چگونگی بهبود سئو ی وب سایت توسط تویتر

خانه / آموزشی / چگونگی بهبود سئو ی وب سایت توسط تویتر

چگونگی بهبود سئو ی وب سایت توسط تویتر

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

چگونگی بهبود سئو ی وب سایت توسط تویتر

چگونگی بهبود سئو ، شما با مواجه با شبکه های اجتماعی با بیش از 190 میلیون کاربر و 65 میلیون نوشته ارسالی در روز چکار می کنید؟ آیا از آن به عنوان یک ابزار توسعهء وب سایت استفاده نمی کنید؟

لینک های تویتر Nofollow می باشد اما این بدان معنی نیست. که از آن به عنوان شبکه اجتماعی برای توسعه و ارتقاء طراحی سایت تان نمی توانید استفاده کنید.

از طرف دیگر بسیاری از کارشناسان سئو می گویند. که تویتر اصلاً فاکتوری برای رنکینگ نمی باشد. با این حال صفحات تویتر به طور مستقیم تحت تاثیر SERP گوگل می باشد.

و در نتیجه ممکن است یک عامل بزرگ در دیده شدن وب سایت تان در موتورهای جستجو باشد. به هر حال تویتر چه به صورت مستقیم تحت تاثیر SERP باشد یا نباشد. در این مقاله اقدام به ارائه تکنیک های سئوی تویتر کردیم که ارزش بررسی کردن دارند.

– مزایای ترافیک وب سایت تویتر

بعد از ایجاد یک نوشتهء جدید در وبلاگ و یا وب سایت تان، تنها کافی است دربارهء آن تویت کنید. مطمئناً از تعداد بیشمار کاربران تویتر که در جستجوی اطلاعات و راهنمایی های مفید هستند، متعجب خواهید شد.

علاوه بر این نمی توانید انتظار داشته باشید. که ارسال سادهء یک لینک به وب سایت تان میلیونها بازدیدکنندهء طراحی سایت در کرج ها را به خود جلب کنید.

سعی کنید از متن های جالب جهت ارتقاء بهتر وب سایت تان استفاده کنید. عناوین خسته کننده نیز شما را به جایی نمی رساند. چیزی شبیه به “10 نکته برای افزایش طرفداران در تویتر” مطمئناً کلیک بیشتری ایجاد خواهد کرد.

این امر واقعاً تاثیری در رنکینگ شما در موتور جستجو نخواهد داشت. اما در استراتژی افزایش ترافیک وب از طریق تویتر بسیار موثر می باشد.

– استفاده از تویتر برای لینک بیلدینگ

با داشتن گروه بزرگی از طرفداران در تویتر، نوشته ها و ارسالی های جدید شما و اطلاعیه های شما بیشتر دیده خواهد شد. در اینجا باید در مورد چگونگی انجام سئو توسط تویتر صحبت کنیم.

برای ارتقاء وب سایت به طور موثر، بسیار ضروری است که یک گروه بزرگ از پیروان و طرفداران در تویتر داشته باشید. طرفداران شما افرادی هستند که علاقمند به نوشته ها و اهداف شما بوده و مطالب مشترک زیادی دارید.

حدود 30٪ از کاربران که نوشته های آنها را دنبال می کنید، آنها نیز طرفدار و پیرو شما خواهند شد. آنهایی که متقاعد شده اند که مطالب شما باید در تویتر دنبال شود.

مطمئناً علاقمند به آخرین به روزرسانی های شما شده اند. باید بدانید که تویتر یک page Rank بسیار مناسب و ابزار ارتقاء وب سایت بسیار مناسب می باشد.

علاوه بر این احتمال آن بسیار زیاد است که طرفداران شما در مورد مطلب جدید شما در وبلاگ شان بنویسند. این امر تفسیری از لینک بیلدینگ می باشد. بعلاوه آیا می دانستید که گوگل urlهای مختصر و کوتاه را ایندکس نمی کند؟

و در عوض url های واقعی را ایندکس می کند. بنابراین بیشتر فرصت ارتقاء وب سایت خواهید داشت. 

یک ابزار مفید سئو در تویتر به نام TweetMeme وجود دارد که به شما اجازه می دهد. که تعداد کاربرانی که از طریق لینکی نوشته های ارسالی و تویت به وب سایت شما داشته اند را بررسی نمائید.

TweetMeme همچنین میتواند به شما بگوید که کدامیک از نوشته های ارسالی شما توسط عموم افراد انتخاب و دوباره تویت شده است.

– مسائل مهمی که باید به یاد داشته باشید

هنگامی که در حال انجام استراتژی های سئو در تویتر هستید. به خاطر داشته باشید که نباید تمامی مطالب ارسالی و تویت های شما دربارهء وب سایت و مطالب وب سایت شما باشد.

این امر به نفع ترویج و توسعه وب سایت شما نخواهد بود و افراد را دلزده خواهد کرد.هیچ کس تمایل ندارد که خودبینی های افراد را پیگیری نماید.

همچنین اگر تمامی تویت های شما دربارهء خدمات و محصولات شما باشد. مطمئناً به عنوان spam به شما نگاه خواهند کرد. ارسال اطلاعات مفید و سرگرم کننده، پرسش و پاسخ های مفید، واقعیات جالب و ارسال پیغام به طرفداران بسیار با ارزش و موثر خواهد بود. 

– بهبود سئو صفحهء تویتر

این امر یکی دیگر از تکنیک های چگونگی بهبود سئو ی تویتر می باشد. که به افزایش طرفداران و پیروان شما در تویتر و افزایش شهرت نام تجاری شما کمک خواهد کرد.

تمامی موتورهای جستجوی اصلی صفحات تویتر را در SERP (رنکینگ صفحات در موتور جستجو) قرار می دهند. در اینجا نکاتی برای چگونگی قرار گرفتن صفحهء پروفایل تویترتان در صفحهء اول نتایج موتور جستجو اشاره کرده ایم.

موتور های جستجو

    • یک نام کاربری مرتبط با کسب و کار آنلاین تان و یا اهداف وب سایت تان ایجاد کنید. نام کاربری شما می تواند به ترویج وب سایت شما به عنوان بخشی از URL صفحهء شما و تگ عنوان، تاثیر گذار باشد.
    • نام پروفایل مناسب و مرتبط انتخاب نمایید. این امر موجب افزایش ترافیک صفحه تویتر شما خواهد شد. در ضمن نام کاربری باید با نام پروفایل تویتر شما متفاوت باشد.
    • صفحهء پروفایل تان در تویتر را به وسیله ایجاد لینک در آن ارتقاء دهید. برای افزایش ترافیک وب سایت تویتر تان در پایین صفحه و یا دیگر محل های مشخص در پروفایل تان لینک ها را قرار دهید.
    • از متا تگ توضیحات استفاده کنید و برای ارتقاء و نگه داشتن وب سایت تان در شرایط مناسب، محتوا و مطالب خود را عاقلانه انتخاب نمایید.


از همه مهمتر اینکه تویتر مزایای بسیار متفاوتی نسبت به مزایای بهبود سئو  وب سایت در موتورهای جستجو ارائه می نماید. بنابراین قبل از ایجاد کمپین سئو از طریق شبکه های اجتماعی، باید ابتدا مطمئن شوید که به مزایای SEO در تویتر دسترسی پیدا کرده اید.

– بهینه سازی Tweetها

بهبود سئو Tweetها نیز به شما در ارتقاء، بهبود و توسعه وب سایت شما کمک زیادی می نماید. Tweetها به پروفایل شما در تویتر کمک میکند.

و متعاقباً نام تجاری شما تحت تاثیر این کمک ها قرار خواهد گرفت. تگ عنوان تویت های شما از نام کاربری اشتراک شما و شامل 30 کاراکتر اول آن می باشد.

یکی دیگر از نکات سئوی تویتر قرار دادن کلمات کلیدی در چند واژه اول در مطالب ارسالی می باشد. هنگام تویت کردن های دوباره (retweeting) تکنیک های سئویی در تویتر وجود دارد.

که می توانید آنها را دنبال کنید. به عنوان مثال بهتر است در پایان هر تویت “RT@username” را قرار دهید. به طوری که تعداد زیادی room (فضا) برای قرار دادن کلمات کلیدی در tweet خواهید داشت.

همینطور باید tweet های خود را به 120 کاراکتر محدود نمایید. تا هنگامی که دیگر کاربران اقدام به اضافه کردن “RT@username” نمودند. فضای کافی برای retweet کردن داشته باشند. در غیر این صورت امکان از بین رفتن برخی از قسمت های مطالب ارسالی شما خواهد بود.

تکنیک های سئوی تویتر به آسانی قابل پیاده سازی می باشد. این طراحی سایت کرج رسانه اجتماعی، پتانسیل بسیار بالایی برای چگونگی بهبود سئو وب در موتور جستجو دارد.

شما می توانید مزایای بیشتری از توسعه وب سایت از طریق تویتر را کشف نمایید. روش های جدید توسعهء وب سایت از طریق دیگر شبکه های اجتماعی را نیز کشف و بررسی و امتحان کنید.

ایندکس کردن لینک ها توییتر توسط گوگل امکان پذیر است

گوگل توییت‌های توییتر را ایندکس و خزش می‌کند. یعنی  امکان دارد در نتایج گوگل، برخی از توییت‌های پربازدید را هم مشاهده کنید. اما سوال این است که برای لینک‌ها چطور می باشد؟ چگونه لینک‌ها در توییتر ایندکس می‌شود؟

تا قبل از سال 2015 و گرفتن دسترسی کامل دیتابیس توییتر، مجبور بودن ربات‌های گوگل کل توییتر را برای پیدا کردن توییت‌های مرتبط با کیوردهای سرچ شده توسط کاربران، crawl نمایند. اما در حال حاضر، گوگل دسترسی کامل و real time به دیتابیس توییتر دارد و قادر هستند توییت‌ها را از همان لحظه انتشار، ایندکس نمایند. این قابلیت یعنی هم متن و هم لینک موجود در توییت، ایندکس می‌شود و قادر است به نتایج سرچ گوگل در طراحی سایت در کرج هم وارد گردد.

شایان ذکر است که گوگل تنها 10-5% توییت‌های روزانه توییتر را ایندکس می‌نماید و عملاً امکان ایندکس تمام توییت‌ها وجود ندارد. اما هر چقدر توییت شما از بازخورد بهتری برخوردار باشد و engagement (لایک، شیر، ریپلای، بوک‌مارک) بیشتری دریافت کند، قادر است به ایندکس شدن، نزدیک‌تر گردد

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]