بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) برای ایجاد ترافیک وب سایت به صورت طبیعی

خانه / آموزشی / بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) برای ایجاد ترافیک وب سایت به صورت طبیعی

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) برای ایجاد ترافیک وب سایت به صورت طبیعی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو ، اگر در حال خواندن این مقاله هستید مطمئناً علاقمند به بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و پیدا کردن راه های جدید برای افزایش visibility سایت تان در وب و افزایش ترافیک طراحی سایت و بهبود قابلیت های آن هستید.

درست است، سئو یک فرایند مداوم است و نتایج آن ادامه دار می باشد. اما اگر دید خود را بیش از حد در آینده تعیین کرده اید، ممکن است برخی منافع ضروری در وب سایت تان را از دست بدهید.

با اجرای تبلیغات کلیکی (PPC) می توانیدبه سرعت تلاش های خود در مورد سئو را در حال حاضر و دراز مدت بهبود ببخشید. هر دوی این کانال های بازاریابی در اصل برای رسیدن به یک هدف مشابه تلاش می کنند. ایجاد ترافیک و افزایش درآمد از فروش در وب سایت…

تبلیغات کلیکی

هنگامی که این دو روش به درستی اجرا شود و تمام کارهای لازم برای سئو انجام شود. تبلیغات کلیکی هم می تواند همکاری لازم برای هدایت ترافیک هدفمند وب سایت توسط مطالب مفید و سودآور را ایجاد نماید.

ترکیب PPC و سئو، شرکت ها را قادر می سازد. تا بازده سرمایه خود را به حداکثر برسانند و پرش های ناگهانی که قبلاً با کندی مواجه بوده، با تلاش خود داشته باشند.

برندهای جدید و تازه توسعه یافته و یا شرکت ها و بازاریابان می توانند. با استفاده از تبلیغات کلیکی PPC برای خرید ترافیک هدفمند وب سایت اقدام کنند. در حالی که وب سایت ها از طریق سئو قدرت موتورهای جستجو را بدست می آورند.

هنگامی که وب سایت خود را طراحی کردید، شهرت آنلاین خود را بدست آوردید. و لینک ها و ترافیک وب سایت برای خود ایجاد نمودید، می توانید استراتژی خود را به PPC (تبلیغات کلیکی) تغییر دهید و از این تاکتیک تکمیلی برای وب سایت تان به خوبی استفاده نمایید.

تیترهای قانع‌کننده برای جذب کاربر به وبسایت در طراحی سایت

مشاهده کردن تبلیغاتی نظیر عبارت بالا یا به عنوان مثال “ارسال رایگان برای خرید بالای 100 هزار تومان”، مردم را ترغیب می‌کند و در حقیقت آن‌ها را قانع می‌کند که از وب‌سایت شما بازدید نمایند.

– طراحی صفحات وب سایت برای کاربران – نه برای موتورهای جستجو

این ترجیح بند از طرف یک مشاور گوگل اعلام شده، بدیهی است که این عبارت مطمئن برای طراحی سایت در کرج به صورت خلاصه می باشد. تا آنچه باید برای افزایش SERP (رنکینگ) وب سایت بدون افشای اسرار گوگل انجام دهید. اگر به تازگی بعد از یک سئو خسته کننده، تبلیغات کلیکی انجام دادید. ایجاد ترافیک کار بسیار ساده ای است.

باید بدانید که روش تبلیغات کلیکی متد گرانی است. هنگامی که برای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید، باید از قدرت تفکر خود استفاده کرده و میزان تاثیر هر بازدید کننده را به حداکثر برسانید. در انجام این کار باید هنگام شروع به رفتار بازدیدکنندگان بیشتر تمرکز و توجه داشته باشید. و کمتر به این موضوع توجه کنید که موتورهای جستجو چه دیدی به مطالب شما دارند.

ممکن است متوجه شوید که محتوا و مطالب را بیشتر برای موتورهای جسجو طراحی کرده اید تا کاربران… با درک تبلیغات کلیکی PPC می توانید. در مورد سئو بیشتر یاد بگیرید و بالعکس. به عنوان مثال شخصی که دارای تجربیات گسترده ای در تبلیغات کلیکی است. می تواند تا حد زیادی درمورد بهبود سطح کیفی مطالب با یادگیری اصول سئو در آن داشته باشد.

pic2

– ایجاد اتحاد

بسیاری از شرکت ها انجام امور مربوط به PPC و سئو را به افراد مختلف محول می کنند. اگر این مورد در سازمان شما نیز وجود دارد، باید بدانید که این دو با یکدیگر در تقابل نبوده و رقیب هم نیستند. و باید افراد در یک گروه با هم کار تیمی انجام دهند و یک پیغام متحد در وب سایت ایجاد نمایند. هر دو مسئول هدایت ترافیک وب سایت و ایجاد آن هستند.

ارتباطات در این مورد ضروری است و تضمین کننده این است که هر دو نفر از عبارات و زبانهای مشابهی استفاده می کنند. بار دیگر متذکر می شویم که هدف یکی است و فقط شیوه ها متفاوت است.

– رسانه های اجتماعی و لینک های مستقیم

هیچ شکی نیست که رسانه های اجتماعی در حال حاضر نقش مهم و کلیدی در SERP (رنکینگ) بازی می کنند. با خریداری ترافیک وب سایت، شانس قرار گرفتن مخاطبین در معرض وب سایت شما افزایش می یابد. فرصت های زیادی برای کاربران ایجاد می شود. تا صفحه شما را like نموده و یا محتوای شما را توییت کرده و یا به طور مستقیم به شما لینک بزنند.

در حالی که توسعه بازاریابی در شبکه های اجتماعی، توییت و غیره جایگاه خود را دارد. اما لینک های مستقیم هنوز قوی ترین مسیر برای افزایش رتبه بندی سایت شماست.

موتورهای جستجو دلیل ایجاد بک لینک ها را کیفیت محتوا و مطالب سایت شما استنباط می کنند. گوگل صفحات فیس بوک، تویتر،LinkedIn و… را در نتایج جستجوی صفحات به کاربران ارائه می کند. در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی است اما به طور منظم در نتایج جستجو از طریق CTR بالا منجر به تولید بیشتر ترافیک وب سایت می شوند.

– CTR و جستجوی مستقیم

الگوریتم های گوگل دارای صدها جزء می باشد. بیشتر متخصصین سئو معتقدند که CTR طبیعی و حجم جستجوی سایت شما در میان عوامل گوگل و هنگامی است که به وب سایت شما رنکینگ ارائه می کند. با افزایش حجم کلی ترافیک طراحی سایت کرج ، تعداد جستجوهای مستقیم، وب سایت شما توسط کاربران نیز افزایش خواهد یافت. هنگامی که وب سایت شما با کلمات کلیدی مناسبی index شد. تازه شروع به بدست آوردن منافع دو برابر از لینک های ارزشمند خواهید کرد.

لینک های double هنگامی رخ می دهد که فهرست طبیعی سایت شما در همان صفحهء تبلیغات کلیکی شما ظاهر شود. کاربران اغلب هر دو لیست را مشاهده کرده و مرتبط بودن مطالب را درک می کنند. بدیهی است که شما ترجیح می دهید کاربران بر روی لینک های رایگان شما کلیک کنند. با این حال حتی کلیک بر روی تبلیغات کلیکی شما باعث بهبود سطح کیفیت رتبه طراحی سایت در کرج شما خواهد شد. در دراز مدت نیز باعث کاهش هزینه های آن خواهد شد.

در صورت امکان سعی کنید به صورت خلاقانه مشوق کاربران به کلیک کردن بر روی لینک اصلی تان در نتایج موتور جستجو باشید.

مزیت استفاده از روش‌های SEM برای بازاریابی

  • هزینه کم و بازدهی زیاد دارد
  • نوعی بازاریابی بین‌المللی است و به‌روز است
  • به نسبت سئو زودتر نتیجه می‌دهد و لازم نیست چندین ماه صبر نمایید
  • مشتری در کمترین زمان ممکن می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند
  • موجب نام‌آشنایی برند (Brand awarness) شما در فضای مجازی می‌گردد
  • برای کسب‌وکارهای تازه راه‌اندازی شده مطمئن‌ترین راه هزینه تبلیغات می باشد

– تغییر و تبدیل اطلاعات

افزایش کل حجم ترافیک وب سایت شما می تواند ایده بهتری به شما در مورد کلمه کلیدی واقعی و مناسبی بدهد. که منجر به فروش بیشتر خواهد شد. قطعاً از قبل باید درک درستی از مفاهیم کلمه کلیدی مناسب برای کسب و کار آنلاین تان داشته باشید. اغلب صاحبان وب سایت و بازاریابان اینترنتی با کلمه کلیدی بی ربط در کار خود شگفت زده می شوند. (بازاریابی موتورهای جستجو)

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]