چرا عنوان صفحات وب برای بهینه سازی موتورهای جستجو خیلی مهم هستند؟

خانه / آموزشی / چرا عنوان صفحات وب برای بهینه سازی موتورهای جستجو خیلی مهم هستند؟

چرا عنوان صفحات وب برای بهینه سازی موتورهای جستجو خیلی مهم هستند؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

عنوان صفحات وب

عنوان صفحات وب ، عنوان صفحات وب از مهمترین و اثر گذار ترین بخش ها در بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو می باشند.
به طور خلاصه اگر شما به دنبال یک عبارت مشخص برای جستو جو در اینترنت مخصوصا گوگل هستید. حتماٌ باید برچسب عنوان خود را تا حد ممکن نزدیک به عبارت مورد نظر بسازید.

در واقع شما باید فکر کنید که کاربران اینترنتی چه چیزی را جستجو می کنند. تا بتوانند شما را پیدا کنند و شما نیز تیتر صفحات خود را منطبق با آن درست کنید.

(در حالت ایده ال، عنوان متن صفحه  شما باید دقیقاٌ عبارت مورد نظرتان باشد. بنابراین اگر شما عبارت”نکات ماهیگیری سالمون” رو می خواهید. برچسب عنوان شما باید همان “نکات ماهیگیری سالمون ” باشد.)
اگر کمی در موتور جستجوی گوگل تحقیق کنید. نمونه های زیادی از صفحات نسبتاٌ ضعیف را خواهید دید که در 10 تا نتیجه ی اول جستوجو  گوگل قرار میگیرند. زیرا برچسب های عنوان صفحات طراحی سایت آنها با عبارت مورد نظر برای جست و جو شروع می شود .
(واضح است که )محتوی تیتر  عنوان صفحه سایت تاثیر زیادی روی مرتبط بودن و درجه بندی نتایج گوگل دارد.

چرا عنوان های صفحات وب سایت ها مهم هستند؟

برچسب عنوان صفحات وب سایت به موتور های جست و جو اطلاع می دهد که محتوی صفحه سایت در مورد چیست. اما می دانیم که فاکتور های داخل صفحه تنها قسمت کوچکی از تصویر هستند. بلکه این فاکتور های خارج از صفحه چیزی که ما “نمای داخلی لینک” می نامیم هستند. که بیشترین تاثیر را به طور کاربردی در بخش های رقابتی دارند. عنوان متن شما تاثیر زیادی روی نمای داخلی لینک شما دارد.

آنالیز متن لینک داخلی

با استفاده از مرورگر سایت (open site explorer) صفحاتی که بیش ترین لینک به طراحی سایت در کرج شما می شود را ببینید. و فکر میکنم جالب باشد که ببینید متن این لینک ها چه چیزی بوده است.
به این علت که تا بحال هیچ لینک عمدی که کاری روی آن انجام شده باشد به سایت شما احتمالا انجام نشده است. پس نتیجه مشاهده شده در واقع یک نتیجه واقعی می باشد.

وقتی لینک های جدیدی  برای وب سایت دریافت می کنید،متن لینک  سایت همیشه یکی از موارد زیر خواهد بود:

1.    برچسب عنوان
2.    عنوان اصلی
3.    URL کامل صفحه
4.    عنوان یا نام دامنه  وب سایت
5.    برخی توضیحات قابل توجه دیگر (که شامل تعدادی یا همه ی کلمات کلیدی هستند.)
6.    برخی متن های تصادفی دیگر
چیزهایی مثل نام دامنه وب سایت، مسیر و آدرس سایت و برچسب عنوان صفحات طراحی سایت کرج ممکن است فاکتور های رتبه بندی مستقیمی نباشند. اما در گرفتن لینک های داخلی مشارکت می کنند که شامل کلمات کلیدی درستی هستند.

نتایج غیر علمی اما مفید
من 190 لینک که به 5 تا از صفحات رده بالای من میروند. را آنالیز کرده ام. اگرچه این یک نمونه ی بزرگ نیست اما به ما ایده ای تقریبی از یک نمای لینک داخلی طبیعی می دهد.

این چه معنی برای شما دارد؟

39% از لینک هایی که من دیده ام متن لینک خود را استفاده می کنند. و بیشتر آن بدردبخور و مرتبط بود. این موضوع خوب است. بخاطر اینکه طبیعی است که پراکندگی متن لینک ها رو داشته باشیم. یک متن خوب همیشه نمایی طبیعی تر ایجاد می کند. که این الگوی دراز مدت را دنبال می کند.

نتیجه به دست آمده:

1- ” نام دامنه” ی خود را با دقت انتخاب کنید. به این منظور بهتر است متن لینک را از بیش تر متن تان که لینک ها را دریافت می کند بردارید. سعی نمایید که کلمات کلیدی در نام دامنه سایت شما باشد.
•    به همین دلیل است که دامنه هایی که کاملاً با متن و کلمات کلیدی منطبق هستند سالها پایدار می مانند.

اگرچه Google penguin update ممکنه تغییرشان بدهد اما هنوز نمی توان در این مورد زود قضاوت کرد.
2-عناوین صفحات سایت طراحی سایت در کرج را با دقت انتخاب کنید.تا جایی که ممکن است آنها را نزدیک به عبارت مورد نظرتان برای جست و جو انتخاب کنید.
3- گرفتن لینک ها با کلمات کلیدی در عناوین بسیار به رتبه بندی شما کمک خواهد کرد.
4-متن عنوان اصلی صفحات سایت به اندازه ای که باید استفاده گردد استفاده نمی شود. بهتر است که روی جذاب کردن عناوین صفحات سایت تمرکز کنید. تا اینکه آنها را از کلمات کلیدی پر کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]