كدام سایت پرمخاطب است؟

خانه / آموزشی / كدام سایت پرمخاطب است؟

كدام سایت پرمخاطب است؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, مبانی طراحی وب سایت

سایت پرمخاطب

سایت پرمخاطب ،در طراحی سایت های تجارت الكترونیكی به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و كمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایت ها اصول اولیه ای دارند كه اگر آنها را رعایت نكنید. متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امكانات و كارایی به حدی برسانید كه بازدیدكنندگان را راضی كنید.برای ایجاد فروش بیش تر از طریق وب سایت روی نكات زیر تمركز كنید.

۱- زمان LOAD ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدیدكننده در سایت:

صفحاتی كه به كندی ظاهر می شوند، صفحات بسیار بزرگ یا بسیار كوچك و دشواری حركت در سایت، هر كدام به تنهایی كافی هستند تا بازدیدكننده را خسته و ناامید كنند. بازدیدكننده هرگز نباید منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نباید برای خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پایین كند و هرگز نباید برای اطلاعاتی در مورد خرید اجناس مورد نظرش، با دشواری تمام سایت را جست وجو كند. سایت های دارای صفحات مرتب، سریع و هدف مند به طور معمول در امر فروش نیز موفق تر هستند.

۲- استفاده كمتر از عوامل گرافیكی:

اگرچه عوامل گرافیكی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما به طور معمول برای فروش موثر نیستند. حتی در صورت استفاده زیاد ممكن است نتیجه برعكس ایجاد كند. زیرا باعث خواهند شد كه سرعت Load شدن وب سایت بسیار پایین بیاید و در ضمن ممكن است ذهن بینندگان سایت را از هدف اصلی سایت كه فروش است، دور كنند. اگر لازم است كه از عوامل گرافیكی استفاده كنید باید تصاویر مناسب برای سایت انتخاب كنید و اندازه آنها را تا حد ممكن كوچك كنید. بیش تر تصاویر گرافیكی را می توان حدود ۲۰ درصد كوچك كرد بدون آن كه لطمه ای به كیفیت و تاثیر تصویر وارد شود.

۳- شكستن سایت به جدول های (table) كوچكتر:

به جای قرار دادن كل صفحه در یك جدول بزرگ، آن را به بخش های كوچك تر تقسیم كنید. با این كار هنگام ورود بازدیدكننده بخش های مختلف صفحه شما به تدریج ظاهر می شوند و بازدیدكننده مجبور نمی شود. مدت زمان زیادی به صفحه سفید خیره شود تا صفحه شما بالا بیاید. این نكته از مواردی است كه به طور معمول فراموش می شود.

۴- استفاده از نقشه سایت:

نقشه سایت نه تنها باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جست وجو می شوند. بلكه در واقع راهنمای بازدیدكنندگان طراحی سایت در کرج به شمار می آید. و از سردرگمی آنها در سایت های بزرگ مانند سایت های تجارت الكترونیك جلوگیری می كند. نقشه سایت همان گونه كه از نام آن مشخص است باید نشان دهنده مسیرهایی باشد كه بازدیدكنندگان می توانند در سایت شما طی كنند. موتورهای جست وجو نیز از روی همین نقشه، سایت شما را پیمایش می كنند. بنابراین نقشه سایت یكی از عوامل ضروری سایت های تجارت الكترونیك محسوب می شوند.

۵- محتویات غنی:

محتویاتی كه شامل كلمات كلیدی، هدف مند و با رعایت اصول نوشته شده باشند. باعث افزایش رتبه در موتورهای جست وجو می شوند. همچنین بازدیدكننده را علاقه مند خواهند كرد كه از شما خرید كند. همان طور كه شیوه نوشتاری غلط باعث راندن مشتریان خواهد شد. و وجود نداشتن كلمات كلیدی رتبه شما را در موتورهای جست وجو پایین خواهد آورد. شیوه نوشتار اولین راه تاثیرگذاری بر روی بازدیدكننده ای است كه تازه به طراحی سایت در کرج شما مراجعه كرده است. بنابراین توجه دقیق و كافی به محتویات سایت به طور معمول موجب فروش بیشتر خواهد شد.

۶- عنوان (title) صفحات:

صفحاتی كه دارای عنوان های غنی از كلمات كلیدی هستند. ترافیك زیادی خواهند داشت و ترافیك بیشتر به معنی فروش بیشتر است. این عنوان ها رتبه شما را در موتورهای جست وجو بهبود می بخشند. برای صفحات داخلی خود نیز كلمات كلیدی مناسبی در نظر بگیرید. سایت های تجارت الكترونیك به طور معمول سایت های بزرگی هستند. كلمات كلیدی صفحات داخلی و ارتباط این صفحات با هم برای موتورهای جست وجو بسیار مهم هستند. برای تصاویر محصولات خود حتما از تگ alt استفاده كنید. عدم وجود این تگ امتیاز منفی بزرگی در رتبه شما ایجاد خواهد كرد. سایت پرمخاطب.

۷- استفاده آسان برای كاربر:

پایگاه های تجارت الكترونیك و رویه های فروش كه استفاده از آنها دشوار است. مهم ترین عامل صرف نظر مشتری از خرید هستند. پایگاه و رویه فروش برای استفاده كاربر باید آسان و به اندازه ای مطمئن باشد. كه اطلاعات مربوط به فروش و مبالغ پرداختی هرگز از دست نرود.

۸- امنیت سایت:

سایت فروش باید امن باشد و به بازدیدكننده اطمینان بدهد. كه اطلاعات شخصی كه او به طراحی سایت کرج می دهد در مكان مطمئنی قرار می گیرد. و به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت و یا فروخته نخواهد شد. این موضوع برای خریداران online بسیار اهمیت دارد. بنابراین هرگونه تضمین و اطمینان از امنیت سایت باعث بهبود فروش خواهد شد.

۹- صفحه تشكر از خریدار:

بلافاصله بعد از دریافت سفارش مشتری، در صفحه مخصوصی از او تشكر كنید. این حسن ادب شما تاثیر مثبتی روی بازدیدكننده خواهد داشت. و تضمین خواهد كرد كه این فرد تبدیل به مشتری همیشگی شما شود. و برای خریدهای بعدی به سایت شما مراجعه كند. یك سایت تجارت الكترونیك به طور قطع با سایت های شخصی و یا سایت سازمان هایی كه قصد فروش از طریق سایت را ندارند، تفاوت دارد. تمركز روی طراحی و سیستم هدایت و دیگر جنبه های سایت، همه باید به نحوی باشد. كه هدف اصلی سایت را كه همان فروش است، برآورد. سایت پرمخاطب.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 7 میانگین: 5]