چهار قدم برای افزایش بازدید کننده از بلاگ ها

خانه / آموزشی / چهار قدم برای افزایش بازدید کننده از بلاگ ها

چهار قدم برای افزایش بازدید کننده از بلاگ ها

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بلاگ

بلاگ ،یکی از رایج ترین شکایاتی که از طرف دارندگان بلاگ شنیده ام این واقعیت است که مهم نیست چقدر سخت تلاش می کنند. آنها نمی توانند بلاگ هایشان را با وجود  100 ها رقابت کننده (نویسندگان صفحات روزانه)پیشرفت بدهند. روزهای اول نیازمند تلاش فراوانی است. بخاطر این که شما باید که سخت کار کنید،بدون این که مطمئن باشیدکه نتیجه ی دلخواه را بدست می آورید.

اگر شما در همچین وضعیت مشابهی هستید، اینجا یک استراتژی ساده که حجم بازدیدکنندگان شما رابه طور حتم زیاد میکند. و شما را قادر می سازد تا ارقام هزاران بازدید کننده ی صفحات طراحی سایت روزانه را بشکنید. در واقع این استراتژی حتی اگر شما در حال حاضر بالاتر از آن نتیجه ی دلخواه هستید. اما اخیراً به یک روند یکنواخت بدون افزایش رسیده اید هم می تواند استفاده شود.

فقط مطمئن شوید که این چهار قدم را همانطور که دقیقاً گفته شده اجرا کنید و 2:30 ساعت در روز روی آن وقت بگذارید. (به طور حتم وقتی که شما زمان بیش تری در اختیار دارید. می توانید زمانی که می خواهید روی هر قدم اختصاص دهید را به نسبت افزایش دهید.)

قدم اول:

مقالات ستونی (1 ساعت در روز)
ا ساعت را صرف فکر کردن،تحقیق کردن و نوشتن مقالات ستونی کنید.حواستان باشد که هدف شما نشر یک مقاله ی ستونی در هر هفته می باشد.اگر این برایتان مقدور نیست هر دو هفته یک بار این کار را انجام دهید.پس یک ساعت از کار شما در روز به این موضوع اختصاص می یابد.به عبارتی دیگر انتظار می رود که مقالات ستونی 5 تا 10 ساعت در هفته وقت بگیرند.

اگر شما با این اصطلاح(مقالات ستونی) آشنا نیستید. یک مقاله ی ستونی چیزی نیست جز یک مقاله ی بلند و ساختار یافته که هدف آن رساندن حجم زیادی از اطلاعات با ارزش به بینندگان آینده است. اگر شما یک بلاگ طراحی وب دارید، برای مثال،می توانید یک مقاله با “100 منبع آزاد برای طراحان” بنویسید.

اینجا یکسری ایده برای مقالات ستونی هست:

  • ایجاد یک لیست خیلی بزرگ از منابع
  • نوشتن یک صفحه ی آموزشی، که به مردم چیزی را آموزش دهد
  • پیدا کردن یک راه حل برای مشکلات رایج در زمینه کاریتان و نوشتن در مورد آن
  • نوشتن یک آنالیز عمیق در مورد موضوعی که مردمبه طور سطحی در مورد آن صحبت می کنند.

زمانی که بازدید کنندگان برای خواندن مقاله ی ستونی شما می آیند شما انتظار دارید که آنها عکس العمل های زیر را داشته باشند:
–    این واقعاً شگفت انگیز است
–    بهتر است این لینک راذخیره کنم
–    بهتر است که من به این موضوع در سایتم و همچنین تویتر اشاره کنم تا خوانندگان سایتم و دوستانم راجع به آن بدانند.

قدم دوم:

شبکه بندی(30 دقیقه در روز)
شبکه بندی کار حیاتی است ،به خصوص زمانی که شما تازه کارتان را راه انداخته اید.30 دقیقه ای که در روز میخواهید به آن اختصاص دهید. می تواند بینابین کارتان باشد:

  • نظر گذاشتن روی دیگر بلاگ ها در زمینه کاریتان
  • پیوند به متن های بلاگ دارندگان دیگر در زمینه کاری شما
  • تعامل با دارندگان بلاگ های دیگر توسط ایمیل وIM یا تویتر

به خاطر داشته باشید که هدف شما ایجاد روابط اصیل است. بنابراین به مردم به خاطر اینکه فکر می کنید آنها می توانند کمکی برای ارتقا بلاگ شما باشند نزدیک نشوید. با آنها ارتباط برقرار کنید به این خاطر که به شغلشان احترام میگذارید. و بخاطر اینکه معتقدید هر دوی شما باهم  می توانید ارتقا بیابید.

قدم سوم:

(تبلیغ)(30 دقیقه هر روز):
اولین مرحله در اینجا تبلیغ مقاله ی ستونی است.هر زمان که شما یکی از این مقالات را منتشر کردید باید در هر مسیری که می توانید آن را مطرح کنید(تبلیغ کنید).
مثال ها شامل:

  • در شبکه تان به مردم اجازه بدهید در مورد مقاله بدانند
  • به وبلاگ نویسان و مدیران طراحی سایت در کرج در حوزه های کاری مرتبط اجازه دهید تا در مورد آن بدانند
  • و دوست هایی داشته باشید تا بتوانید مقاله تان را در طراحی سایت کرج های ازقبل ذخیره شده ثبت کنید
  • و دوست هایی داشته باشید برای تویتر کردن مقاله
  • در مورد مقاله تان در انجمن ها و گروه های خبری آنلاین پست بگذارید

اگر زمانی باقی ماند، به بهینه سازی موتور های جست و جو،رسانه های بازاریابی اجتماعی و فعالیت ها اختصاص دهید تا بلاگ تان رابه طور کلی ارتقا دهید.آنهایی که می توانند با استفاده از جست و جوی کلمات کلیدی  طبقه بندی بشوند تا بلاگ شما را از روی فیس بوک و بلاگ های مهمان ارتقا دهند  .

قدم چهارم:

پست های عادی(30 دقیقه در روز)
مثل یک انسان که نمی تواند فقط با نان زنده باشد، یک بلاگ هم فقط با نوشتن مقالات حیاتی نمی تواند ادامه دهد.پست های عادی،آنهایی هستند که شما آنها را به طور مداوم در بلاگ تان منتشر می کنید0(بین مقالات ستونی)برای مثال شما می توانید یک مقاله ی ستونی را هر دوشنبه و هر پست عادی را از سه شنبه تا جمعه منتشر کنید.

اینجا یکسری ایده برای پست های عادی هست:

  • پستی که به یک مقاله روی بلاگ یا وب سایت دیگری پیوند داده شود و شامل نظرتان در مورد آن باشد.
  • یک پست که به خوانندگان شما در مورد اخبار زمینه ی کاریتان اطلاع رسانی کند.
  • و پستی که از خوانندگان شما سوال می پرسد و هدف آن شروع یک بحث و گفت و گو است.
  • پستی که روی منبع یا فوت و فن جدیدی که شما آن را پیدا کرده اید و برای خوانندگانتان مفید است تأکید می کند.

در حالی که مقالات ستونی برای ارتقاء بلاگ تان و آوردن ایده های جدید به خارج خیلی لازم است. پست های عادی، اونهایی هستند که در متنشان تنوع به وجود می آورند و خوانندگانتان را نگه  می دارند.

 تازه‌سازی محتوا

یکی از روش‌های هک سئو تازه‌سازی محتوا است که خیلی‌ها برای بالا بردن بازدید سایت از آن مورد استفاده قرار می دهند. اصولا در این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت خود پاک نمایید و به جای آن بخش‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.
ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این می باد که از کاربران بخواهید نظرات یا نقد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرات بنویسند. در این حالت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه قادر هستید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را زنده نگه‌دارید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]