پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت

پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

پشتیبانی سایت بعد طراحی

پشتیبانی سایت بعد طراحی ، شما به جای داشتن یک تیم طراح سایت و برنامه نویس یا پرداخت هزینه بالا به یک شرکت طراحی سایت میتوانید از سرویس پشتیبانی سایت منسیکس (( شرکت طراحی سایت در کرج )) استفاده کنید . یک پشتیبانی حرفه ای شما را قادر خواهد ساخت که اهداف تجاری خود را به خوبی عملی کنید و به شما کمک میکند که هزینه های تبلیغاتی و پویا سازی سایت خود را کاهش داده و طراحی سایت در کرج خود را کارآمدتر کنید.

پشتیبانی وب سایت بعد از طراحی سایت سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بروز نگه دارید و کمک می کند که ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید .

طراحی سایت با هر قابلیتی که دارد بدون محتوا هیچ ارزشی ندارد. و به هیچ عنوان سایت بهینه ای بشمار نمی آید. و اما محتوای سایت است که طراحی سایت شما را باارزش می کند.

بالاترین هزینه را نگهداری و پشتیبانی سایت و افزودن محتوای سایت دارا میباشد. در ضمن یک سایت بدون بهینه سازی و سئو آن نمی تواند یک وب سایت موفق باشد و تعداد کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. پس پشتیبانی سایت یک اصل بسیار مهم در ایجاد یک کسب و کار اینترنتی میباشد.

وظایف پشتیبان وبسایت بعد از طراحی وبسایت

افزایش بازدید سایت بعد از طراحی سایت
افزایش رنک وب سایت
مدیریت و نگهداری از محتوا
زیبایی وب سایت
مدیریت محتوای سایت
جمع آوری و تولید محتوای سایت
طراحی بنر , طراحی لوگو و تصاویر اسلاید شو بزرگ
طراحی فیلم , بنرهای متحرک و فایل صوتی مورد نیاز سایت
بروزرسانی بخش محصولات فروشگاه آنلاین
عکاسی صنعتی , فیلمبرداری از محصولات شما برای استفاده در وب سایت
ثبت سایت در دایرکتوری ها , ثبت سایت در جستجوگر ها و معرفی لینک صفحات بهینه سازی شده در جستجوگرها …
راه اندازی بخشهای مورد نیاز و جدید برای وب سایت شما مانند ساخت انواع فرم , ساخت انجمن , توسعه و افزایش امکانات فروشگاه آنلاین و …
در دسترس بودن برای پاسخ به سوالات شما
رفع اشکالات وب سایت بعد از طراحی سایت
آموزش مدیریت سایت و کار با نرم افزار طراحی سایت
و …
و ارتباط شما با شرکت طراحی سایت جز وظایف کلی پشتیبان وب سایت است.

شما وقتی طراحی سایت را انجام می دهید. هر گونه سوال پرسش و نیاز در مورد سایت از صفر تا صد را می توانید به یک پشتیبانی وب سایت حرفه ای بسپارید.

انواع پشتیبانی بعد از طراحی وبسایت

پشتیبانی فنی بعد از طراحی سایت

تیم فنی پشتیبانی کننده وظیفه به روز رسانی افزونه ها و همچنین پشتیبانی از سیستم مدیریت محتوایی که برای شما توسعه داده اند را دارند. ایجاد پشتیبان به صورت روزانه از فایل های سایت نیز واجب است که این مورد نیز بر عهده تیم فنی است.

پشتیبانی محتوا در طراحی سایت

فعالیت تیم تولید محتوا که وظیفه تولید محتوا را برای سایت دارند به چند بخش تقسیم بندی می شود. بخشی از فعالیت این تیم مربوط به ترجمه و تولید مقالات مربط با کسب و کار شما را دارد و بخش دیگری نیز مربوط به مدیریت محتوا و موارد مربوط به آن را بعد از طراحی سایت کرج است.

پشتیبانی بخش گرافیک بعد از طراحی سایت

بخش دیگری که شما نیاز به پشتیبانی در آن زمینه ردارید، گرافیک سایت است.اگر در طراحی سایت خود به مشکل گرافیکی برخوردید برای مثال رنگ و یا تصوصری در طراحی سایت شما استفاده شده بود که نیاز به تغییر داشت باید به تیم پشتیبان گرافیک خود رجوع کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]