چگونگی کشف وب سایت آمارگیری رایگان جهت بررسی ترافیک وب سایت

خانه / آموزشی / چگونگی کشف وب سایت آمارگیری رایگان جهت بررسی ترافیک وب سایت

چگونگی کشف وب سایت آمارگیری رایگان جهت بررسی ترافیک وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

وب سایت آمارگیری

وب سایت آمارگیری ، اگر به دنبال یک وب سایت رایگان جهت بررسی آمار ترافیک وب سایت تان هستید. واقعاً لازم نیست که زیاد بگردید و سردرگم شوید. وب سایت های زیادی هستند که این خدمات را به صورت رایگان به شما ارائه می کنند. اگر با اصول چنین وب سایت های رایگان آمارگیری ترافیک آشنا نیستید. در اینجا به توضیح مختصری از آن می پردازیم.

ابتدا باید اقدام به ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در آن طراحی سایت نمایید. و اطلاعات تماس و تمامی اطلاعات مورد و درخواستی را پر کرده و در پایان به شما یک کد ارائه می شود. که می توانید به وب سایت خود متصل نموده و توسط آن برنامه اطلاعات لازم بازیابی می شود.

اگر می خواهید تعداد بازدیدکنندگان طراحی سایت در کرج مشخص شود. می توانید کدی برای آن انتخاب نمایید. اغلب اوقات می توانید یک گرافیک خاص برای آن تهیه دیده که چگونگی نمایش آماری وب سایت تان در آن مشخص شود. همچنین اگر نمی خواهید این اطلاعات وب سایت شما به اشتراک گذاشته شود. (مانند وب سایت های تازه کار) می توانید کدی را انتخاب نموده تا تمامی این آمار به صورت نامرئی و فقط برای دید شما به نمایش در بیاید.

در اینجا تنها به چند مورد از وب سایت های خدماتی رایگان آمارگیری ترافیک وب سایت برای شما ارائه می کنیم.

● اجازه دهید ابتدا از گوگل شروع کنیم؛ گوگل یک سرویسی به نام گوگل آنالیز دارد. این خدمات به صورت کامل رایگان ارائه می شود. البته اگر از مشتریان گوگل Adword یا تبلیغات گوگلی باشید. و صورتحساب خود را نیز پرداخت کرده باشید! اگر جزء مشتریان گوگل Adword نیستید. این سرویس تا زمانی برای شما رایگان خواهد بود که حساب شما در هر ماه به 5 میلیون بازدید صفحه رسیده باشد.

● stat counter یکی دیگر از طراحی سایت در کرج های خدماتی است. که این سرویس را تا زمانی به صورت رایگان عرضه می کند. که در هر ماه تعداد بارگزاری صفحات تان به 5/1 میلیون بار رسیده باشد. اما قیمتها بعد از این آمار 9 دلار به صورت ماهیانه برای 5/1 تا 5/7 میلیون بارگزاری صفحه (pageloads) بوده و 19 دلار برای 5/7 تا 15 میلیون بار و در نهایت 29 دلار ماهیانه برای بیش از 15 میلیون بار pageloads در نظر گرفته شده است.

● همانطور که از نامش پیداست free stat counter نیز وب سایت خدمات رسانی آمارگیری ترافیک وب سایت به صورت رایگان می باشد. در عین حال برای آن هزینه می پردازید اما نه هزینه به صورت دلار واقعی. این سرویس شامل یک لینک اسپانسری است. که توسط کدی که شما ساخته اید نمایش داده می شود. بنابراین باعث ایجاد تبلیغات برای آنها می شوید. اما باید تمایل به اسپانسری و گذاشتن اطلاعات آن وب سایت در صفحات وب خود را داشته باشید.

وب سایت Hit counter

● وب سایت Hit counter ارائه دهندهء انواع زیادی از گرافیک های آماری ترافیک وب سایت است. که میتوانید هر یک از آنها را در سایزها، رنگها و شکلهای متفاوت انتخاب نمایید. این سرویس همچنین لینک اسپانسری خود را در طراحی سایت کرج شما قرار داده و بک لینک ایجاد می نماید. این وب سایت ها حاوی اطلاعات مفیدی هستند. همچنین منابع مناسب، خدمات و راهنمایی و اطلاعات مفیدی برای مدیران وب سایت ارائه می کنند.

● Free Hits counter هم در واقع همان free stat counter می باشد. این یک وب سایت بسیار ابتدایی و ساده همراه با چند طرح آماری محدود گرافیکی برای انتخاب می باشد. فقط اطلاعات وب سایت خود را plugin کنید و حالا آماده شروع هستید. این وب سایت نیز رایگان می باشد. زیرا برنامهء آمارگیری وب سایت یک لینک کوچک تبلیغاتی در وب سایت شما تعبیه می نماید. اگر تصمیم دارید از یکی از این وب سایت های رایگان آمارگیری ترافیک وب سایت استفاده نمایید. مطمئن شوید که کد شما تغییری نمی کند. (برای مثال برای لغو کردن اسپانسری) که میتواند به نوعی نقض خدمات رسانی باشد، با مشکل مواجه نشوید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]