چگونه می توان با هزینه های مقرون به صرفه، وب سایتی با ویژگی های حرفه ای طراحی کرد؟

خانه / آموزشی / چگونه می توان با هزینه های مقرون به صرفه، وب سایتی با ویژگی های حرفه ای طراحی کرد؟

چگونه می توان با هزینه های مقرون به صرفه، وب سایتی با ویژگی های حرفه ای طراحی کرد؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

طراحی وبسایت مقرون به صرفه

طراحی وبسایت مقرون به صرفه

طراحی وبسایت مقرون به صرفه یا بهتر بگویم طراحی سایت با قیمت مناسب. بدان معنی نیست که طراحی آن وب سایت ضعیف است. طراحی وب سایت با هزینهء کم به معنی نداشتن ویژگی های استاندارد و یا جذبه های به خصوص و ویژگی های حیاتی و مهم نیست.
شرکت های طراحی وب سایت در بازار وجود دارد. که با قیمت های بسیار مناسب اقدام به ارائه طراحی وب سایت با ویژگی های بسیار خوب می کنند. از جمله برخی از ویژگی های مهم و ملموس در طراحی وب سایت اینگونه شرکت ها که انتظار می رود. آن را در پکیج های گران تر طراحی وب سایت پیدا کنید. در این مقاله به آن ذکر شده است. با یک بودجه کم و یا به عبارتی مقرون به صرفه چه توقعی می توان از ویژگی های یک طراحی وب سایت داشت؟

برای طراحی یک وب سایت حرفه ای با هزینه مقرون به صرفه، می‌توانید از چند راهکار استفاده کنید:

  • استفاده از قالب‌های آماده: با استفاده از قالب‌های آماده وردپرس، جوملا و… می‌توانید هزینه طراحی وب سایت خود را به حداقل برسانید. این قالب‌ها که اکثراً به صورت رایگان در دسترس هستند، شامل طرح‌های زیبا و قابل تنظیم هستند که به راحتی می‌توانید با تغییر محتوا و افزودن افزونه‌های مورد نیاز، وب سایت خود را طراحی کنید.
  • استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا: استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و… که به صورت رایگان در دسترس هستند، می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به دانش فنی بالا، وب سایت خود را طراحی کنید و محتوای آن را مدیریت کنید.

در اینجا به ویژگی های اصلی که به نظر من طراحی یک وب سایت با بودجه کم هم باید داشته باشد اشاره می کنیم:

  • طراحی وب سایت به روش CSS به عبارت ساده تر، این یک روش مناسب و به مراتب مطلوب مدیریت طراحی وب سایت و صفحه بندی بر اساس گسترش وب سایت می باشد.
  • کد های وب سایتی که در مرحلهء تائید W3C را گذرانیده است. این یک ویژگی مهم در طراحی وب سایتی است. با کد هایی که مراحل تائید را گذرانده و برای ربات های موتورهای جستجو بسیار آسان تر است. که چنین وب سایت هایی را جستجو و بررسی نمایند. بنابراین مراحل ایندکس شدن وب سایت شما سریعتر انجام می گیرد.
  • همهء متا تگ ها باید در طراحی وب سایت شما تکمیل شود. تگ توضیحات در مورد هر صفحه بسیار مهم است. و باید هر صفحه دارای توضیحاتی خاص خود باشد. نه این که توضیحات به صورت کلی و عمومی بارها و بارها برای هر صفحه تکرار شود.
  • یکی دیگر از مهمترین تگ ها، تگ عنوان می باشد. این تگ برای هر صفحهء خاص باید دارای ترکیبی از کلمات کلیدی مهم در عنوان آن باشد. یکبار دیگر ذکر می کنم که تگ عنوان مانند تگ توضیحات نباید به صورت کلی برای هر صفحه تکرار شود. و در واقع باید تگ ها برای هر صفحه منحصر به فرد باشد.

طراحی وب زیبا

  • بدیهی است که می خواهید طراحی سایت در کرج شما زیبا، مدرن و داری صفحه بندی و گرافیک جذاب باشد. و در ضمن درهم و برهم و بی نظم هم به نظر نرسد و حرکت در صفحات آن آسان باشد.
  • آیا وب سایت شما دارای فایل های robot text می باشد؟ آیا برای رفتن به یک چنین وب سایتی باید ساختار وب سایت شما هم شامل چنین فایلی باشد؟ داشتن چنین فایلی بر روی سرور وب سایت شما بسیار مهم می باشد. زیرا این فایل ها به ربات های موتورهای جستجو اعلام می کنند چه فایلی در وب سایت شما برای ایندکس شدن مجاز و چه فایلی برای این کار مجاز نمی باشد.
  • آیا وب سایت شما “نقشه سایت” دارد؟ فایل xml نقشهء سایت به راحتی در گوگل و در پنل مدیریت وب گوگل توسط سازندگان و طراحان وب سایت ارسال می شود. و به ایندکس شدن سریع وب سایت شما توسط گوگل کمک می کند. و در نهایت گوگل از تمامی صفحات موجود در وب سایت شما اطلاع پیدا می کند.
  • می‌توانید با انتخاب شرکت طراحی سایت کرج ، وب سایت حرفه‌ای خود را طراحی کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه‌های طراحی وب سایت به شدت متفاوت است و بسته به نیازهای شما، می‌تواند بسیار بالا یا پایین باشد.

طراحی پکیج وبسایت

  • اما در مورد فرم تعاملی ارتباط چه؟ آیا شرکت طراحی وب سایت شما، فرم تماس را در طراحی سایت در کرج به عنوان بخشی از پکیج خود قرار داده و یا به آن به عنوان هزینهء اضافی نگاه می کند؟
  • تصاویر و عکسهای مرتبط در وب سایت جدید شما چگونه خواهد بود؟ آیا در طراحی وب سایت شما یک کادر مخصوص و مشخص و جمع و جور برای گالری تصاویر خود دارید؟ و یا فقط مجاز به داشتن چند تصویر در کل وب سایت هستید؟
  • در حالی که در مورد موضوع عکس ها صحبت کردیم. باید طرح وب سایت خود را برای داشتن تمامی تصاویر خود در وب سایت آماده کنید و یا طراحان وب سایت با گذاشتن چند عکس مرتبط و تکراری و به صورت اتفاقی در وب سایت که برای شما قابل دسترس نیز نمی باشد، شما را غافلگیرکنند.

این ویژگی هایی بود که به نظر من هر وب سایتی با بودجه های مقرون به صرفه هم در طراحی سایت کرج خود باید بگنجانند. اگر شرکت طراحی وب سایت شما قادر به ارائه چنین ویژگی هایی در طراحی وب سایت به شما نیست. شاید بهتر است به دنبال شرکت های جایگزین دیگری برای ساخت و طراحی وب سایت خود باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]