افزایش سئو ی وب سایت توسط انتخاب نام دامنهء مناسب

خانه / آموزشی / افزایش سئو ی وب سایت توسط انتخاب نام دامنهء مناسب

افزایش سئو ی وب سایت توسط انتخاب نام دامنهء مناسب

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

افزایش سئو وب سایت

افزایش سئو وب سایت ، دو راه برای انتخاب یک نام دامنه وجود دارد. می توانید در ابتدای امر حتی قبل از تاسیس شرکت نام دامنه خود را انتخاب نمایید. و یا بعد از تاسیس، از نام شرکت و یا سازمان خود استفاده نمایید و یا بالعکس. بسیاری از شرکت ها و سازمانهای قدیمی ترجیح می دهند از نام تجاری خود در URL استفاده نمایند. چرا که برای افزایش سئو استفاده از دامنه هایی که عمر بیشتری دارند مناسبتر است. اکثر سازمان های تازه تاسیس ابتدا نام دامنه URL خود را انتخاب کرده و از همان نام برای نام تجاری شرکت خود استفاده می کنند. دلیل آن هم در دسترس نبودن نام های دامنه می باشد.

آدرس طراحی سایت شما هویت اینترنتی و آنلاین شما محسوب می شود که برای میلیونها کاربر اینترنتی قابل مشاهده می باشد. این نام می تواند ترکیبی از نام سازمان شما، بهینه سازی وب سایت و تلاش تجاری آینده شما باشد. همهء این عوامل باید قبل از انتخاب نام دامنه در نظر گرفته شود.

افزایش سئو

افزایش سئو

 

با رعایت نکات زیر جهت انتخاب نام دامنه، میتوانید افزایش سئو وب سایت خود را ببینید:

1- یک نام دامنه با کلید واژهء قوی انتخاب نمایید:

یک کلمه کلیدی قوی در URL یک حق امتیاز برای هر طراحی سایت در کرج محسوب می شود. این امر به افزایش رتبه وب شما در صفحهء نتایج موتورهای جستجو کمک شایانی خواهد کرد. اگر آدرس url مورد نظر در دسترس نبود، می توانید یک پیشوند یا پسوند به کلمه کلیدی مورد نظر خود اضافه نمایید. آدرس اینترنتی که حاوی ترکیبی از کلمات کلیدی می باشد به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک خواهد کرد.

2- از خط فاصله در نام دامنهء خود استفاده نمایید:

موتورهای جستجو با وجود خط فاصله، به راحتی قادر به تشخیص کلمات کلیدی متصل به هم هستند. این کار به بهتر شدن نتایج رتبه بندی وب سایت شما کمک خواهد کرد. کلمات کلیدی به هم چسبیده با خط فاصله، گزینه مناسبی برای مواردی است که آدرس url مورد نظر همراه با کلمات کلیدی قوی در دسترس نباشد. البته یک مشکل در استفاده از خط فاصله در url وجود دارد؛ بازدید کنندگان وب سایت شما با فراموش کردن خط فاصلهء آدرس وب سایت شما، ممکن است سر از وب سایت رقبای شما درآورند.برای انتخاب یک آدرس کامل و مناسب، آخرین انتخاب مدیران وب سایت، گزینهء‌ استفاده از خط فاصله در نام دامنه می باشد.

3- انتخاب نام دامنهء سطح بالا:

url باید بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتریان انتخاب شود. طراحی سایت کرج شما برای مشتریان در سطح جهانی ایجاد شده است، دامنهء .com گزینهء مناسبی برای شما می باشد. اگر این دامنه در دسترس نبود، می توانید بین .net و .org یکی را انتخاب نمایید. اگر سازمان و یا شرکت شما در انگلستان واقع شده است، دامنهء مناسب و سطح بالا برای شما .co .uk می باشد. سازمان های غیر دولتی و غیر دولتی نیز می توانند دامنهء .org را انتخاب نمایند.

4- خرید دامنه جدید:

قبل از خرید نام دامنه حتماً تحقیق و بررسی انجام دهید. این موضوع بسیار مهم است که آدرس url شما با اهداف شما مرتبط باشد.

نکاتی برای خرید URL جدید به همراه افزایش سئو :

٭ نام دامنه باید تلفظ راحتی داشته و به آسانی قابل یادگیری باشد.

٭ خرید آدرس URL پر هزینه نمی باشد. بنابراین شما می توانید چند URL با کلمات کلیدی قوی خریداری کرده و آنها را به دامنه اصلی طراحی سایت در کرج خود متصل نمایید. در نتیجه ترافیک زیادی به وب سایت اصلی شما هدایت خواهد شد.

٭ اگر شرکت شما متعلق به یک منطقهء خاصی می باشد، یک URL مخصوص و منطقه ای ( محلی) خریداری نمایید. این امر به جذب مخاطب هدفمند کمک می کند.

٭ اطمینان حاصل فرمایید که از نام تجاری سازمان و یا شرکت دیگری برای نام دامنهء خود استفاده نکرده اید.

خرید نام دامنه قدیمی:

٭ همیشه قبل از خرید نام دامنهء قدیمی، جوانب و پیشینهء آن را بررسی کرده و آن را در نظر بگیرید. دامنهء قدیمی به افزایش بهبود سئوی وب سایت شما کمک شایانی می نماید.

٭ سن دامنه را بررسی نمایید.(زمان ایجاد دامنه) چند ساله بودن دامنه می تواند به شما ایده های زیادی ارائه نماید.

گوگل به سن دامنه ها اهمیت زیادی داده واین موضوع در نتیجهء موتور جستجو تاثیر زیادی دارد. شانس شما برای داشتن رتبهء بهتر با داشتن نام دامنه با سن بالاتر، بیشتر خواهد شد.

٭ به رتبه بندی دامنه های قدیمی توجه داشته باشید. هر چقدر رتبه بالاتر باشد، میزان اهمیت آن دامنه در موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود.

٭ تعداد بک لینک های دامنه های قدیمی را بررسی نموده و تخمین بزنید. یک دامنه با سن بالا باید دارای صد ها بک لینک باشد. اگر بک لینک ها کافی نبوده و یا از کیفیت پایینی برخوردار بودند، به سراغ نام دامنهء قدیمی دیگری بروید.

یک نام دامنهء خوب تعداد حروف آن نباید بیشتر از 67 کراکتر تجاوز نماید. به دنبال ارائه دهنده گان مناسب و شناخته شدهء فضا(هاست) برای url خود باشید.

نام دامنه url خود را به جای یک سال، برای چند سال متوالی ثبت نمایید. در این صورت تصویر خوب و ماندگاری از وب سایتش خود برای گوگل به جای خواهید گذاشت.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]