نکاتی برای بهینه سازی سایت، لینکهای با کیفیت

خانه / آموزشی / نکاتی برای بهینه سازی سایت، لینکهای با کیفیت

نکاتی برای بهینه سازی سایت، لینکهای با کیفیت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

بهینه کردن سایت

بهینه کردن سایت ، این نوشته در مورد مزایای “کیفیت برتر از کمیت” لینک ها در امر بهینه کردن طراحی سایت می باشد. و هنوز فکر می کنم این موضوع شایسته بحث و تحلیل می باشد. کاسپار سیمانسکی متخصص تحلیل کیفیت در گوگل در آخرین نوشتهء وبلاگ خود گفته :
” در بهینه کردن سایت یک لینک با کیفیت همیشه با ارزشمند تر از 100 لینک اسپمی می باشد. ” بنابراین چگونه یک شخص تشخیص دهد که کدام لینک با کیفیت بوده و کدامیک دارای کیفیت لازم نمی باشد؟ خوب من فکر می کنم تشخیص آن به تجربهء فرد بستگی دارد. وقتی چند سال پیش به طور تفریحی کار بهینه سازی سایت را شروع کردم، متوجه شدم به ترفند های ساده و راهکارهای کوتاه در ساخت لینکها علاقمند شدم.

چیزی که در مورد ساخت لینک می دانم این است که کار آسانی نمی باشد. از هر جهتی به این موضوع نگاه کنید “آسان” فقط یک کلمه نیست؛ باید آنرا برای شما توصیف کنم. نه تنها از نظر فنی دشوار است، بلکه نیاز به صرف زمان و صبر و حوصله داشته و صرف انرژی نیازمند است. و صد البته به شانس و اقبال شما نیز بستگی دارد.

چه مشکلات و تله هایی می تواند بر سر راه مبتدیان در امر بهینه سازی سایت قرار گرفته و آنها را درگیر نماید؟

اجازه دهید با راهنمای rubbish (دایرکتوری) شروع کنیم. وقتی اولین کمپین بهینه سازی را ماهها پیش شروع کردم، کاملاً به یاد دارم که ساعتها (ساعت به معنی واقعی کلمه) وقت صرف ارسال طراحی سایت در کرج شخصی ام به دایرکتوری gazillion کردم. توسط بعضی از سایتها تایید میشد و در برخی از اوقات سراسر مشکل بود.

شما در یک دایرکتوری خوب به دنبال چه چیزی هستید؟

و حالا سخاوتمندانه به شما چند راز کوچک و نه چندان دشوار در این رابطه ارائه می کنم:
1- آیا در دایرکتوری مربوطه قرار گرفته اید؟ دست کم باید در بخش مرتبط قرار بگیرید.

2- آیا دایرکتوری، لینکهای بهینه سازی سایت شده مناسب به شما ارائه می کند؟ ( مطمئن شوید که لینک ها PHP forwarder نبوده و یا بی ارزش و بی فایده نمی باشند).

3- آیا دایرکتوری فعالی می باشد؟

4- به صفحه ای که می خواهید از آن لینک بگیرید توجه کنید. آیا لینک های دیگری در آن صفحه وجود دارد؟ هر قدر تعداد لینک ها کمتر باشد بهتر است.

5- رتبهء صفحه دایرکتوری چیست؟

6- آیا لینک ها دنباله دار بوده و یا بی دنباله می باشند ( لینکهای بی دنباله همیشه شامل تخفیف می باشند. اما اگر آن سایت درخواست هزینه های دولتی یعنی مالیات کرده باش، پس باید آنرا فراموش نمایید).

وبلاگ کاسپارسیمانسکی

مکان مناسبی برای درج نظرات شما می باشد. زاک پایک گفته: “مقالهء کاسپار بسیار مقالهء خوب و مرتبطی با موضوع می باشد. من استراتژی های بهینه سازی سایت را برای 200 شرکت خوش شانس فرستادم. این استراتژی ها برای افرادی که اطلاعات آنها بالاتر از سطح دانش من می باشد. خسته کننده بوده و برای دیگر افراد این استراتژی ها بسیار آموزنده بوده و به شما برای گرفتن بالاترین سطح در گوگل کمک می کند.

آموزس سهامداران داخلی که کلید ایجاد لینک های با کیفیت می باشند. زمان زیادی طول می کشد. برای داشتن اثر مطلوب، محتوای مناسب و تعامل با مصرف کنندگان و KOLs آنلاین لازم می باشد. خوشحالم که شما این مقاله را نوشتید. و من می توانم از آن در سخنرانی ها به عنوان مرجع مستقیماً استفاده کنم. باتشکر از شما”

کاسپار سیمانسکی در وبلاگ خود می گوید: مطالب طراحی سایت کرج برای بدست آوردن لینک مناسب و با کیفیت از طریق فرایند طبیعی بسیار مهم و حیاتی می باشد. خوب من با نظر او موافقم وبه همین دلیل است که می گویم ساخت لینک کار آسانی نیست. قرار دادن مطالب منحصر به فرد و جالب به طور مستمر در وب سایت کار دشواری می باشد.

بالا بردن ارزش و اعتبار صفحه

در لیست بسیار مهم بوده و تمام مدت باید برای این کار وقت صرف نمایید. اگر فکر می کنید صرف وقت برای چنین کارهایی ارزشمند است، پس با تلاش خود بر روی این کار سرمایه گذاری نمایید. و اگر به این صورت نیست و در شما حس تجاری ایجاد نمی کند. به دیگر فعالیتهای بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی ایمیل، تبلیغات کلیکی نگاهی کرده و پول و زمان خود را بر روی آنها سرمایه گذاری نمایید. اما اینجا محل چنین بحث هایی نمی باشد. اینجا وبلاگ بهینه سازی است و همه چیز در مورد بهینه سازی می باشد. بنابراین اگر فکر می کنید با توسعهء مطالب وب سایت شما معتبرتر خواهد شد، پس دید خود را باز کنید و به راه خود ادامه دهید.

فرم ها و انواع بسیاری از مطالب در کنار نوع قدیمی و معمولی وجود دارد. و همچنان متن و مطالب وب سایتها بسیار مهم و حیاتی هستند. ( و تا زمانی که گوگل از متون وب سایتها تغذیه می کند، باقی خواهند ماند). دربارهء قرار دادن تصاویر ویدئویی در صفحهء وب خود فکر کنید. این کار به کاربران شما ارزش بیشتری داده و باعث افزایش صرف زمان آنها در وب سایت شما می شود. وبه طور کلی باعث جلب توجه بیشتری خواهد شد.

تکنیکهای بهینه سازی

اگر شما از تکنیکهای بهینه سازی ویدئو استفاده نمایید، ویدئوی شما در لیست موتورهای جستجو قرار گرفته و زیاد احتیاج به نبوغ خاصی نبوده و بعد از مدتی ویدئوی شما محبوبتر از متون وب سایت شما شده و بیشتر بر روی آن کلیک خواهند کرد.

همچنین در خواهید یافت ویدئوی شما منتشر شده و در رسانه های اجتماعی دیگر قرار خواهد گرفت. قابل ذکر است اگر این آخرین تاثیر بعد از قرار گرفتن ویدئو در وب سایت باشد، مزایای آن اغلب کوتاه مدت می باشد. این عمل می تواند نوسانی در ترافیک طراحی سایت در کرج شما ایجاد کند اما همیشه در حد همان نوسان باقی خواهد ماند. برای داشتن یک نتیجهء پایدار و بازگشت کاربران به طور منظم و مفید به وب سایت نیاز به اضافه کردن مواردی برای کاربران می باشد.

شتراک گذاری آنلاین محتوا

کاسپار در مقالهء خود در مورد رسانه های اجتماعی هم سخن گفته است. باید اعتراف کنم این موضوع بخش حساسی است، با این حال با استراتژی که در پشت این موضوع می باشد، می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. در واقع در مورد اعمال نفوذ به آنچه به آنچه شما خواهان آن هستید می باشد. کافی است از ارائه لینک و پیاده سازی آن در تویتر و فیس بوک که از بزرگترین و قدرتمند ترین رسانه های اجتماعی می باشند، اطمینان حاصل نمایید.

این موضوع فقط در مورد آسان سازی برای افراد غیر متخصص و به اشتراک گذاری آنلاین محتوا می باشد. و در آخر، رقبای خود را که وب سایت آنها بهینه سازی شده را پیدا کنید و ببینید از کجا لینک می گیرند؟ آیا از شرکتهای مشابه لینک دریافت می کنند؟ و اگر این لینکها برای آنها کار می کند برای شما هم مفید خواهد بود. البته فقط کپی کاری نکنید! بدیهی است از ایده های رقبای خود باید استفاده نمایید. زیرا با کپی کاری هرگز نخواهید دانست که ممکن است به کجا و چه چیزی منجر شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]