کسب و کار اینترنتی – نکته ها و ترفندهای فیس بوک

خانه / آموزشی / کسب و کار اینترنتی – نکته ها و ترفندهای فیس بوک

کسب و کار اینترنتی – نکته ها و ترفندهای فیس بوک

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

نکات کسب و کار اینترنتی

نکات کسب و کار اینترنتی ، اگر تمایل به گسترش کسب و کار اینترنتی در طراحی سایت خود دارید. فیس بوک روش بسیار مناسبی برای انجام سریع این کار می باشد.

نکته مهم برای موفقیت فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت در کرج

برای چرایی خواسته تان، قادر هستید دلایل متعددی بیاورید. مثلا اینکه قصد دارم در یک زمینه خاص، به عنوان فردی سرشناس شناخته شوم. اگر شما از یک شخصی که رشته دانشگاهی تئاتر و بازیگری را انتخاب کرده و قصد دارد که در آینده بازیگر گردد و بخواهد در سریال یا فیلم سینمایی بازی نماید، سوال کنید که هدفش از ورود به این عرصه چیست، احتمالا جوابمی دهد که دوست دارد مشهور گردد. شما نیز در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان، این سوال را از خود بپرسید که هدف یا اهداف تان از راه اندازی کسب و کار اینترنتی مدنظرتان چیست؟

در اینجا 10 نکته و ترفند فیس بوک که برای کمک به شروع بازاریابی شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کار اینترنتی تان مفید می باشد را ارائه می کنیم. نکات کسب و کار اینترنتی :

– نکته شماره یک:

تمامی اطلاعات شخصی خود را مانند عکس پروفایل و حتی کتاب های مورد علاقه و فیلم هایی که دوست دارید را کامل کنید.

بسیار ضروری است که پروفایل فیس بوک شما به روز باشد. بنابراین اگر افراد در جستجوی فردی با علایق مشابه شما باشند، می توانند شما را نیز پیدا کنند.

افراد می توانند شما را به عنوان یک بشناسند. هنگام نوشتن بیوگرافی خود، اطمینان حاصل فرمایید که از “داستان” زندگی شخصی خود استفاده کرده اید.

در مورد مطالبی بنویسید که برای مشتریان شما مهم باشد. زیاد وارد جزئیات نشوید مگر اینکه ضرورتی برای داستان زندگی شما داشته باشد.

داستان زندگی خود را فقط به دلیل به اشتراک گذاشتن رویاهای زندگی تان در فیس بوک ننویسید. شما در واقع به منظور جذب مشتری آن را می نویسید. سعی کنید آن را به صورتی خاص و ویژه بنویسید. زیرا که هر چه دوست داشتنی تر باشد، افراد بیشتری را جذب خواهید کرد.

– نکته شماره دو:

هر روز چند نفر دوست جدید پیدا کنید. با این امر سازگاری داشته باشید و سعی کنید. حدود 10 نفر در روز به دوستان خود اضافه کنید. زیرا به تدریج می توانید مشتریان خود را گسترش دهید. اطمینان حاصل فرمایید افرادی را Add نمایید. که علاقمند به محصولات و خدمات ارائه شده شما هستند.

– نکته شماره سه:

اجتماعی باشید. به مخاطبین نشان دهید که به آنها علاقه دارید و آنها نیز علاقمند به شما خواهند شد. اگر خیلی ساده برای افرادی که نمی شناسید درخواست دوستی ارسال کنید. بدون اینکه به نحوی نشان دهید که به آنها علاقمند هستید. آن افراد نیز علاقه ای به اضافه کردن شما به دوستان خود نشان نخواهند داد.

– نکته شماره چهار:

در مورد مشتریان بالقوه تان بر روی wall آنها چیزی بنویسید. اشاره ای به کسب و کار خود نداشته باشید اما علاقه خود را به آنچه آنها انجام می دهند. نشان دهید. این روش بسیار مورد پسند افراد قرار می گیرد و توجه بیشتری به شما خواهند کرد.

– نکته شماره پنج:

هنگام ارسال درخواست دوستی برای افراد یک پیغام نیز همراه آن بفرستید. به صفحهء اطلاعات مشتریان بالقوه تان نگاه کنید و چیز مشترکی برای به اشتراک گذاری با آنها پیدا کنید.

سپس هنگامی آنها پاسخ درخواست شما را می دهند، می توانید به وجه مشترکتان اشاره کرده و یا از آنها سوالی در مورد آن بپرسید. 

هنگامی که افراد ببینند شما به آنها علاقمند هستید و یا چیز مشترکی با آنها برای به اشتراک گذاری دارید، تمایل بیشتری به اضافه کردن شما به عنوان دوست پیدا خواهند کرد.

– نکته شماره شش:

افرادی که هدف مشترکی با کسب و کار شما دارند را پیدا کنید. بهترین و آسان ترین راه انجام آن وارد کردن نام کسب و کار مورد نظر و یا محصولات و خدمات در کادر جستجوی فیس بوک می باشد.

سپس می توانید بر روی گزینهء “people” در سمت چپ صفحه برای پیدا کردن مشتریانی با پتانسیل بالا کلیک نمایید.

– نکته شماره هفت:

صفحات و گروه هایی مشترک با هدف کسب و کار اینترنتی خودتان پیدا کنید. همان کاری که در نکته شماره 6 نیز اشاره شد انجام دهید اما این بار بر روی “groups” و یا “pages” کلیک نمایید. هنگامی که گروه و یا صفحه ای متناسب با کسب و کار خود پیدا کردید.

به آن صفحه بروید و به افرادی که آن صفحه را like کرده اند و یا عضوی از گروه هستند نگاهی بیاندازید. سپس می توانید برای برخی از آنها درخواست دوستی ارسال نمایید و از همان تکنیک ها اشاره شده در روش 5 استفاده نمایید. 

– نکته شماره هشت:

سعی کنید یک شخص “فاعل” باشید. باید تبدیل به یک انتخاب منطقی برای افراد باشید تا به سراغ محصولات و یا خدمات شما بیایند. بنابراین باید با افراد در مورد کسب و کار خود از طریق ارائه اطلاعات صحبت کنید نه از طریق صحبت در مورد نحوهء فروش… 

به عنوان مثال می توانید نکاتی در مورد چگونگی استفاده از محصولات خود به افراد ارائه کنید. سپس هنگامی که آنها آمادهء خرید آن محصولات هستند، به طور طبیعی به سمت خرید از شما تمایل پیدا می کنند.

– نکته شماره نه:

نقطه مشترکی با افراد پیدا کنید و با آنها وارد بحث و گفتگو شوید. این گفتگو به هر روشی مثل نوشتن بر روی wall آنها و یا به صورت پیغام شخصی و یا چت می تواند باشد. 

افراد دوست دارند در مورد خود صحبت کنند. ایجاد یک ارتباط واقعی و قابل اعتماد با مشتریان بالقوه کلید جذب آنها برای ایجاد معامله با آنها می باشد. 

– نکته شماره ده:

کسب و کار اینترنتی خود را “ترویج” نکنید. به جای هل دادن آنها با تبلیغات پی در پی در مورد کسب و کارتان، اجازه دهید افراد در مورد آن از شما سوال بپرسند. 

از wall خود به عنوان یک بولتن خبری برای گفتن این جملات استفاده نکنید: “این محصول را بخرید” و یا “از این خدمات استفاده کنید” در عوض بر روی wall خود در مورد چیزهایی صحبت کنید برای مشتری مفید و جالب می باشد.

از این راهنما برای بازاریابی آنلاین در کسب وکار اینترنتی و طراحی سایت در کرج خود استفاده نمایید. و مطمئن باشید کسب و کار شما به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. با ایجاد ارتباط با افراد می توانید زندگی های بیشتری را لمس کنید.

زیرا هنگامی که افراد رهبری و مدیریت شما را می بینند و ارزشی که شما به زندگی آنها می دهید، آنها نیز به صورت طبیعی تمایل پیدا می کنند که شما و کسب و کارتان را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]