متن (Human Readable) در جستجوی گوگل

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / متن (Human Readable) در جستجوی گوگل

متن (Human Readable) در جستجوی گوگل

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

مطالب قابل خواندن

مطالب قابل خواندن در طراحی سایت ، خواندن مطالب قابل فهم انسانی (Human Readable) یک اصطلاح برای بیان اطلاعات است، که می‌تواند توسط مردم به راحتی تفسیر و خوانده شود. در تفکر عموم، انسان می‌تواند هر مطلبی را که یک ماشین می‌تواند درک کند، بپذیرد. به عنوان مثال، یک انسان می‌تواند کد ماشینی را که کامپیوترها برای اجرای نرم افزار استفاده می‌کنند درک کند.

اصطلاح “قابل خواندن” به معنای اطلاعاتی است؛ که برای مردم معنی واضح و کاملی دارد و می‌تواند به سرعت درک شود. موارد زیر انواع مختلفی از اطلاعات قابل فهم انسانی است. الگوریتم جدید گوگل در طراحی سایت در کرج در یک مطلب قابل درک و قابل خواندن برای انسان (Human Readable) ،نمایش داده یا اطلاعاتی است. که به طور طبیعی توسط انسان قابل خواندن و فهم باشد. برای ارائه متن خوانا و قابل فهم در فضای مجازی نباید کلمات و کلید واژه‌ها را به طور مکرر در متن استفاد کرد.

زبان عامیانه و اطلاعات در متن

اطلاعات قابل فهم انسانی را که مردم  به طور معمول شامل اعداد و نمادها می‌ دانند و در یک زبان مانند انگلیسی، فرانسوی یا ژاپنی استفاده می‌کنند. نمادهایی غیراز زبان عامیانه و معمول برای عموم به طور کلی قابل خواندن نیستند. استثنائات برای این قانون وجود دارد. مانند نماد ها و آیکون‌ هایی که به صورت تصویری نمایش داده می‌ شود.

پیچیدگی و انتزاع در متن

اطلاعاتی که برای درک انسانی خلاصه شده‌اند. به عنوان مثال، در  یک خلبان از یک هواپیما می‌تواند هزاران دستورالعمل و اطلاعات و داده‌ها را در سیستم‌های هواپیما در زمان واقعی بخواند. او نیاز به اطلاعات انتزاعی دارد. اگر مواردی اشتباه باشد او می‌تواند این هشدار را به راحتی بگیرد.

در مطالعات، داده‌های قابل خواندن انسان اغلب به عنوان ASCII یا متن یونیکد کدگذاری شده است. تقریبا تمام داده‌ ها را می توان توسط یک کامپیوتر یا دستگاه مناسب مجهز و برنامه ریزی شده پردازش کرد.

یک مطلب قابل درک و قابل خواندن برای انسان، نمایش داده یا اطلاعاتی است. که به طور طبیعی توسط انسان قابل خواندن است. اطلاعاتی که برای افراد در فرمت مناسب  و در سطح انتزاعی برای درک انسانی از موضوعی بیان شده است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]