چرا تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند؟

خانه / آموزشی / چرا تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند؟

چرا تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

تبلیغات اینترنتی ویروسی

چرا تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند؟ علت این قدرت در چیست ؟
در طراحی سایت در کرج به این سوالات شما پاسخ داده ایم .
تبلیغات اینترنتی ویروسی در واقع هنر تشویق کاربران اینترنتی برای مشاهدهء تبلیغات شما در سراسر اینترنت آن هم بدون هزینه می باشد. این نوع تبلیغات اینترنتی بسیار موثر، ساده و در عین حال بسیار سریع می باشد.

به عنوان مثال شما با یک آگهی و ارسال آن به 100 نفر که این 100 نفر اگهی شما را به 100 نفر دیگر ارسال می نمایند. (10000 نفر در چند ساعت) و این 100 نفر دوم هر یک حداقل به 10 نفر و… این بدان معنی است که 1/000/000 نفر تبلیغات اینترنتی شما را در یک روز مشاهده خواهند کرد.

این روش بسیار ساده و رایگان است و در عرض چند دقیقه انجام می شود. اگر چه بدون شک طرح اصلی انجام این کار طولانی تر است. بنابراین باید بدانید که چگونه می توان از طریق تکنیک های تبلیغات به صورت ویروسی، بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی ر به هیجان آورد؟

شایع ترین روش ها

شایع ترین روش ها برای رسیدن به این هدف از طریق ترویج یک طراحی سایت است. که ایمیل و پیغام های فوری ارسال می کند.

تبلیغات ویروسی (بازاریابی ایمیل) عملاً رایگان است اما در واقع به طور کامل بدون هزینه هم نیست. زیرا برای این کار شما نیاز به اینترنت و کام‍پیوتر دارید. هرچند شاید بتوانید آن را در کافی نت و در هر جایی انجام دهید.

تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی کاملاً با دقت و هدفمند می باشد. چگونه می توان با انجام این کار به هدف خود که حتماً افزایش فروش و رونق کسب و کار آنلاین شماست رسید؟!

خوب باید بگویم که نسبتاً کار ساده ای است. کافی است بدانید ” کبوتر با کبوتر باز با باز” مثلاً اگر شما 100 پیغام به صورت ایمیل در مورد یکی از جدیدترین محصولات تان که یک بازی کامپیوتری است.

برای افراد بازنشسته بفرستید. گردش و پروسه ارسال ایمیل ها به صورت ویروسی به 1000 نفر هم نخواهد رسید. اما اگر همان 100 ایمیل را برای نوجوانان ارسال کنید. قطعاً و به سرعت به همان عدد 1/000/000 خواهید رسید.

این هدف با سهولت یک کلیک بدان معنی است که پاسخ کارتان را فوراً دریافت کرده اید. سرعت ارسال پیغامها به صورتی است که تبلیغات اینترنتی اگر هنگام صبح ارسال شود.

ویروسی در اینترنت

به صورت ویروسی در اینترنت خواهد گشت. و بعد از گذشت یک ساعت کلیک خورده و در اسرع وقت افراد آن را دریافت خواهند کرد. این کار کاملاً مفید واقع خواهد شد و باید حتماً بر روی آن سرمایه گذاری کرده و وقت صرف کنید.

با این حال به دلیل اینکه تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی بسیار سریع انجام می گیرد. طرح ها و نقشه های تبلیغاتی و موضوعات و محتوای آگهی شما نیز باید در اسرع وقت فراهم باشد.

برای مثال اگر تولید کنندهء بازی کامپیوتری یک کوپن 20٪ تخفیف برای افرادی که نرم افزار بازی خود را از روز پانزدهم ماه استفاده کرده اند، ارائه می کند. پس باید آماده ارسال ایمیل یا پیغام های فوری تا قبل از روز پانزدم باشید.

در واقع تا پایان روز 14 فرصت دارید تا اطلاع رسانی کنید. اما ریسک آن بالاست و ممکن است پیغامهای شما پاک شده و یا فراموش شود. و تعدادی از افراد روز شانزدهم آن را دریافت کنند.

تبلیغات اینترنتی

پس این فرم از تبلیغات اینترنتی را به چه صورتی باید ارسال کرد؟ من برخی از انواع روش های معمول را برای شما توضیح خواهم داد. اما در واقع بهترین آنها بسیار غیرمعمول، منحصر به فرد و خلاقانه می باشد.

باید بتوانید از شوخی ها و یا سرگرمی های مناسب و معمول در محتوای ایمیل و البته منطبق با موضوع آگهی تبلیغات اینترنتی خود استفاده نمایید.

سالها پیش برخی از این نمونه هایی از این دست از مراکز پشتیبانی کامپیوتر ارسال می شد. من شرط می بندم بعضی افراد روزی چند صد تا از این پیغام ها دریافت می کردند.

مثلاً اگر کار شما فروش دانهء پرندگان است. باید عکس پرندگان مختلف را برای افراد ارسال نمایید و یا اگر کار شما فروش لاستیک ماشین است. می توانید از عکسهای ماشین های مسابقه استفاده نمایید.

حتی می توانید توصیه های شخصی خود را ارسال نمایید. البته اگر تعداد قابل قبولی از مخاطبان شما می دانند که شما در مورد چیزی که صحبت می کنید. تخصص داشته و به موضوع اشراف کامل دارید.

در پایان هر ایمیل باید از لینک مستقیم صفحهء فروش طراحی سایت در کرج تان استفاده نمایید و آن را در ایمیل قرار دهید. این گونه تبلیغات اینترنتی و پیغام های ویروسی از طریق ایمیل معمولاً توسط افراد بدون ویرایش مجدداً ارسال می شود. و در این صورت لینک آدرس طراحی سایت کرج شما از طریق تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی در سرتاسر وب ارسال خواهد شد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]