افزایش رتبه سایت

خانه / آموزشی / افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

افزایش رتبه وبسایت

افزایش رتبه وبسایت شما و جلوگیری از کاهش بازدید سایت، بالابردن ترافیک سایت یعنی افزایش تعداد بازدید از طراحی سایت در کرج شما می باشد. این امکان در صورتی به بهترین شکل انجام می شود. که سایت شما در رتبه های برتر موتور های جستجوگر قرار داشته باشد

رتبه سایت به این منظور است که آمار بازدید از صفحات وبسایتتان را طبق یک طبقه بندی بین سایت های ایران و جهان مقایسه می کند. و یک رتبه ی کلی را به سایت شما میدهد.

دامنه مناسب

یکی از ویژگی های مهم نام مناسب برای دامنه، کوتاه بودن آن و بیان مفهموم به سادگی می باشد. که این باعث میشود شنوندگان، این نام ها را راحت تر بخاطر بسپارند.

محتوا سایت

شما باید مطالب مفیدی را با برنامه ریزی در سایت خود قرار دهید. تا تاثیر مثبتی بر ترافیک سایت و جلوگیری از  کاهش رتبه سایت شما داشته باشد.  یکی دیگر از روش های مهم افزایش ترافیک سایت، ارائه سرویس های رایگان می باشد. که این باعث می شود کاربرانی که از طراحی سایت در کرج شما بازدید کرده اند، سایت شما را به دوستان خود پیشنهاد داده و یا سایت شما را در سایت های دیگر معرفی کنند.

وبلاگ نویسی

هنوز هم مطالبی که در وبلاگ سایت ها گذاشته می شوند. دارای اهمیت زیادی هستند که از مزایای آن ها می توان به برقراری ارتباط بهتر با کاربر و مشتری اشاره کرد. که این تاثیر زیادی بر افزایش رتبه سایت شما خواهد داشت. سعی کنید از اسامی مناسب برای وبلاگ سایت و همچنین شاخه ای که مطالب وبلاگ در آن قرار دارد بهره بگیرید.

بررسی لینک های سایت

اگر قصد معرفی سایت های دیگران را در طراحی سایت خود را دارید. در این کار دقت زیادی بکار ببرید. زیرا ممکن است بعد از مدتی، سایت ها لینک هایشان را عوض کرده و یا به دلیل اختلال بوجود آمده در آن ها، به درستی کار نکنند. برای جلوگیری از این مشکلات سعی کنید لینک هایی که در اختیار دارید. به صورت دوره ای بررسی کنید و لینک های مختل کننده را حذف کنید یا درصدد رفع اشکال آن برآیید. این نکته را هم باید بدانید که لینک های بدون استفاده در سایت، باعث کاهش رتبه سایت توسط موتورهای جستجوگر خواهد شد.

کمک از سایت ها با رتبه بالا

سعی کنید از سایت هایی که رتبه ی بالاتری نسبت به سایت شما دارند لینک دریافت کنید یکی از روش های دریافت لینک از سایت های بزرگ قرار دادن پست مهمان در آن سایت ها می باشد .

لینک های ورودی (Back Link)

بهترین راه برای ، اما راه های دیگری هم وجود دارند که این امکان را فراهم میکنند و آن هم معرفی سایت شما در سایت های دیگر است که علاوه بر افزایش ترافیک سایت، باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر میشود. یکی از مهمترین ملاک ها برای تعیین رتبه سایت شما، میزان لینک هایی است که سایت های دیگر در اختیار شما قرار داده اند.

محصولات قابل انتشار

از روش های مهم این طرح، ارائه کتاب های الکترونیکی یا مقاله های مفید و یا محصولات نرم افزاری به شکل رایگان میباشد که توزیع آن ها در سایت شما باعث افزایش ترافیک سایت و درنتیجه جبوگیری از  کاهش رتبه طراحی سایت کرج شما میشود.

تبلیغات

استفاده از ابزار های تبلیغاتی مانند ماگ و یا خودکار های تبلیغاتی در عین سادگی میتواند بسیار کار آمد باشد. به این ترتیب ترافیک سایت خود را افزایش خواهید داد و از  کاهش رتبه سایت جلوگیری می کنید. این نکته شایان ذکر است که این تاثیر مثبت به صورت مستقیم نخواهد بود بلکه باعث معرفی سایت شما به موتور های جستجوگر به صورت غیر مستقیم میشود.

 گروه های خبری افزایش رتبه وبسایت

همواره به یاد داشته باشید که گروه های خبری یکی از با دوام ترین گروه ها در اینترنت هستند. شما میتوانید با فعالیت در این گروه ها و قرار دادن  محتوا و لینک سایتتان برای مدت زمان طولانی محتوای ارسالی و  لینک خود را در آنها ثبت کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]