آموزش ساخت امضا در ایمیل

خانه / راهنمای کاربران / آموزش ساخت امضا در ایمیل

آموزش ساخت امضا در ایمیل

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در راهنمای کاربران, سی پنل Cpanel

ساخت امضا در ایمیل

ساخت امضا در ایمیل یعنی هر زمان ایمیلی به کسی می فرستید. یک متن همیشه به صورت خودکار در انتهای ایمیل شما به عنوان امضا قرار می گیرد.

امضا در ایمیل یکی از راه های مهم در اعتبار بخشی به ایمیل ها می باشد. امروزه استفاده از ایمیل ها در روابط کاری بین افراد جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. اگر شما هم صاحب کسب و کار به صورت آنلاین باشید. قطعاً از ایمیل برای مکاتبه های خود استفاده می کنید.

یکی از نکات مهم در ایمیل ها استفاده از امضا در ایمیل یا email signatures است. امضا در ایمیل ها و قرار دادن مشخصات هویتی در ایمیل ها به آن ها وجه و اعتبار مناسبی می بخشد. (ساخت امضا در ایمیل)

  • ابتدا وارد پنل ایمیل خود شوید.
  • در بالای همین صفحه سمت راست بر روی گزینه setting کلیک کنید.

در صفحه ظاهر شده جدید بر روی گزینه identities در سمت چپ کلیک کرده. و ایمیلی که می خواهید برای آن امضا ایجاد نمایید را انتخاب کنید.

 

sage2

ایمیل های ظاهر شده در قسمت identities مشخص است.(ساخت امضا در ایمیل)

sage3

پس  از کلیک بر روی ایمیل مورد نظر در سمت راست صفحه ای ظاهر می شود. که می توانید تغییرات و امضای لازم را به دلخواه خود انجام دهید.

sage4

signature

در قسمت signature می توانید یک امضا برای ایمیل های خود درست کنید. و اگر تیک گزینه html signature را فعال نمایید. میتوانید از نوار ویرایشگر موجود در پنل برای زیبا سازی و حتی گذاشتن عکس در ساختار ایمیل خود نیز استفاده کنید.

در انتها برای ذخیره بر روی گزینه save کلیک نمایید.

از این پس در انتهای تمامی ایمیل های مرتبط با طراحی سایت شما که به صورت ارسالی از جانب شما هستند. یک امضا به صورت خودکار اضافه می شود. به این مراحل توجه خاصی داشته باشید چرا که ساده ترین راه برای ساخت امضا در ایمیل در طراحی سایت در کرج می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 8 میانگین: 5]