گوگل باید قانع شود که تجارت شما خوب است و یا رتبه تان را پایین می آورد

خانه / آموزشی / گوگل باید قانع شود که تجارت شما خوب است و یا رتبه تان را پایین می آورد

گوگل باید قانع شود که تجارت شما خوب است و یا رتبه تان را پایین می آورد

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

مرورگر

آخرین اخبار رسیده از SXSW حاکی از آن است که مرورگر گوگل تلاش می کند. جستجو کنندگان را از کلیک روی سایت هایی که کیفیت تجاری پایین دارند کم کند. چگونه اینکار را انجام می دهد؟
گوگل به زودی راهی می یابد که تجارت خوب را از بد تشخیص دهد. اواخر سال جاری و شاید کمی زودتر، کیفیت تجارت و چگونگی بهتر شدن آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عدم محاسبه مرورگر

با نگاهی به زمستان 2010، جستجوی گوگل در  سیگنال های اجتماعی جهت انتخاب ما برای طراحی سایت شامل مرورگر ها هم میشد. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه گوگل متوجه شد به لیست جستجو، سئو های تقلبی اضافه میشود! لینک های دروغین از بلاگ ها یا سایت های اجتماعی مانند توییتر و یا لایک های فیسبوک از این دسته بودند. در حالی که، صاحب تجارت مشروع به دنبال راهی برای مقابله با رقیبان متقلب است.

مرورگر

مرورگر

تجربه ی مشتری

عکس العمل سریع نسبت به این معمای غیر قابل حل گوگل را، می توان معجزه ای برای مصرف کننده دانست. تجارت خوب از نظر عموم تجارتی است که بازدید کنندگان سایت خود را راضی نگه دارد. خدمات مشتریان آنلاین، بهترین راه برای تکرار خرید و فروش،مراجعه و گفتگو است. کسی که میخواهد به این مقصود برسد باید وب سایتی آسان و قابل استفاده برای همگان داشته باشد.

در واقع در موتور جستجو تنها کسانی که در چند رتبه ی ابتدای نتیجه ی جستجو قرار دارند نیاز مصرف کنندگان را برطرف می کنند. چنین سایتی باید به راحتی تمام ابزار فروش یا خدمات رسانی را در اختیار داشته باشد. فرم ها، کارت های خرید و همچنین شماره های تماس و آدرس دفتر برای خرید و فروش باید به راحتی در دسترس باشند.
به زبان ساده تر، وب سایت هایی که از لحاظ سادگی و قابل دسترس بودن در حالت استاندارد هستند در گوگل از رتبه ی بالاتری برخوردارند چرا که مشتریان آنها تجربه ای رضایت بخش و سازنده را پشت سر گذاشته اند. اینکه گوگل چطور اینرا تجزیه تحلیل میکند و معیار واقعی آن برای نتیجه گیری چه می باشد را نمیدانیم.

چه کار کنیم که در مرورگر بهتر باشیم؟

این به حد کافی بد هست که یک تجارت کوچک یا تازه کار بخواهد با رقیبان بزرگ و برند های حرفه ای که خود به خود بازدید کننده بالا و رتبه ی بالاتر در گوگل دارد رقابت کند. با نگاهی به طراحی سایت در کرج های چند برند در می یابیم. که همه به ضوابط قابل دسترس بودن و آسان بودن عمل کرده و از خطاههای زیر را دوری جسته اند:

  • سایز فونت کوچک
  • تضاد رنگی ضعیف
  • نمایش اسلاید، بدون کنترل بازدید کننده
  • صدا بدون هشدار دهنده به طوری که موجب شگفتی شما میشود،به خصوص هنگامی که درجه صدا بلند باشد.
  • متن نوشته ی آبی رنگ روی پشت زمینه ی آبی
  • و متن نوشته ی طوسی رنگ روی پشت زمینه ی طوسی
  • متن های آبی روشن یا طوسی روشن با فونت خیلی کوچک
  • دکمه ی سبز یا نارنجی با برچسب متنی سفید (تضاد رنگی ضعیف)
  • صفحات متنی
  • بدون متن
  • تصاویر زیاد
  • عدم توانایی برای تشخیص عنوان متن، متن اصلی و زیرنویس به دلیل اینکه تمام آنها با یک مدل فونت و سایز فونت نوشته شده اند.
  • متن هدف هرگز نباید با حروف بزرگ نوشته شود.

تفاوت مرورگرها

در این قسمت با طراحی سایت منسیکس همراه باشید که میخواهیم شما را با تفاوت مرورگر ها آشنا کنیم و یک مقایسه جامع از این مرورگر ها داشته باشیم:

  • موزیلا فایرفاکس از نظر سرعت از سرعت کمتری برخوردار می باشد و اگر شما قصد دارید تب های زیادی را باز نمایید و هم زمان از صفحات مختلفی دیدن کنید گزینه مناسب برای شما کروم می باشد.
  • فایرفاکس باتری را در مدت زمان کم مصرف می‌کند و باعث تخلیه ان می شود.
  • با توجه به آن که فابیرفاکس سرعت کتری نسبت به کروم دارد اما حریم خصوصی در فایرفاکس بهتر رعایت شده و این مزیت را نسبت به کروم دارد.
  • در اپرا شما با گزینه های کمتری برای سفارشی سازی مرورگرتان رو به رو می باشید و نمیتوانید انتخاب زیای در این کار داشته باشید.
  • از مرورگر سافاری میتوان در مک و سیستم عامل های ios ساخته شرکت اپل مورد استفاده قرار داده است و این تعداد کاربران را کپایین اورده است و همین امر قادر است به عنوان یکی از معایب سافاری به حساب می اید..

وظایف مرورگر

  1. نمایش وب‌سایت‌ها: نمایش وب‌سایت‌ها و صفحات وب را بر روی صفحه نمایش کاربران وظیفه مرورگر می باشد. این شامل نمایش محتوا، تصاویر، ویدیوها، فرم‌ها و دیگر اجزای وب‌سایت می‌ گردد.
  2. اجرای اسکریپت‌ها: مرورگر ومی تواند به اجرای اسکریپت‌های مختلفی که در صفحات وب مورد استفاده قلرار داده می‌شوند، مثل جاوااسکریپت، CSS و HTML، بپردازد تا وب‌سایت‌ها به درستی کار نمایند و اجزای تعاملی مانند منوها و فرم‌ها به درستی عمل کنند.
  3. پشتیبانی از تکنولوژی‌های وب: مرورگر بایستی از تکنولوژی‌های تفوتی مانند HTTP، HTTPS، SSL/TLS، جاوااسکریپت، CSS و HTMLحمایت نماید تا به کاربران امکان مرور امن و راحت در وب را فراهم سازد.
  4. ذخیره اطلاعات کاربر: مرورگر وب قادر می باشد اطلاعاتی مانند کوکی‌ها، پسوردها، فرم‌ها و سایر اطلاعات کاربر را ذخیره و مدیریت نماید تا تجربه کاربری بهتری فراهم گردد.
  5. اجرای افزونه‌ها و پلاگین‌ها: مرورگر وب اکثرا امکان اجرای افزونه‌ها و پلاگین‌ها را فراهم می‌سازد تا کاربران قادر باشند قابلیت‌های اضافی را به مرورگر خود اضافه کنند و تجربه کاربری خود را بهبود بخشند.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]