چرا نام دامنهء org. بهترین فرمت برای وب سایت شماست؟

خانه / آموزشی / چرا نام دامنهء org. بهترین فرمت برای وب سایت شماست؟

چرا نام دامنهء org. بهترین فرمت برای وب سایت شماست؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

دامنهء org

دامنهء org ،چرا نام دامنه org. ثبت می شود؟ و یا چرا ثبت نمی شود؟ اگر در حال ساخت سایت و در حال جستجو و بررسی ثبت دامنه هستید. باید بدانید نام دامنهء org انتخاب بسیار خوبی می تواند باشد. نام دامنهء org باعث ایجاد اعتماد و اعتبار فوری در دید بازدیدکنندگان طراحی سایت شما خواهد شد.

در نظر آنها به عنوان شخصی خواهید بود که فقط به فکر پول در آوردن نبوده بلکه متعهد به ساخت و ایجاد فضای بهتری در این دنیا می باشد.

دامنه .org یکی از نوع‌های دامنه‌های اینترنتی (TLD) می‌باشد. مخفف عبارت “organization” است و در ابتدا برای سازمان‌ها و ارگان‌های غیرانتفاعی طراحی شده بود، اما امروزه ممکن است هر شخصی از آن استفاده کند.
دامنه‌های .org برای وب‌سایت‌هایی که به عنوان محلی برای ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات غیرتجاری استفاده می‌شوند، مناسب هستند. بسیاری از سازمان‌ها، ارگان‌های غیرانتفاعی، بنیاد‌ها، جامعه‌های محلی، و حتی برخی شرکت‌ها نیز از دامنه .org استفاده می‌کنند.
امروزه برخی از وب‌سایت‌های تجاری نیز از دامنه .org استفاده می‌کنند، اما در کل، دامنه .org به‌عنوان یک دامنه اختصاصی برای سازمان‌های غیرانتفاعی و محتوای غیرتجاری شناخته شده است.

دامنهء org. از نظر جنبه های بسیار دیگری، با دیگر نام های دامنهء موجود یکسان می باشد. اما با افزودن ارزش از دید بازدیدکنندگان، اعتماد به نفس بیشتری به شما و وب سایت تان خواهد داد. نام دامنهء org یکی از بهترین و اصلی ترین سطح های دامنه های موجود در فضای اینترنت می باشد. این بدان معنی است که این نام دامنه یکی از گزینه های اول انتخاب افراد می باشد.

بعلاوه نام دامنه org. به خوبی شناخته شده و وب سایت هایی با این فرمت از نام دامنه به عنوان وب سایت های مرجع شناخته شده اند. از آنجایی که این نام دامنه در فضای وب به خوبی شناخته شده است. به کرات به عنوان انتخاب جایگزین محبوب استفاده می شود اما با نام دامنهء com. بسیار رقابتی می باشد.

خلاصهء کلمهء organization می باشد.

این هم یکی از دلایلی است که حس خوبی ایجاد کرده و همانطور که می دانید. سابقاً به طور انحصاری برای سازمانهای غیر انتفاعی و یا سازمانهای خیریه استفاده می شده است. این نام دامنه برای تیم های ورزشی، باشگاه های کودکان، سازمانهای مذهبی و اجتماعی، سازمانهای زیست محیطی و دیگر گروههای سبز بسیار مناسب می باشد.

اگر تمایل به ساخت سایت برای یک گروه در مدرسه و یا دانش آموختگان دارید. و یا در پی ساخت طراحی سایت در کرج برای یک باشگاه بهداشتی و یا موسسه فرهنگی هستید. انتخاب نام دامنهء org. بهترین گزینهء شماست. و سطح کلاس مجموعهء وب سایت های سازمانی شما با این انتخاب خود به خود جداسازی و طبقه بندی می شود.

هر شخصی هم اکنون می تواند نام دامنهء org. برای خود ثبت کند و لازم نیست اسناد و یا مدارکی به جهت اثبات وجود سازمان غیر انتفاعی خود و یا هر سازمان دیگری ارسال نمایید. فرایند ثبت نام دامنهء org. بسیار ساده، بدون هیچ زحمت و رایگان می باشد.

کسب و کارهای اینترنتی

همچنین کسب و کارهای اینترنتی که کار تجارت الکترونیک انجام می دهند نیز می توانند نام دامنه org. برای خود ثبت نمایند. این امر باعث ایجاد اعتماد برای هر سازمان خیریهء مرتبط با کسب و کار شما خواهد شد.

همچنین ثبت این نام دامنه و دیگر نام دامنه های سطح بالا می تواند در محافظت از نام تجاری و علامت تجاری شما که در ارتباط با نام کسب و کار اینترنتی شماست، کمک زیادی نماید.

بنابراین اگر تصمیم به ثبت نام دامنه دارید، org. راه پیش روی شماست! این انتخاب در واقع کمکی برای ایجاد اعتبار اولیه و فوری، بسیار محبوب و شناخته شده است. جایگزین ایده آل و محبوب برای نام دامنهء org. برای موسسات خیریه و یا دیگر سازمانها، نام دامنهء com. می باشد.

مزایای دامنه org

هنگامی که استفاده از دامنه ی.com در طراحی سایت بسیار مرسوم بود یک آژانس تبلیغاتی تصمیم بر این گرفت که با استفاده از دامنه اورج شرکت غیر تجاری و غیر دولتی خود را برای نمایش بگذارد و در حقیقت با این کار غیر تجاری بودن خود را برای همه مشخص کند. معمولا .com بسیار بهتر از .org است اما اگر شما قادر باشید یک نام دامنه ی .com به ارزش و هزینه ی بالا به ثبت برسانید و تنها هزینه ی پایینی برای نسخه ی دامنه اورج پرداخت کنید می توانید بقیه ی هزینه ها را صرف بازاریابی کنید و به این صورت دامنه اورج قادر است گزینه بهتری برای شما باشد. همچنین اگر شما یک سرویس رایگان را ارائه می دهید و یا سازمانی دولتی نیستید استفاده از دامنه اورج می تواند تجارت شما را برای افراد قابل اعتمادتر نشان دهد و به این ترتیب افراد اعتماد بیشتری به کار شما خواهند نمود.

هیچ شرایط اضافی و یا ضرورتی برای ارائه اسناد و مدارکی برای ثبت نام دامنهء org. وجود ندارد. این انتخاب فرصتی است برای شما تا صدایی برای تغییر در جهان باشید. بنابراین شروع کنید و هنگام ساخت طراحی سایت کرج شخصی خود و یا وب سایت تجاری همانند وب سایت های سازمانی، گروهها و مدرسه و موسسات خیریه، از نام دامنهء org. استفاده کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]