گوگل ادوردز (Google AdWords)

خانه / آموزشی / گوگل ادوردز (Google AdWords)

گوگل ادوردز (Google AdWords)

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز (Google AdWords) به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجو انجام دهید. نیازی نیست طراحی سایت خود را بهینه سازی (Optimization) کنید تا در رده های بالای جستجو قرار بگیرد. می توانید با پرداخت هزینه تبلیغات، محصول یا خدمات خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل تبلیغ کنید.

تبلیغات پرداختی

این تبلیغات معمولا تبلیغاتی هستند که به شکل معمول در بالای صفحه ظاهر می شوند و گوگل برچسب “تبلیغات” بر روی آن ها می زند. و طراحی سایت در کرج شما را ارتقا می دهد.

نه تنها گوگل بلکه  یاهو (yahoo) و بینگ (bing) هم چنین سرویس تبلیغاتی را ارائه می دهند.

اصول ابتدائی گوگل ادوردز

به شکل معمول شما یک سری کلمات کلیدی که جستجو کننده ها در گوگل تاپپ می کنند را انتخاب می کنید. بر اساس آن کلمات کلیدی مانند نمونه زیر.قطعا شما تنها کسی نیستید که می خواهید با استفاده از این کلمات کلیدی تبلیغ کنید. رقبای شما هم منتظر هستند که این کار ار انجام دهند. اگر می خواهید شما صاحب این تبلیغات باشید باید در فرایندی که شبیه مزایده است شرکت کنید تا با پرداخت پول بیشتر، این تبلیغات را بدست بیاورید.

امتیاز کیفیت

گوگل به این موضوع توجه می کند که چقدر تبلیغات شما به موضوعاتی که جستجو شده مرتبط است و همچنین آمار کلیک کردن بر روی تبلیغ قبلی شما چقدر بوده است. هرچقدر امتیاز کیفیت شما بیشتر باشد، بهتر است.

مزایده

شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات شما می شود به گوگل پرداخت می کنید. به مبلغ هزینه به ازای هر کلیک می گویند (pay per click).

شما می توانید بیشترین مبلغ را در مزایده پرداخت کنید و یا مبلغ پرداختی خود را روی حالت اتوماتیک بگذارید. که این کار باعث می شود که گوگل با توجه به بودجه ی شما، بیشترین کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

گوگل این مزایده را با دو الویت مبلغ پرداختی و امتیاز کیفیت انجام میدهد و با توجه به این دو معیار تصمیم می گیرد.

مشکلات

تقریبا 40 درصد مشتری ها نمی دانند که گوگل ادوردز، تبلیغات است و به راحتی از آن رد می شوند و آن را نادیده می گیرند.

جایگزین

شبکه بینگ یاهو (YBN) : در آمریکا حدود 29 درصد از جستجو ها ی آنلاین توسط این سرویس انجام می شود. و افراد 23 درصد بیشتر وقت خود را در سرویس می گذرانند در مقایسه با سایر موتورهای جستجو.

سیستم خرید گوگل

شما ممکن است در قسمت بالای صفحه ی نتایج جستجو، گزینه خرید (Shopping) را مشاهده کنید. در تصویر زیر می بینید که در باکسی جداگانه این قسمت خرید از سایر قسمت ها جدا شده است.

با سیستم تبلیغات گوگل Google AdWords در طراحی سایت کرج میتوانید محصول یا خدمات خود را به میلیون ها نفر که در سراسر دنیا از این موتور جستجو استفاده می کنند، معرفی کنید و بر خلاف تصور شما هزینه این تبلیغات خیلی هم زیاد نیست.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]