهمترین اهداف برای طراحی سایت ، در معرض دید قرار گرفتن وب سایت شان می باشد.

در حالی که روش های مختلفی برای ایجاد حضور خاص در اینترنت وجود دارد. اما فقط تعداد کمی از آنها واقعاً در بازاریابی موتور جستجو موثر هستند و ارزش تلاش کردن را دارند.

یکی از راه های واقعاً کارآمد و موثر برای حضور بهتر سایت در اینترنت از طریق بازاریابی موتور جستجو انجام می گردد.

صاحبان وب سایت از مزایای موتور جستجو از طریق به نمایش درآمدن سایت شان در لیست نتایج جستجو در هر زمانی که اشخاص در جستجوی چیزی از طریق موتورهای جستجو هستند. بهره مند میشوند.

هر وب سایت در موتور جستجو که مقدار زیادی ترافیک طراحی سایت در کرج دریافت می کند. شانس بیشتری برای ایجاد سود بیشتر در مقایسه با وب سایت هایی که کمتر در معرض نمایش هستند. خواهند داشت.

ترافیک سایت

به عبارت دیگر حجم بالای ترافیک سایت معادل درصد بالاتری از فروش و تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار می باشد. هنگامی که هدف شما دستیابی به حجم عظیمی از ترافیک وب سایت می باشد.

بازاریابی موتور جستجو (SEM) قطعاً رسانهء برنده برای رسیدن به این اهداف می باشد.

کافی است تصور کنید که وب سایت شما در بالای لیست نتایج خاص در موتور جستجو به نمایش در آمده و هر زمان که افراد در جستجوی اطلاعاتی مرتبط با شما هستند. دقیقاً با وب سایت شما مواجه می شوند.

فقط مشکل این است که رنکینگ یک وب سایت در بالای صفحه نتایج موتور جستجو به آن سادگی و راحتی که فکر می کنید نیست. در واقع تعداد کمی از صاحبان وب سایت ها واقعاً دارای دانش کافی و مورد نیاز برای انجام امور به صورت موفقیت آمیز دارند.

به غیر از بازاریابی موتور جستجو، رسانهء محبوب دیگری برای برآوردن ترافیک طراحی سایت کرج می باشد. این رسانه در واقع از طریق استفاده از وب سایت های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر می باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی هرچند بسیار محبوب و موجب هدایت ترافیک وب سایت می شود. اما این روش برای گرفتن ترافیک سایت مانند موتور جستجو موثر عمل نمی نماید.

دلیل آن این است که ترافیک شبکه های اجتماعی نسبت به ترافیکی که از طریق موتور جستجو هدایت می شود. کاملاً هدفمند نمی باشد. مفهوم بازاریابی موتور جستجو و تاثیر به سزای آن در ترافیک وب سایت این است.

که افراد قادر به جستجوی عنوان ها و یا اطلاعات از طریق تایپ کردن کلمات کلیدی خیلی خاص هستند. و دقیقاً مرتبط با چیزی است. که افراد در جستجوی آن می باشند.

به دلیل وجود چنین سیستمی، اگر وب سایت شما رنکینگ مناسبی داشته و در بالای لیست نتایج موتور جستجو قرار گرفته است. پس مطمئناً و بدون شک سهم فوق العاده ای به عنوان نتیجه از ترافیک کاملاً هدفمند خواهد داشت.

از طریق موتور جستجو می توانید از روش های پرداختی محبوب و شناخته شده ای مانند ppc (تبلیغات کلیکی) برای ارتقاء رتبه بندی وب سایت تان در بالای نتایج استفاده کنید.

هر کدام از روش هایی که شما دنبال کنید. مطمئناً ترافیک سایت با کیفیت و هدفمندی که به وب سایت تان هدایت می شود. قطعاً تضمین شده خواهد بود.

استفاده از ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت کرج

بازاریابی ایمیلی روشی نسبتاً ارزان، اما موثر برای دستیابی به مخاطبان می باشد در پایین چند قدم ضروری برای افزایش ترافیک با بازاریابی ایمیلی را برایتان شرح داده ایم:

  • یک لیست از ایمیل‌های کاربران تهیه نمایید.
  • نرم‌افزار یا پلتفرم ایمیل مارکتینگ مناسب را انتخاب کنید.
  • از عناوین چشم‌نواز مورد استفاده قرار دهید.
  • دکمه‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را به ایمیل‌های خود اضافه نمایید.
  • یک CTA (Call to Action) اضافه کنید.
  • ایمیل‌های زیاد ارسال نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید که نمایش ایمیل شما روی موبایل به خوبی باشد و همچنین به عنوان اسپم شناخته نمی‌شود.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]