چرا در طراحی سایت مسیر بندی سایت مهم است؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / چرا در طراحی سایت مسیر بندی سایت مهم است؟

چرا در طراحی سایت مسیر بندی سایت مهم است؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

مسیر بندی سایت

مسیر بندی سایت ، خوانندگان وب سایت معمولا کم طاقت هستند. و اگر یافتن سایتی برایشان مشکل باشد به سادگی آن را رها می کنند. (مسیر بندی سایت) جستجوی سایت ها به این دلیل سخت است. که لینک های آن مشخص نبوده و زمانی که از آن خارج می شوند دیگر امکان بازگشت ندارند. مسیربندی وبسایت ها یکی از مسائل کلیدی برای انتخاب یک سایت خوب است.

در طراحی سایت باید مسیربندی سایت ها را به نحوی ایجاد کرد. برای بیشتر افراد آسان و قابل فهم باشد. اگرچه همیشه جایی برای خلاقیت وجود دارد. اما در این مورد سایت ها ترجیح می دهند نوعی مسیربندی مشابه داشته باشند.

مسیربندی سایت مناسب شمار صفحات نمایش داده شده در صفحه ی باز هر بازدید کننده افزایش می دهد. همین امر باعث افزایش ثبت نام در سایت شما شده، تعداد نفرات عضو در سایت شما را بالاتر برده و سایت شما را تبدیل به یک سایت موفق می کند.

طراحی مسیر بندی سایت

طراحی مسیر بندی سایت به معنی ایجاد یک ساختار منطقی و جذاب برای طراحی سایت شما است که به کاربران کمک می‌کند به راحتی در طراحی سایت در کرج شما جستجو کنند و به محتوای مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

برای طراحی مسیر بندی سایت، ابتدا باید برنامه کلی وب سایت خود را بررسی کنید و محتوا و صفحات مختلف آن را شناسایی کنید. سپس، باید یک نقشه سایت ایجاد کنید که شامل لیست تمام صفحات وب سایت شما باشد.

بعد از ایجاد نقشه سایت، باید به مرتبه بندی صفحات وب سایت بپردازید و یک ساختار منطقی و سلسله مراتبی برای آن‌ها ایجاد کنید. بهتر است صفحات مرتبط با هم در یک دسته بندی قرار گیرند و از زیرصفحات استفاده شود تا کاربران به راحتی به محتوای مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

همچنین، بهتر است در طراحی مسیر بندی سایت از نام گذاری مناسب برای صفحات استفاده کنید تا کاربران به راحتی بتوانند به دنبال محتوای مورد نظرشان بگردند.

در نهایت، باید این مسیر بندی را در سایت خود پیاده سازی کنید و از آن اطمینان حاصل کنید که کاربران به راحتی به محتوای مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

طراحی وبسایت

تقریبا در هر وب سایتی مسیر راهنما بخش مهمی از طراحی آن است. این کمک ناوبرهای کوچک نه تنها به افرادی که در طراحی سایت در کرج هستند. بلکه به گوگل در اینکه سایت چگونه ساختار یافته نیز کمک می کند.

به همین خاطر حساسیت زیادی برای افزودن این مسیریاب مفید وجود دارد. همین طور مسیر راهنما یکی از سیگنال های رتبه بندیهای سایت محسوب می شود. هر دو ادعا دارند که بردکرامب ممکن است یک فاکتور رتبه دهی باشد. بیایید خودمان نگاهی به نحوه کارکرد آن بیندازیم.

در دنیای امروز یکی از ملزومات بی قید و شرط هر گونه فعالیت وجود سایت است. و تقریبا هیچ شرکت و کسب و کاری نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که هیچ سایتی ندارد. هدف ما در منسیکس ارائه مناسب ترین خدمات برای طراحی سایت کرج و کلیه کسب کارها در اقصی از نقاط دنیا است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]