گوگل را از وجود سایت های موبایل آگاه کنید

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / گوگل را از وجود سایت های موبایل آگاه کنید

گوگل را از وجود سایت های موبایل آگاه کنید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

سایت های موبایل

سایت های موبایل

بسیاری از افراد و شرکت‌ها از طریق وب‌سایت‌های موبایل به کاربران دسترسی می‌دهند. طراحی سایت‌ های موبایل که به طور خاص برای دستگاه‌های همراه طراحی شده‌اند، کاربران می‌توانند به سادگی از دستگاه های همراه خود به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. این وب سایت‌ها ممکن است به صورت جداگانه از وب سایت‌های رایانه شخصی طراحی شوند، با این حال، طراحی وب سایت‌های موبایل در برنامه‌نویسی وب توسعه یافته و به صورت مجزا به دستگاه‌های همراه تطبیق داده می‌شوند.

سایت های موبایل ایجاد کنید به این منظور که بتوانند به طور دقیق شاخص دار شوند.
به نظر می رسد که جهان دارد به سمت موبایلی شدن پیش می رود، توسط خیلی از مردم که از موبایل به عنوان یک اصل روزانه استفاده می کنند.

و یک گستره ی وسیع از کاربران که روی صفحه ی جست و جوی موبایل گوگل جست و جو می کنند. اگرچه به عنوان یک سازنده ی سایت راه اندازی یک سایت موبایل و جست و جوی موبایل بینندگان آسان نیست.

نه تنها سایت های موبایل از یک فهرست متفاوت از دسکتاپ طراحی سایت های معمولی استفاده می کنند. اما مدیریت متدها و مهارت های خواسته شده کاملاّ متفاوت است. این در تنوع مسائل جدید اثر می گذارد.

زمانی که خیلی از سایت های موبایل مطابق با چیزی که در ذهن است طراحی شده بودند، آن ها طراحی نشده بودند تا به طور راحت مورد جست و جو قرار بگیرند.

این تذکرات عیب یابی و راه حل برای کمک به این که مطمئن شویم که طراحی سایت در کرج شما به طور کامل خزیده شده و شاخص دار شده وجود دارد.بررسی کنید که سایت موبایل شما با گوگل شاخص دار شده
اگر وب سایت شما در نتایج جست و جو ی موبایل گوگل ظاهر نمی شود. حتی با استفاده از site: operator، ممکن است به خاطر این باشد. که سایت شما یکی یا هردو مشکل زیر را داشته باشد:

1-ممکن است Googlebot قادر به پیدا کردن سایت شما نباشد

Googlebot  باید در سایت شما بخزد قبل از این که در جست و جوی ما شاخص دار شود. اگر شما سایتتان را تازه ایاد کرده اید. ممکن است از وجود آن آگاه نباشیم. اگر این طوری هست یک نقشه ی موبایل ایجاد کنید و آن را در گوگل بگذارید.

تا از وجود سایتتان به ما خبر دهید. یک نقشه ی موبایل می تواند ؟ باشد و تنها مثل یک نقشه ی سایت استاندارد.
شکل: مطمئن شوید سایت موبایل شما کاملاّ توسط گوگل شناخته شده، بنابراین جست و جو کنندگان می توانند پیدایش کنند.

2-ممکن است Googlebot قادر نباشد به سایت شما دسترسی پیدا کند

بعضی سایت های موبایل دسترسی به هر چیزی غیر از تلفن های موبایل را رد می کنند. دستیابی به طراحی سایت در کرج را برای Googlebot غیر ممکن می کند، و همچنین جست و جوی سایت را هم غیر ممکن می کند.

crawlerهای ما برای سایت های موبایل  “Googlebot-Mobile” هست تا بتوانید به سایت تان دسترسی پیدا کنید. (2). شما همچنین باید آگاه باشید. که ممکن است گوگل در هر زمانی اطلاات عامل کاربر خود را عوض کند بدون این که خبر دهد.

بنابراین ما چک کردن این که آیا عامل کاربر دقیقاّ با “Googlebot-Mobile” مطابق است یا نه را پیشنهاد نمی کنیم. به جای این چک کنید که آیا سر فصل عامل کاربر شامل رشته ی “Googlebot-Mobile” هست یا نه.

همچنین شما می توانید از جست و جوی DNS استفاده کنید تا به Googlebot رسیدگی کنید.
زمانی که Googlebot-Mobile در URL شما می خزد، ما چک می کنیم. که آیا هر URL قابل دیدن روی یک دستگاه موبایل هست یا نه.

صفحاتی که ما مشخص کردیم که روی یک دستگاه موبایل قابل دیدن می شوند. شامل شاخص طراحی سایت کرج ما نخواهند بود. (اگرچه آن ها ممکن است شامل شاخص وب معمول ما باشند).

این مشخص سازی بر اساس تعداد متنوعی از فاکتورهاست. یکی از آن ها اعلام DTD(Done Type Definition) است. چک کنید که URL اعلام DTD موبایل شما یک فرمت مناسب مثل XHTML Mobile یا Compact HTML است.

اگر آن در یک فرمت سازگار باشد. صفحه برای شاخص جست و جو قابل قبول می باشد. برای اطلاعات بیشتر Mobile Webmaster Guidelines را بینید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]