نکات بهینه سازی برای ارتقای رنک الکسا

خانه / آموزشی / نکات بهینه سازی برای ارتقای رنک الکسا

نکات بهینه سازی برای ارتقای رنک الکسا

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

رنک الکسا

رنک الکسا

رنک الکسا ،پس از سال ها ثبات در جایگاه اول الکسا ، بالاخره فیسبوک توانست گوگل را به جایگاه دوم براند و خود صدرنشین الکسا شود. بعد از دو سال که فیسبوک جایگاه دوم الکسا را اشغال کرده بود. در آخرین به روز رسانی سایت الکسا یک معجزه رخ داد و فیسبوک توانست به جایگاه اول الکسا صعود کند.

همانطور که می دانیم گوگل مقام اول را در میان موتورهای جستجو و  فیس بوک مقام اول را در میان شبکه های اجتماعی دارند. و هر روز میلیون ها نفر از این دو طراحی سایت کرج بازدید می کنند. با این حال سقوط گوگل به جایگاه دوم برای همه غیرقابل باور و غیرمنتظرانه بود. این مساله عدم قطعیت و ثبات را در دنیای اینترنت ثابت میکند و اینکه ممکن است هر کسی  این گوی سبقت را به دیگری پاس دهد حتی گوگل!

شاید اولین دلیلی که برای این موفقیت فیسبوک به ذهن هر کسی خطور کند ، رابط کاربری قوی فیسبوک باشد و اینکه تجربه متفاوتی برای کاربرانش مهیا کرد و این حاصل تلاش های پی در پی تیم فیسبوک در هر چه بهتر کردن آن است . به هر حال باید این موفقیت بزرگ را به فیسبوک تبریک گفت و خاطر نشان کرد که گوگل هنوز هم به عنوان برترین موتور جستجو شناخته می شود.

در ادامه قصد داریم  نکات مفیدی را در رابطه با بهینه سازی سایت بیان کنیم که به کار بستن آنها در بهبود رتبه الکسا به صاحبان وب سایت ها کمک می کند:

1. اولین و مهمترین نکته:

همین الآن به وب سایت ALEXA.COM بروید و ثبت نام کنید. بعد نوار ابزار مخصوص خود را دانلود کنید و آن را برای دانلود روی وب سایت خود قرار دهید. از دوستانتان بخواهید که آن را دانلود کنند و با آن به گشت و گذار در وب بپردازند. یا حتی آنها را تشویق کنید به سایت شما در هر بار ورود به سیستم سر بزنند.

2. یک متاتگ توضیحات برای وب سایت خود قرار دهید. و چند کلمه کلیدی مرتبط  و محبوب را در متاتگ کلمات کلیدی قرار دهید. این موضوع ضمن تاثیر در رنک الکسا یکی از مهمترین نکات بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد.

3. در واقع شما نمی توانید متوجه شوید که چند نفر نوار ابزار الکسای شما را دانلود کرده اند. به خصوص اگر در حال حاضر ترافیک بالایی داشته باشید. بنابراین ویجت رایگان الکسا را نیز نصب کنید. و از این طریق جزئیات بیشتری مانند رتبه و تعداد لینک های ورودی را دریافت کنید.

4. شما همیشه می توانید تبلیغات کلیکی روی موتورهای جستجو را خریداری کنید. شاید معرفی متدهای پرداختی در بحث بهینه سازی وب سایت برای عده ای خوشایند نباشد. ولی قطعا این یک راه معتبر است و راهی است که شما می توانید بعد از همه روش های دیگر آن را امتحان کنید.

5. نوار ابزار الکسا وب سایت خود را در انجمن ها قرار دهید. به ویژه در انجمن هایی با موضوع بهینه سازی و طراحی سایت با انجام این کار برای شما لینک پشتیبان ایجاد می شود. که در نتایج جستجوی وب سایت شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

6. کاری را انجام دهید که ما انجام می دهیم!

کمی زمان بگذارید و راه هایی را برای افزایش رتبه الکسا پیدا کنید. و در اختیار خوانندگان وبلاگ تان قرار دهید. تعدادی پست مهمان برای وبلاگ های دیگر بنویسید و از صاحبان آنها بخواهید آنها را منتظر کنند. و مطمئن شوید لینک شما در آن پست قرار می دهند. این کار حتی از اینکه نوار ابزار الکسای شما را دانلود کنند، نتیجه بهتری دارد.

7. از ویژگی های Web 2.0 برای ارتقای نوار ابزار الکسای خود استفاده کنید. به عنوان مثال روی وب سایت های شبکه های اجتماعی برای خود یک صفحه بسازید.

8. از تکنیک های بازاریابی مقاله استفاده کنید

و مقالاتی در مورد الکسا بنویسید. و مقاله خود را روی طراحی سایت در کرج های معتبر مقاله نویسی منتشر کنید.

9. مهمتر از همه موارد ذکر شده در بالا و نکته ای بیشتر از هر یک از آنها بر روی رتبه الکسای شما تاثیر می گذارد و باعث می شود. رتبه شما به طور مرتب و بدون شکست بالا رود این است که محتوای غنی و ارزشمند ایجاد کنید. به این معنی که محتوای شما سطح اطلاعات خوانندگانتان را بالا ببرد و با کلمات کلیدی که برای وب سایت خود انتخاب کرده اید، مطابقت داشته باشد. این موضوع یکی از مباحث اصلی در بهینه سازی نیز می باشد.

بهبود سئو سایت برای افزایش رتبه الکسا

یکی از بهترین و معقولانه ترین روش ها برای بهبود رتبه الکسا سایت، بهبود سئو سایت و بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل امی باشد. در فضای دیجیتال مارکتینگ امروز سئو سایت حرف اول و آخر را می زند، چی بهتر است هر چه زود تر برای بهبود سئوی سایت خود یک استراتژی طراحی نمایید.

بهبود رتبه در الکسا با به روز رسانی مطالب
  1. محتوای با کیفیت: ارائه محتوای با کیفیت و مفید برای مخاطبان می‌تواند به بهبود رتبه الکسا کمک کند. محتوای جذاب، مفید و متنوع باعث جلب توجه کاربران و افزایش تعداد بازدیدها و بازگشتی‌ها می‌شود.
  2. به‌روزرسانی مداوم: به‌روز بودن محتوا باعث می‌شود الکسا و دیگر موتورهای جستجو محتوای وب‌سایت را به عنوان مطلب جدید در نظر بگیرند و آن را برای کاربران جذاب‌تر کنند. به روزرسانی با موضوعات جدید، اخبار و اطلاعات جدید می‌تواند موثر باشد.

 کلمات کلیدی مرتبط در طراحی سایت در کرج

هر وبسایت برای موفق شدن نیاز به متن با کلمه کلیدی مرتبط دارد.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی این امکان را فراهم می سازد که درک بهتری از مخاطبین و نحوه جستجوی آنها داشته باشید.
کلمات کلیدی را جست و جو کنید که سبب می شود مخاطب شما جذب شود و سایت شما را برای آنها بهینه میکند تا قادر باشید ترافیک بیشتری را جذب نمایید.
با انجام یک تحقیق کوچک در مورد کلمات کلیدی ،قادر هستیدمتوجه شوید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی می باشند.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی یادگیری صحبت کردن به زبان مشتریان در زمینه نیازها و خواسته های آنها است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]